پارس ناز پورتال

مد جدید و وحشتناک جراحی زیبایی در پارتی‌های ژاپن‬+( تصاویر)

مجموعه : مجله خبری روز
مد جدید و وحشتناک جراحی زیبایی در پارتی‌های ژاپن‬+( تصاویر)
مد جدید و وحشتناک جراحی زیبایی در پارتی‌های ژاپن‬+( تصاویر)

یك سایت ژاپنی تصاویر تكان دهنده ای از رواج شیوه ای جدید زیباسازی بین جوانان این كشور منتشر كرد. این تصاویر افرادی را نشان می دهد كه …
 
یك متخصص زیبایی، اقدام جوانان ژاپنی در استفاده از سرم های فیزیولوژی برای وحشتناك جلوه دادن چهره خود را نگران كننده خواند.
یك سایت ژاپنی تصاویر تكان دهنده ای از رواج شیوه ای جدید زیباسازی بین جوانان این كشور منتشر كرد. این تصاویر افرادی را نشان می دهد كه با وصل كردن سرم به سرهایشان در انتظار زیباشدن به سبك جدیدی هستند كه این روزها در پارتی های جوانان ژاپنی زیاد دیده می شود.

بر این اساس این جوانان با استفاده از سرم های فیزیولوژی برآمدگی بزرگی روی پیشانی هایشان ایجاد كرده و سپس با فشار دادن انگشت شست آن را به شكل یك حلقه در می آورند، از این رو نام این شیوه را "كله حلقه ای" گذاشته اند.

 

مد جدید و وحشتناک جراحی زیبایی در پارتی‌های ژاپن‬+( تصاویر)

 

"مائدا" از كسانی است كه از سال 1999 در این كار فعالیت كرده و پارتی های مخصوص این جوانان را برگزاری می كند. وی نام این شیوه عجیب را كه به روشهای شیطان پرستان شبیه است "تغییر جسم" می نامد و معتقد است این اقدام شیوه جدیدی برای زیبا كردن است.

به گفته وی جوانانی كه برای آماده شدن جهت شركت در پارتی های مخصوص از این شیوه استفاده می كنند، با وصل كردن سرم فیزیولوژی به سرهای خود به مدت دو ساعت در انتظار می نشینند تا شاهد برآمده شدن پیشانی هایشان شوند.

وی مدعی است این اقدام ضرری برای جوانان ندارد و روز بعد آثارش از بین می رود. مائدا شیوه كله حلقه ای ها را مرتبط با مد روز دانسته و آن را در ادامه علاقه جوانان به خالكوبی و دیگر مدهای دهه اخیر در غرب می داند.

 

مد جدید و وحشتناک جراحی زیبایی در پارتی‌های ژاپن‬+( تصاویر)

 

با این حال پروفسور "ورنر مانگ" متخصص زیبایی از آلمان مخالف اظهارات مائدا است. به گفته وی اقدام جوانان ژاپنی می تواند برای سلامتی آنها بسیار خطرناك باشد. مانگ تاكید می كند سرم فیزیولوژی در برخی عمل های جراحی كاربرد دارد و كار آن جدا كردن پوست از بافت ماهیچه است. با این حال آنچه كه كله حلقه ای ها با وارد كردن سرم زیر بافت پیشانی انجام می دهند صدمات غیرقابل جبران و مرگ را بدنبال دارد.

وی یادآور می شود تزریق چنین حجمی از سرم فیزیولوژی در بافت سر همچنین به اعصاب چشم آسیب جدی وارد كرده و حتی موجب كوری می شود. بر این اساس از نظر پزشكی دست زدن به چنین كاری دیوانگی است.
چرا بكام نام دخترش را هارپرسون گذاشت؟+(فوتبالیست)
عملکرد آمریکا به برنامه روسیه درباره ایران
قالیباف در آرایشگاه زنانه..(عکس)
انتشار برنامه ‌های جدید نفوذ در ضد انقلاب..!
داداشی قوی ترین مرد ایران و جهان کشته شد
عکس هایی از مراسم بزرگ داشت قربانیان جنایت بازداشتگاه کهریزک
حمله به خواننده معروف و مجروح کردن آن..عکس
دلیل بسیار عجیب ممنوعیت فروش جرثقیل به ایران..!
دبیرستان ویژه دختران متاهل ایجاد خواهد شد
یک ماه مرخصی برای مردانی که زنانشان زایمان می کنند..؟
فروش اقساطی ماشین برای خانواده‌های ۴ نفر به بالا
منچستریونایتد بهترین باشگاه ورزشی جهان