پارس ناز پورتال

فرزند تازه متولد شده سلطنتی (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
فرزند تازه متولد شده سلطنتی (عکس)
پادشاه آینده انگلیس رونمایی شد!

به گزارش پارس ناز ، رسانه های انگلیسی تصاویری از خروج کیت میدلتون از بیمارستان منتشر کردند. در این گزارش تصویری، شادی های رسمی و حکومتی پادشاهی جزیره انگلیس و اشتیاق مردم به دیدن نوه ملکه انگلیس را می بینیم.

 
 
 
 
 

بنا بر این گزازش، صبح امروز، سایت عصر ایران نوشت:

کاترین میدلتون 31 ساله همسر پرنس ویلیام نوه ملکه بریتانیا بعد از ظهر گذشته (به وقت محلی) در بیمارستان سنت ماری لندن وضع حمل کرد و صاحب فرزند پسر شد.

به گزارش پارس ناز  به نقل از آسوشیتد پرس ، خانواده سلطنتی بریتانیا اعلام کردند سومین وارث تاج و تخت ملکه انگلیس در سلامت کامل و با وزن 3 کیلو و هشتصد گرم متولد شده است.
بیمارستان سنت ماری لندن همان بیمارستانی است که پرنسس دایانا عروس سابق خانواده ملکه انگلیس و مادر پرنس ویلیام در آن نخستین فرزند خود را ( پرنس ویلیام) به دنیا آورد . هزینه بستری شدن هر شب در این بیمارستان 5 هزار پوند است. ویلیام و کاترین برای اینکه تولد فرزندشان " سورپرایز"شود،پیش از تولد نوزاد جدید برای آگاهی از جنسیت جنین،"سونوگرافی" به عمل نیاورده بودند.

با انتشار خبر فارغ شدن کاترین میدلتون که لقب سلطنتی او " دوشس کمبریج " است صدها تن از طرفداران خانواده سلطنتی انگلیس با اجتماع در مقابل کاخ " باکینگهام"، تولد نوزاد جدید خانواده سلطنتی را جشن گرفتند.

هنوز خانواده سلطنتی انگلیس برای فرزند جدید نامی انتخاب نکرده است اما از نوه پرنس چارلز ولیعهد ملکه بریتانیا با عنوان " پرنس کمبریج" یاد خواهد شد، و منابع نزدیک به خاندان سلطنتی از احتمال نام گذاری فرزند جدید به نام " جیمز " خبر داده اند.کاترین و ویلیام دو سال پیش در یک عروسی تجملی و پر تبلیغات با یکدیگر ازدواج کردند.پیش بینی می شود تولد سومین وارث تاج و تخت انگلیس درآمدی بیش از 380 میلیون دلار از قبل گردشگری عاید بریتانیا کند.

ملکه الیزابت دوم امسال شصت و یکمین سالگرد سلطنت خود را پشت سر می گذارد و از لحاظ سلامتی در وضعیت مطلوبی است.بسیاری از ناظران از پرنس ویلیام نوه پسری او به عنوان پادشاه بعدی بریتانیا نام می برند و معتقدند پرنس چارلز با توجه به سن بالا و انتظار نیم قرنی در ولایتعهدی ، سلطنت را به پسر 32 ساله اش ویلیام واگذار خواهد کرد.

در صورت انتقال سلطنت به ویلیام فرزند تازه متولد شده او به مقام ولایتعهدی خواهد رسید.
تولد نتیجه ملکه بریتانیا نشان از این است که سلطنت در بریتانیا دستکم تا نیم قرن آتی و حتی فراتر از آن در صورت بقا، در دست مردان خواهد بود و دیگرتا زمان تولد نوزادی دختر در خانواده سلطنتی بریتانیا ملکه ای در کار نخواهد بود.