پارس ناز پورتال

سوگند خوردن البرادعی

مجموعه : مجله خبری روز
سوگند خوردن البرادعی

منابع مصری:البرادعی نخست‌وزیر دولت انتقالی مصر شد
برخی منابع مصری در خبری فوری گزارش دادند که «محمد البرادعی» رئیس حزب الدستور و از رهبران جبهه نجات ملی معارض مصر به عنوان نخست‌وزیر دولت انتقالی این کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه ام بی سی مصر در خبری فوری گزارش داد که البرادعی به عنوان نخست‌وزیر و سرلشگر «احمد جمال الدین» به عنوان معاون امور امنیتی رئیس جمهور انتخاب شدند.

جبهه 30 ژوئن و جنبش تمرد پیش از این اعلام کرده بودند که به دلیل مقبولیت البرادعی در داخل مصر و به دلیل آنکه وی یک شخصیت بین‌المللی است، وی را به عنوان نخست‌وزیر دولت انتقالی نامزد کرده‌اند.

 

عدلی «البرادعی» را به کاخ ریاست جمهوری فراخواند/ البرادعی امشب سوگند یاد می‌کند
رئیس جمهور موقت مصر، «محمد البرادعی» رئیس حزب الدستور و از رهبران جبهه نجات ملی معارض این کشور را برای دیدار با وی به کاخ ریاست جمهوری فراخواند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رسانه‌های خبری مصر، «عدلی منصور» ظهر امروز با البرادعی دیدار کرد و از وی خواست امشب نیز برای دیدار با وی به کاخ ریاست جمهوری در مصر الجدیده برود.

شبکه آن تی وی نیز در خبری فوری گزارش داد که البرادعی امشب به عنوان نخست‌وزیر دولت موقت مصر در مقابل عدلی سوگند یاد می‌کند.

جبهه 30 ژوئن و جنبش تمرد پیش از این اعلام کرده بودند که به دلیل مقبولیت البرادعی در داخل مصر و به دلیل آنکه وی یک شخصیت بین‌المللی است، وی را به عنوان نخست‌وزیر دولت انتقالی نامزد کرده‌اند./فارس