پارس ناز پورتال

افرادی که بعد از این اتفاق های مرگ بار هنوز زنده اند (عکس)

افرادی که بعد از این اتفاق های  مرگ بار هنوز زنده اند (عکس)
چاقو اولین بار برای دفاع شخصی انسان ها در مقابل حیوانات وحشی ساخته شد اما این روزها کاربردهای مختلفی دارد و در مواردی متفاوت از هنر تا خلافکاری از آن استفاده میشود. ضربات چاقو به راحتی می تواند انسان را از پا در بیاورد زیرا به اندام های بدن آسیب های جدی وارد می کند. با همه آسیب هایی که چاقو به بدن انسان وارد می کند باز هم افرادی هستند که از حادثه های مهیب جان سالم به در می برند.

** شمشیر در پیشانی


"ژانگ بین" پسر 15 ساله چینی است که به طور شگفت آوری از یک آسیب دیدگی خطرناک جان سالم به در برد. این پسر برای یک مهمانی دوستانش را به خانه دعوت می کند و یکی از دوستانش یک چاقوی 50 سانتی متری همراه خود می آورد. این چاقو درمیانه مهمانی بر اثر یک شوخی خطرناک شمشیر به پیشانی صاحب خانه برخورد می کند و و وارد پیشانی او می شود. تنها شانس این جوان سرعت عمل دوستانش در رساندن او به بیمارستان بود. در بیمارستان پزشکان توانستند شمشیر را که ممکن بود مغز او را از کار بیاندازد با یک عمل 4 ساعته خارج کنند.

** چاقو در جمجمه


در سال 2011 در خیابان های لندن چند نوجوان با دزدی درگیر می شوند و دزد نیز برای فرار چاقوی به بدن نوجوانان می زند و سپس چاقو را به جمجمه یکی از آن ها زده و میگریزد. این جوان سریعا به بیمارستان منتقل می شود و چاقو که نزدیک به 7 سانتی متر وارد سرش شده بود پس از یک عمل 3 ساعته خارج می شود. نکته جالب این است که هیچ آسیبی به مغز او وارد نشده بود و پس از دو روز توانست از بیمارستان مرخص شود.

** چاقو در چشم


در سال 2012 یک راننده تاکسی 23 ساله هنگ کنگی در یک درگیری با همکارانش دچار حادثه ای وحشتناک شد. "بوی ناگوک" جوانی بود که درگیری یک چاقوی بزرگ از گوشه چشمش وارد شد و همانجا گیر کرد. دوستانش سریعا او را به بیمارستان رساندند و پزشکان توانستند بعد از 5 ساعت تلاش چاقو را از چشمش خارج کنند. نکته جالب اینجاست که این چاقو هیچ آسیبی به چشم و مغز او وارد نکرد و او زندگی اش را دوباره از سر گرفت.

** قیچی در گونه


در سال 2011یک جوان 19 ساله اهل روسیه در حالتی خطرناک و عجیب به بیمارستانی در مسکو منتقل گردید. این جوان بر اثر یک بی احتیاطی دچار حادثه شده و قیچی خیاطی وارد گونه اش شد. این قیچی از کنار چشم او وارد و حدود 10 سانتی متر در صورتش نفوذ کرد. این پسر که سریعا به بیمارستان منتقل شده بود پس از یک عمل جراحی 3 ساعته جان سالم به در برد. این جوان پس از این حادثه تنها کمی صورتش زخمی باقی ماند و آسیبی به چشم یا مغزش وارد نگشت.

** چاقو در چشم


"رن هانژی" نوجوان 13 ساله ای است که در یک درگیری خیابانی چاقوی جیبی وارد چشمش شد. این پسر عکس ایکس-ری خود را در اینترنت قرار داد و پس از مدت کوتاهی به یکی از عجیب ترین عکس هایی تبدیل شد که در فضای نت وجود دارد. یک عمل جراحی 2 ساعته زندگی این پسر را نجات داد و باعث شد تا چشم او از نابینایی حتمی رهایی یابد.