پارس ناز پورتال

آموزش کف بینی برای شناخت شخصیت (عکس)

 

شما فردی هستید كه روابط گسترده ای با دوستان خود دارید . بسیار معاشرتی و مردم گرا هستید و از همینطور می توانید ایده ها و افكار خود را با دیگران در میان بگذارید . بیشتر به موضوعات فكری علاقه دارید و عاشق سفر هستید . خیلی میل دارید با دیگران ارتباط برقرار كنید و خلاصه از تنهایی به شدت بیزار هستید . انگار همیشه حرفهای زیادی برای گفتن دارید و معمولاً نیز آنها را به نحو مطلوبی با دیگران در میان می گذارید . هر یك از دوستانتان را همچون یك دستگاه ضبط صوت خوب می دانید كه حرفهای
 
 
شما را ضبط كرده و به دیگران انتقال می دهند. همه دلشان می خواهد به شما نزدیك شوند و با شما طرح دوستی بریزیند . از نظر گشت و گذار به شهرها و سرزمینهای دیگر لذت می برید . تفریح ، سرگرمی ، و بازی روحیه شما را شاداب می كند و باعث لذت و شادی تان می شود . از نظر جسمی نیز در وضعیت خوبی بسر می برید و كاملاً سالم و تندرست هستید .
 
پیشنهاد :
 
باید به پیامهایی كه میان شما و یكی از نزدیكان رد و بدل می شود بیشتر توجه كنید . این رابطه می تواند عاقبت خوبی به همراه داشته باشد . سعی كن زیاد كج خلقی نكنی و با دیگران مهربان و خوشرو باشی . از حرفهای كنایه آمیز و رفتار دوپهلو پرهیز كن زیرا باعث سوء تفاهم می شود . همواره باید برای تمدید اعصاب خود به سفر بروی یا خود را با طراحهای آموزشی سرگرم كنی . همچنین می توانی دوستان خود را در لحظات شاد خود شریك كنی . 
 
آموزش کف بینی برای شناخت شخصیت (عکس)
 
 شما فردی هستی كه در زندگی بیشتر به فكر شغل و حرفه خود هستی و به مادیات علاقه داری . با شریك خود سازگاری و توافق دارید و علایق مشتركی شما را به هم پیوند داده است رابطه شما با او بر اساس تفاهم و همكرای دو جانبه شكل گرفته است .خیلی به سیر وسفر علاقمند هستید و دوست دارید مدام به گردش وتفریح بروید . دوستانتان همیشه به كمك شما احتیاج دارندو رابطه شما با آنها خوب است . همه هوش و حواس شما متوجه كار یا تحصیل است و دغدغه دیگری ندارید . به كسی علاقمند خواهی
 
شد و با او ابطه ای عاطفی و ظریف برقرار خواهی كرد كه بسیار شاد یبخش و مطلوب خواهد بود . به نظر می رسد آدم صبور و پر طاقتی هستید و با یكی از اعضای خانواده خود بیش از بقیه صمیمت و نزدیكی داری و معمولاً در اكثر كارها با همدیگر اشتراك نطر دارید . از نظر سلامتی و بهداشت نیز در وضعیت مناسبی قرار دارید و هیچگونه كسالت یا بیماری شما را تهدید نمی كند .
 
پیشنهاد :
 
ممكن است در خانواده ، محیط كار ، یا مدرسه هیچ كس با شما موافق نباشد . ولی شما باید سعی كنید كه خونسردی و متانت خود را از دست ندهید . در ارتباط با اعضای خانواده خود باید صبورتر و با گذشت تر باشید و از مشاجره و دعوا پرهیز كنید . در محیط كار یا در مورد مسایل شخصی نیز باید خونسردی خود را حفظ كنید و از درگیری و اختلاف با دیگران احتراز كنید . زیاد سخت نگیرید و نگذارید مسایل و مشكلات بر قلبتان سنگینی كند . بردباری و گذشت باعث می شود احساس بهتری داشته باشید .
 
آموزش کف بینی برای شناخت شخصیت (عکس)
 
در زندگی بیشتر به مسایل شغلی ، تحصیلی ، یا روابط عاطفی خود با دیگران توجه دارید . شما شخصی هستید كه رفتارهایتان غیر قابل پیش بینی است . انكار و ایده های زیادی در سر دارید ولی افكار برای بیان آنها مشكل دارید و دلتان نمی خواهد آنها را با كسی در میان بگذارید . به هر حال صحبت وگفتگو با یك مشاور می تواند مفید و سودمند باشد . سودای عشق در سر دارید و دوباره به یاد او افتاده اید كه مدتی است از شما جدا شده و در شهری دور زندگی می كند . از نظر سلامتی و بهداشت در وضعیت خوبی به سر می برید و كاملاً شاداب و سرحال هستید .
 
