پارس ناز پورتال

تغییر مالی در سال جدید برای پول دار شدن

تغییر مالی در سال جدید برای پول دار شدن

با آنکه این روزها پول های میلیونی دیگر پولی نیست، ولی هنوز هم بدست آوردنش هدف بزرگی محسوب می شود. خود پول شاید چندان برایتان مهم نباشد، ولی آزادی ای که پول برایتان می آورد، چیزی است که همه دنبال آن هستند. با این حساب، در سال جدید چه کنیم تا میلیونر شویم؟

 

پس می خواهید میلیونر بشوید؟ باید بگوییم تنها نیستید. همه ما کسب و کارمان را به دلایل مختلف آغاز می کنیم. کارآفرینان همیشه امنیت مالی را یکی از دلایل اصلی شروع کسب و کار خود عنوان می کنند.

 

با آنکه این روزها پول های میلیونی دیگر پولی نیست، ولی هنوز هم بدست آوردنش هدف بزرگی محسوب می شود. خود پول شاید چندان برایتان مهم نباشد، ولی آزادی ای که پول برایتان می آورد، چیزی است که همه دنبال آن هستند.

 

با این حساب، در سال جدید چه کنیم تا میلیونر شویم؟ شاید جواب هایی که ما برایتان داریم چندان جالب نباشند، ولی اغلب میلیونرها کارهای زیادی می کنند تا کسب و کاری را آغاز کنند که چند تن پول برایشان بیاورد. آنها با این پول کارهای خاصی می کنند که به آنها کمک می کند به موقعیت میلیاردرها برسند و در آن موقعیت بمانند. بهر حال حتماً یک دلیلی دارد که اغلب برنده های لاتاری ورشکست می شوند. پولی که بدست می آورید مهم نیست، مهم آن است که چطور زندگی می کنید و این موفقیت شما با آن پول را تعیین می کند.

 

نکته 1 – کمتر خرج کنید.

خیلی ها فکر می کنند که درآمد بیشتر کلید ثروت است، و اغلب فراموش می کنند که باید کمتر خرج کنند. اغلب افراد به همان اندازه که پول درمی آورند همان قدر یا بیشتر خرج می کنند. بجای این کار، باید راهی پیدا کنید که کمتر خرج کنید، حتی کمتر از آنچه حالا خرج می کنید. با افزایش حقوق تان، سعی کنید خرج هایتان بیشتر نشوند. بدین ترتیب بیشتر کنترل پولتان را دارید و یک قدم به میلیونر شدن نزدیک می شوید.

 

خوب خرج و برج خود را بررسی کنید و ببینید از چه چیزهایی می توانید کم کنید. بعضی مواردی که می توانید در آنها صرفه جویی کنید عبارتند از:

 

* کانال های پولی – اول از همه اگر قرار است میلیونر شوید، وقت زیادی برای تلویزیون تماشا کردن نخواهید داشت. به علاوه، بیشتر سرگرمی های شما به صورت آنلاین موجودند، پس نیازی نیست که ماهانه این همه پول خرج کانال های پولی کنید.

 

* بسته های تلفن همراه – اکثر مردم از بسته هایی استفاده می کنند که بیش از نیاز آنهاست و برایشان گران تمام می شود. به عادات قدیمی خود نگاهی بیندازید و ببینید واقعاً چقدر با تلفن همراهتان حرف زده اید و آیا واقعاً نیازی به این همه پول خرج کردن بوده است؟ پس عادت استفاده از تلفن همراهتان را عوض کنید.

 

* دسترسی اینترنت – شاید تفاوت چشمگیری بین اینترنت باند پهن و مدل های دیگر وجود نداشته باشد. چون این روزها دیگر همه رستوران ها و کافی شاپ ها اینترنت وای فای دارند، چرا از آنها استفاده نکنیم؟ پس لازم نیست پول زیادی برای شارژ اینترنت خود خرج کنید.

