پارس ناز پورتال

پیوستن چند بازیگر جدید به سریال سیروس مقدم

مجموعه : اخبار سینما
پیوستن چند بازیگر جدید به سریال سیروس مقدم

سریال تازه «سیروس مقدم» با نام «بچه‌های نسبتا بد» با حضور بازیگران جدیدی تولید می‌شود.

رضا فیاضی، غلامحسین لطفی، سمانه پاکدل و شهرزاد کمال‌زاده از جمله بازیگرانی هستند که به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «بچه‌های نسبتاً بد» پیوسته‌اند.

سریال 26 قسمتی بچه‌های نسبتا بد که سیروس مقدم آن را برای شبکه یک می‌سازد، داستان چهار جوان خلافکار است که یک گاو صندوق حاوی دو هزار سکه بهار آزادی را می‌دزدند، این سکه‌ها به همت یک موسسه خیریه و برای اهدا به زوج‌های نیازمند فراهم شده است که با دزدیده شدنشان موسسه دچار مشکلاتی می‌شود.

افشین قلی پور مدیر تولید سریال بچه های نسبتاً بد گفت: این روزها در حال ضبط سکانس‌های خارجی هستیم و سمانه پاکدل و شهرزاد کمال زاده که به تازگی به جمع بازیگران پیوستند، مقابل دوربین رفتند.

حمید گودرزی در نقش عطا ، اشکان خطیبی در نقش همایون، یوسف تیموری در نقش تورج، میلاد کی مرام در نقش سمیر و سید علی طباطبایی در نقش رهی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

مدیر تولید بچه‌های نسبتاً خوب با بیان اینکه ساخت این سریال به کارگردانی سیروس مقدم با سرعت ادامه دارد گفت: تمام  قصه این سریال در تهران می‌گذرد و لوکیشن‌های آن در پایتخت و شمال شهر خواهد بود.

فیلمنامه سریال 26 قسمتی بچه های نسبتاً بد را پیمان عباسی نوشته و سید کمال طباطبایی تهیه کنندگی آن را برای شبکه یک بر عهده گرفته است.