پیشنهاد :
 
با دوستان و همكاران خود رفتاری با نزاكت و مبادی آداب داشته باشید . ایجاد تفاهم و سازگاری با دیگران چندان هم مشكل نیست . در ارتباط با طرحی كه ارائه داده اید از جانب یكی از دوستان خود پیشنهادی دریافت می كنید . باید با روی باز به نظرات دیگران گوش كنید و از آنها سپاسگزار باشید . برای رسیدن به تفاهم و هماهنگی با دیگران باید به سهم خود قدم پیش بگذارید تا موفق شوید .
 
آموزش کف بینی برای شناخت شخصیت (عکس)
 
 شما فردی هستید كه معمولاً درگیر درس و تحصیل ، مسایل خصوصی و یا مشغولیات ذهنی خود هستید . ولی در درون خود از آرامش برخوردارید . پیشرفت در زندگی باعث شادی و نشاط شما می شود . چون با دیگران برخورد مناسبی دارید و از قدرت بیان خوبی نیز برخوردار هستید معمولاً از جانب اعضای خانواده ، دوستان و همسایگان مورد لطف و محبت قرار می گیرید و هدیه دریافت می كنید . رابطه عاطفی شما با دوستتان در وضعیت بسیار مناسب و دلپذیری است . از لحاظ مالی موقعیت خوبی دارید و به نظر می رسد كه از هر لحاظ یك فرد حرفه ای و كاردان هستید .
 
پیشنهاد :
 
شما باید شادی و نشاط خود را با دوستان و رفقای خود تقسیم كنید . سعی كنید در مورد مشكلات و گرفتاری های شخصی ، از هر گونه بحث و مشاجره با دیگران پرهیز كنید . شما از آن دسته افراد نیستید كه برای مشكلی كه برایشان بوجود می آید راه حلی را در آستین دارند
 
آموزش کف بینی برای شناخت شخصیت (عکس)
 
ظاهراً به نظر می رسد كه شما از آن دسته افراد هستید كه در مورد مسایل مالی بسیار صبور و پر طاقت هستید . اخیراً مشكلی در زندگی تان پیدا شده است كه فكرتان را به خود مشغول كرده است . احتمالاً به زودی می فهمید آن كسی كه در محیط كار خود با او آشنا شده اید می تواند برای شما یك دوست خوب نیز باشد . در حال حاضر همه توجه تان بر روی تحصیل متمركز است . در ارتباط با عشق و تحصیلات و كار ، آدم بسیار خوش شانسی هستید . از لحاظ سلامتی و بهداشت نیز در وضعیت خوب و مناسبی قرار دارید .
 
پیشنهاد :
 
بهتر است به دنبال راهی برای بهبود كارائی خود باشید . همچنین باید به مسایل مالی خود بیشتر توجه كنید . و محتاطانه تر عمل نمایید . مواظب دخل و خرج خود باشید و معقولانه تر خرج كنید .
 
آموزش کف بینی برای شناخت شخصیت (عکس)
 
در حال حاضر همه سعی و تلاش خود را بر روی تحقیق در مورد مسایل مالی متمركز كرده ای . در آینده نزدیك به هدف خود می رسی و از اینكه موفق می شوی كار مفیدی انجام دهی خوشحال خواهی شد . شما آدمی برونگرا و معاش تی هستید و به فعالیتهای اجتماعی خیلی علاقه دارید . اما باید مراقب خرج و هزینه های خود باشید و زیاد ولخرجی نكنید . شما فردی رفیق باز هستید كه هر لحظه دوست جدیدی می گیرید . رفتاری صمیمانه و پر محبت دارید و از گسترش روابط خود با دیگران لذت می برید . با كسی آشنا می شوید كه به تدریج به او دل می بندید و عاشق او می شوید . این دوستی و پیوند عاقبت خوشی برایتان دارد . در مورد سلامتی و بهداشت نیز باید بیشتر مراقب خود باشید .
 