 

* قهوه، نسکافه و هله هوله های دیگر – بله، این خوراکی هایی که شاید قیمت زیادی نداشته باشند، وقتی هزینه کل آنها را در ماه حساب کنید، در واقع از شما ثروتی را دریغ می کنند. پس بهتر است از این هزینه ها کم کنید و لیوان خودتان را از خانه بیاورید و لطفاً چای بنوشید.

 

نکته 2 – بیشتر سرمایه گذاری کنید.

امسال، پولی که از مرحله اول پس انداز می کنید را سرمایه گذاری کنید. قبلاً آن را خرج می کردید، پس دلتان برایش تنگ نمی شود و در واقع یک دین را به دارایی تبدیل کرده اید. بدین ترتیب به تدریج شروع به دریافت سود سرمایه گذاری خود می کنید. قطعاً بازار بورس مسائل عمده خودش را دارد، ولی با این حال، شانس بهتری برای درآمدزایی دارید تا آنکه بخواهید آن را در حساب بانکی بگذارید بماند. با گذشت زمان، بازار بورس ترقی می کند، و این روند ادامه می یابد و شما به ثروت خود می رسید.

 

نکته 3 – از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

یکی از ارزان ترین و مؤثرترین روش ها برای بازاریابی برای کسب و کارتان، از طریق رسانه های اجتماعی است. اگر کسب و کاری دارید که می خواهید آن را تبدیل به شرکت مولتی میلیون دلاری کنید، باید شروع به استفاده از ابزارهای آنلاین کنید. یک صفحه رایگان فیسبوک برای کسب و کارتان بسازید و شروع به تبلیغ صفحه خود کنید. از توئیتر و شبکه های دیگر هم استفاده کنید و پیام خود را به همه برسانید. هرچه دسترسی خود را وسیعتر کنید، مشتریان بیشتری را جذب می کنید. وبلاگی باز کنید و مقالاتی پر از کلیدواژه بسازید تا ارتباط شما با مشتریان بیشتر شود و ترافیک سایت خود را بسازید. هرچه معروفتر شوید، درآمد شما افزایش می یابد و آینده بهتری در انتظارتان است و علاوه بر آن، زیاد هزینه نکرده اید.

 

نکته 4 – کارشناس شوید.

آیا درباره میلیونر شدن جدی هستید؟ پس باید در حوزه کاری خودتان کارشناس شناخته شده ای شوید. هیچ راه سریعتری برای رسیدن به ثروت و شهرت وجود ندارد. اینکه به عنوان کارشناس دیده شوید، شما را از رقابت جدا می کند و مشتریانی را جذب می کند که به نحو دیگری شما را پیدا نمی کردند. تا می توانید درباره بازار اطلاعات کسب کنید و شروع به نوشتن مقاله کنید و ابزارهای ذکر شده در نکته 3 استفاده کنید.

 

نکته 5 – شبکه سازی کنید.

با آنکه این نکته کاملاً به نکته 3 مربوط می شود، ولی باید درباره شبکه سازی قدیمی و رو در رو برایتان توضیح دهیم. هر چه بیشتر با دیگران حرف بزنید، نام کسب و کار شما بیشتر در ذهن افراد می ماند. وقتی با دیگران هستید حدود 30 ثانیه توضیح کوچکی درباره کارتان بدهید و آنچه انجام می دهید را فوری توضیح دهید، کارت ویزیت خود را پخش کنید و تا آنجا که می توانید با مردم ارتباط برقرار کنید. کسی چه می داند شاید صحبت سریعی که با یک غریبه در یک مکان اجتماعی داشتید، تبدیل به یک پیشنهاد تجاری شود.

 

نکته 6 – محصولات و خدماتی با بازگشت و تکرار ارائه دهید.

وقتی نوبت به فروش در کسب و کار شما می رسد، باید به افرادی فکر کنید که به محصولات یا خدمات شما نیاز دارند و می توانند از آنها دوباره و دوباره استفاده کنند. این کاری است که میلیونرها انجام می دهند. اگر محصولات شما بزرگ نیستند، بهترین راه این است که محصولات خود را در بلندمدت دائماً ارائه دهید. چیز منحصر بفردی پیشنهاد کنید که باعث شود مردم بر مبنای منظمی به سمت شما بیایند، مثلاً اشتراک یا آبونمان در نظر بگیرید. بدین ترتیب، مشتریان جدیدی اضافه می شوند و جای مشتریان دیروز را می گیرند.

