پارس ناز پورتال

آتش سوزی در خیابان جمهوری و مرگ سه کارگر (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی گسترده در یک کارگاه تولیدی در خیابان جمهوری و مرگ سه کارگر در بررسی های اولیه خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با مهر، در تشریح این حادثه گفت: ساعت 10:55 صبح امروز آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی در خیابان جمهوری نرسیده به بهارستان به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: در ادامه آتش نشانان 9 ایستگاه همراه 3 دستگاه بالابر سه خودرو تجهیزات تنفسی و 2 تانکر آب خود را به محل حادثه رساندند.

ملکی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد در یک ساختمان 6 طبقه 18 کارگاه تریکو، پارچه و سلیکون قرار داشت که طبقه سوم این ساختمان کاملا شعله ور بود و آتش در حال سرایت به طبقات بالایی این ساختمان بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: تعدادی از افرادی که در این ساختمان حضور داشتند خود را به پشت بام رسانده بودند که آتش نشانان با کمک بالابر 5 نفر را به پایین انتقال دادند در ادامه نیز 3 نفر که دچار آسیب دیدگی شده بودند از طریق راه پله به بیرون انتقال داده شدند.

وی افزود: یک نفر از کارگران قبل از حضور آتش نشانان در اقدامی نسنجیده خود را از طبقه چهارم به پایین پرت کرده بود که بر اثر شدت جراحات در دم جان سپرد.

ملکی ادامه داد: متاسفانه به دلیل چیدمان نامناسب اجناس و فرسودگی ساختمان شدت آتش هر لحظه افزایش یافته و در این لحظه آتش نشانان موفق شدند شعله های آتش را تحت کنترل قرار دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در ادامه افزود: آتش نشانان در بررسی ساختمان جسد دو کارگر زن و مرد دیگر را نیز کشف کردند که احتمال می رود طی دقایق آینده تعداد قربانیان افزایش پیدا کند. سازمان آتش نشانی پیش از این نیز در بازرسی این ساختمان نکات ایمنی را گوشزد کرده بود.

وی در پایان گفت: آتش نشانان در حال حاضر مشغول عملیات لکه گیری بوده و با پایان عملیات در خصوص آمار دقیق مجروحان و کشته شده ها و همچنین میزان خسارت اطلاع رسانی خواهد شد. 
 

 

 آتش سوزی در خیابان جمهوری و مرگ سه کارگر (عکس)
 

 آتش سوزی در خیابان جمهوری و مرگ سه کارگر (عکس)