پارس ناز پورتال

این پسر دارای 19 مدرک در طی 13 سال است (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
این پسر دارای 19 مدرک در طی 13 سال است (عکس)
 در میان دانش آموزان و کودکان همیشه هستند کسانی که هوش بالا و خاصی دارند. این افراد معمولا در میان باهوش ترین دانش آموزان و نابغه ها به حساب می آیند همچنین آن ها خیلی سریع مراتب درسی را طی کرده و در سنین پایین به درجات بالا می رسند. گاهی نیز این افراد خیلی دیر به هوششان پی میبرند اما به نحوی دیگر از آن استفاده می کنند.


"ولین کوسوما" مرد 31 ساله ای است که همیشه دوست دارد نامش را به طور کامل به همراه تمامی افتخاراتش یادداشت کند. این فرد به عنوان یکی از نابغه های چین به حساب می آید و تا به حال توانسته 19 مدرک دانشگاهی در رشته های مختلف بدست آورد.

از میان 19 مدرک این مرد می توان به هشت مدرک لیسانس، سه مدرک فوق لیسانس و هشت مدرک دکترا اشاره کرد. شاید به نظر، او تمام زندگی اش را صرف خواندن درس کرده است در حالی که او تنها 13 سال برای کسب همه این مدارک زمان گذاشته است. 

افتخارات او در رشته های مختلف از مدیریت تا مهندسی در رشته های فنی دسته بندی می شود. این تعداد مدرک او به این علت عجیب است که تنها برای گرفتن یکی از مدارک دکترا باید نزدیک به 10 سال درس خواند در حالی که "ولین" به طور متوسط سالانه بیش از یک مدرک دانشگاهی دریافت کرد است.
بنا به گفته "ولین" او از کودکی دارای هوشی بالا بوده است ولی زمانی متوجه این هوش شد که برای اولین بار از دانشگاه فارق التحصیل شد. او می گوید: از دوره جوانی به رشته های مدیریت علاقه داشتم و به همین علت بیشتر در این زمینه درس خوانده ام.

این مرد این روزها با استفاده از یک مدرک لیسانسش کار می کند و بسیاری از مدارک دکترای او تنها در برخی زمینه های خاص کمکش می کنند. او همچنین یک بخش سیستم اطلاعاتی را در یک اداره دولتی در اختیار دارد