 

نکته 7 – به شهر ارزانتری نقل مکان کنید.

گفتن این حرف از انجام دادنش راحت تر است، ولی وقتی واقعاً فکر می کنید به اینکه چقدر می توانید از این کارتان پول پس انداز کنید، درمی یابید که ارزشش را دارد. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که هزینه های زندگی در آن بالاست، قطعاً برای همه چیز پول بیشتری خرج می کنید – از هزینه های گاز و آب و برق گرفته تا خوراک و مسکن. اگر بتوانید بجای زندگی داخل شهر، بیرون شهر زندگی کنید، بدین ترتیب هزینه ها را کاهش می دهید و ما به التفاوت آن را سرمایه گذاری می کنید. تصور کنید با پولی که برای مسکن یا اجاره بها و غیره صرفه جویی می کنید می توانید 30 درصد بیشتر سرمایه گذاری کنید.

 

نکته 8 – بازار معاملات مسکن را زیر نظر داشته باشید.

کلمه معاملات ملک در حال حاضر برای خیلی ها ترسناک است و البته برای سرمایه گذار چیز خوبی است. قیمت های مسکن زمانی که کاهش می یابد، فرصتی برای سرمایه گذاری محسوب می شود. اگر امکان سرمایه گذاری در بازار معاملات ملکی را دارید، زمانی این کار را انجام دهید که قیمت ها و نرخ های سود در پایین ترین سطح هستند. بدین ترتیب فرصت میلیونر شدن در سال های آتی بیشتر می شود.

 

نکته 9 – راه های بیشتری برای کسب سود بیابید.

هرچه حساب های بیشتری داشته باشید که برایتان سودآور باشند، برای پایه شخصی و حرفه ای شما بهتر است. حساب هایی باز کنید که امکان استفاده از سود حسابتان را بدهند، سرمایه گذاری هایی با سود سپرده بیشتر باز کنید و هزینه هایی که باید بپردازید را کاهش دهید. صنعت بانکداری بازاری رقابتی است، پس می توانید از میان بانک هایی که سودهای بیشتری می دهند یکی را انتخاب کنید که بهترین خدمات را بدهد. هرچه بیشتر با پولتان کار کنید، در بلندمدت پول بیشتری بدست می آورید.

 

نکته 10 – بیشتر پس انداز کنید.

با این پول های اضافی می توانید شروع به پس انداز بیشتر کنید. به خودتان حقوق بدهید و پول ذخیره کنید تا در زمان های دشوار پول ذخیره شده به کارتان بیاید. اقتصاد در حال رشد است، ولی احتمال اینکه هوای ابری به سراغ آن بیاید، دور و بعید نیست. اگر حالا یک برنامه پس انداز بریزید، پول بیشتری درمی آورید و تضمین می کنید که پولتان رشد می کند، مهم نیست بعداً چه اتفاقی بیفتد. شروعی با هدف پس انداز 10 درصدی ایده خوبی محسوب می شود. وقتی درآمدتان بیشتر می شود، می توانید بیشتر پس انداز کنید و قبل از آنکه متوجه شوید، پول زیادی خواهید داشت. در انجام این کار، مرحله 2 را فراموش نکنید و آن پس اندازها را عاقلانه سرمایه گذاری کنید تا درآمدهایتان به حداکثر برسد.

 

میلیونر شدن نظم می خواهد، ولی اگر همیشه برنده باشید، تبدیل به بازی مفرحی می شود. اگر از این نکات بهره ببرید، مطمئن می شوید که تا پایان سال جیبتان پر است و وقتی توپ سال نو شلیک شد، از این که میلیونر هستید، خوشحال خواهید بود!

منبع:برترین ها