پیشنهاد :
 
در مورد بهداشت و سلامتی خود باید بیشتر مراقب باشید . اگر مواظب دخل و خرج خود نباشید و در این مورد عاقلانه عمل نكنید آنگاه ممكن است هر چه در می آورید یك شبه خرج كنید و دچار مشكل مالی شوید . به هر حال باید مشكلات مالی خود را به نحو مطلوبی حل كنید تا به آرامش برسید .
 
آموزش کف بینی برای شناخت شخصیت (عکس)
 
در زمینه ارتباطات خود با دیگران ، آدم خوش شانسی هستید و روابط خوبی با مردم برقرار می كنید . ضمناً آدم خوش سفری نیز هستید و از این لحاظ نیز شانس با شما همراه است . در روابط عاطفی خود با دیگران بارها قلبتان می شكند و در عشق شكست می خورید ولی اهمیت نمی دهید . در حال حاضر دل در گرو عشق جدیدی سپرده ای . در این ماجرا ممكن است بعضی ها به شما حسادت بورزند . خیلی دوست دارید برای انجام مأموریت به سفر بروید و خلاصه از یكجا ماندن نفرت دارید . به عشق در یك نگاه اعتقاد دارید . از نظر سلامتی در وضعیت خوبی به سر می برید .
 
پیشنهاد :
 
باید كمی خویشتندار و صبور باشید و خونسردی خود را از دست ندهید . نباید بر سر مسایل جزیی با دوست خود درگیر شوید . اگر متانت خود را حفظ كنید با دوستان و رفقای خود اوقات خوشی خواهید داشت . به درك شهودی و مبتنی بر حدس و ابهام خود ایمان داشته باشید . اجازه ندهید یك موضوع خانوادگی شما را از پا بیندازد . در ابتدا ممكن است عصبانی شوید و بعد گیج و آشفته شوید . به زمان نیاز دارید تا بتوانید راه حل مناسبی برای مشكلات خود در خانه ، مدرسه ، یا محیط كار پیدا كنید .
 
آموزش کف بینی برای شناخت شخصیت (عکس)


 

این كف دست برای شما خوش شانسی می آورد . به نظر می رسد آدم شاد و بانشاطی هستید . شما دوست دارید اوقات خوش خود را با دوستان خود تقسیم كنید . عاشق گردش و سفر هستید و از یكنواختی و تكرار بدتان می آید . در زمینه عشق ، كار و مسایل مالی خیلی خوش شانس هستید . در قلب خود فقط یك نفر را دارید كه به او بسیار علاقمند هستید. در راه علم و دانش تلاش كنید . از نظر سلامت و بهداشت نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارید .
 
پیشنهاد :
 
لزومی ندارد با كسی كه از هیچ نوع خردو منطقی پیروی نمی كند وارد بحث و جدل شوید . در حیطه شغل و حرفه ، به اندازه قدرت و توان خود مسئولیت قبول كنید . زیاده روی در كار ممكن است به شما آسیب بزند . شما در زمره كسانی هستید كه به عشق در یك نگاه اعتقاد دارید . سفرهای غیر قابل انتظاری در پیش دارید .
 
 آموزش کف بینی برای شناخت شخصیت (عکس)
 
خطوط كف دست شما نشان می دهد كه باید در ارتباط با روابط عاطفی خود كمی صبور و خویشتندار باشید . ممكن است هیچ كس با شما موافق نباشد . در زمینه شغل و حرفه خود قابلیتهای بسیاری دارید و از لیاقت و شایستگی خوبی برخوردارید . دوست دارید افكار و ایده های خود را با دوستان خود در میان بگذارید و از این كار لذت می برید . در حیطه شغل خود با یك فرصت طلایی روبرو می شوید كه برای پیشرفت شما بسیار مهم است . در ارتباط با كار و مسایل مالی خیلی خوش شانس هستید . از نظر بهداشت و سلامتی در وضعیت خوبی بسر قرار دارید .
 
پیشنهاد :
 
در محیط كار خود سعی كنید با دیگران مهربان و صمیمی باشید . اگر به كار خود فكر كنید و به راههای پیشرفت در شغل خود بیندیشید بدون شك پله های ترقی را طی خواهید نمود . به احتمال زیاد با یك ماجرای عشقی جدید روبرو خواهید شد . محیط خانه برای شما آرامش بخش است بنابراین سعی كنید آن را تزیین كنید و آنجا را مركز فعالیتهای خود بدانید . یكی از دوستانتان شما را مورد حمایت خویش قرار می دهد .