پارس ناز پورتال

پسر 4 ساله ای که به عنوان شهردار شهر منتخب شد (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
پسر 4 ساله ای که به عنوان شهردار شهر منتخب شد  (عکس)
بسیاری از شهرداران دنیا از طریق شوراهای مختلف شهری یا از طریق انتخابات مردمی برگزیده می شوند و برای مدتی معین زمام شهر را در دست می گیرند. کاندیداهای شهرداری معمولا تلاش بسیاری در دوره تبلیغات خود انجام می دهند.

شهز "دورست" در ایالت "مینسوتا"ی آمریکا شهری بسیار کوچک است که تنها 30 نفر جمعیت دارد و شهردار آن ها یک کودک 4 ساله است که حتی سواد خواندن و نوشتن هم ندارد. در این شهر هر ساله به شیوه ای جالب انتخاب شهردار انجام میگرفت به طوری که اسم تمامی اعضای شهر درون کلاهی ریخته شده و نام یکی خارج می شد.


سال پیش "رابرت توفت" معروف به "بابی" به عنوان شهردار انتخاب شد و در آن زمان تنها سه سال داشت. او امسال با قوانین جدید قصد دارد بار دیگر در انتخابات ماه آینده شرکت کرده و شهردار "دورست" شود. قوانین جدید به او اجازه می دهند به دور از شیوه سابق بار دیگر شهردار شود.

این شهردار این روزها به همه اعضای شهر اعلام کرده است که در طول هفته شهروندان باید یک روز را به دلخواه به خوردن بستنی و ماهیگیری دربرکه مشغول باشند و از کار خود مرخصی بگیرند ولی باقی روزهای هفته روزهای کاری است.

این شهردار کوچک که به دنبال انتخاب شدن دوباره است یک حامی سرشناس هم دارد. کلانتر این شهر کسی است که این روزها تبلیغاتی برای این شهردار کوچک انجام می دهد و از او به عنوان بامزه ترین شهردار دنیا یاد می کند..