پارس ناز پورتال

رژیم سوپراستارهای معروف جهان را داشته باشید

مجموعه : رژیم و تغذیه
رژیم سوپراستارهای معروف جهان را داشته باشید
رژیم سوپراستارهای معروف جهان را داشته باشید !

این بازیگر بی‌نظیر در زمینه تغییر فیزیك بدنی خود یك استثناست. او با یك رژیم غذایی باورنكردنی تقریبا تمام چربی بدن خود را از بین برد و با كاهش حدود 30 كیلو وزن، ركورد بیشترین میزان كاهش وزن را به نام خود ثبت كرد.
حتما برای شماپیش آمده كه با دیدن یك ستاره سینما پیش خودتان بگویید چطور این‌ها اینقدر اندام متناسبی دارند ! اما واقعیت این است كه این افراد مثل مردم عادی اگر مراقب غذاخوردن خود نباشند و مرتب و حرفه‌ای ورزش نكنند مثل بسیاری از افراد دیگر چاق شده و تناسب اندام خود را از دست می‌دهند. چیزی كه برای یك ستاره سینما به منزله خودكشی حرفه‌ای است. 
 نگاهی خواهیم داشت به بخشی از تمرینات ورزشی و رژیم‌های غذایی تعدادی از ستارگان هالیوود. با خواندن این مطلب خودتان متوجه می‌شوید كه این افراد برای داشتن اندامی متناسب چقدر مرارت می‌كشند.

Daniel Craig دانیل کریگ رژیم غذایی آقای باند!

 

 
رژیم سوپراستارهای معروف جهان را داشته باشید


جدیدترین مامور007 سینما بدون شك فیزیكی‌ترین و عضلانی‌ترین جیمز باند تاریخ سینما را به تصویر كشیده است. كریگ برای این‌كه از هر جهت آماده بازی در نقش باند باشد برنامه ورزشی و غذایی بسیار سنگینی را اجرا كرد كه نتیجه فوق‌العاده‌ای را در پی داشت. برنامه غذایی او سفت و سخت اما به حد كفایت انعطاف‌پذیر بود.
 
 او از ساعت 2 بعدازظهر به بعد دیگر كربوهیدرات‌های ساده مثل شكر یا قند نمی‌خورد. در ضمن از ساعت 5 عصر به بعد هم كربوهیدرات نشاسته‌ای مثل سیب‌زمینی، نان یا برنج نمی‌خورد. او روزانه 2 لیتر آب و 2 نوع میوه مختلف می‌خورد.برنامه غذایی او از 3 وعده غذای اصلی و 2 میان وعده تشكیل می‌شد. صبحانه او معمولا شامل 2 عدد تخم مرغ و 2 عدد نان ، و ناهار و شام گوشت قرمز یا ماهی به اضافه سبزی‌های پخته شده .
 
كریگ با كمك این رژیم غذایی و یك برنامه تمرینی 5  روز در هفته سطح آمادگی جسمانی خود را در حدی افزایش داد كه توانست در 2 فیلم "كازینو رویال" و" ذره‌ای آرامش الهی" تقریبا در تمام صحنه‌های زد و خورد و اكشن بدون استفاده از بدل، بازی كند.
 
Hugh Jackman هیوج جکمن صبح‌ها چه ساعتی بیدار می‌شود؟

 

 
رژیم سوپراستارهای معروف جهان را داشته باشید

جكمن، یكی از پرطرفدارترین سوپراستارهای حال حاضر هالیوود است كه در سال 2008 به‌عنوان جذاب‌ترین مرد روی كره زمین انتخاب شد. این بازیگر مطرح فیلم‌های اكشن كه عمده شهرتش را مدیون بازی در سری فیلم‌های" مردان ایكس "است برای رسیدن به اندام ورزیده و متناسب برای فیلم‌های اكشن و مهم‌تر از آن حفظ این شرایط بدنی، رژیم غذایی و تمرینات ورزشی دشواری انجام داده.
 
 جكمن 43 ساله به‌طور معمول، 5 بار در هفته روزی یك ساعت و نیم ورزش می‌كند. تمرینات او بیشتر بر مبنای دویدن روی تردمیل و كار با دستگاه شبیه‌ساز قایقرانی و پارو زدن است. رژیم غذایی او مثل بسیاری از ورزشكاران حرفه‌ای بیشتر بر محور خوردن مواد‌غذایی پروتئینی با حجم بالاست و چه ماده غذایی پروتئینی بهتر از سفیده تخم مرغ.
 
 برنامه جكمن به این صورت است كه هر روز ساعت 4صبح از خواب بیدار می‌شود و چند سفیده تخم مرغ خام می‌خورد. سپس هر 3ساعت یك‌بار بازهم سفیده تخم مرغ می‌خورد.
 
Gwyneth Paltrow گوینت پالترو  رمز لاغری او پس از بارداری!

 

 
رژیم سوپراستارهای معروف جهان را داشته باشید

بعد از چند سال كم كاری به دلیل بارداری و سپس مراقبت از كودك خردسال، این ستاره دهه 90 هالیوود با بازی در فیلم‌های" آیرن من" یك و 2مجددا به صدر جدول ستارگان هالیوود جهید. اتفاقی كه كمتر كارشناسی آن را پیش‌بینی می‌كرد. پالترو مدت‌هاست، از یك رژیم ماكروبیوتیك پیروی می‌كند كه در آن مبنا مصرف غذاهای فرآوری نشده است.
 
 اما بعد از بارداری و تولد نخستین فرزندش" اپل" رژیم غذایی او تغییر كرد بعد از تولد اپل او گرایش عجیبی به خوردن سیب‌زمینی سرخ كرده، پنیر گریل شده و ماست پیدا كرد. او در وب‌سایتی كه برای صحبت درباره جزئیات رژیم و برنامه‌های سم‌زدایی راه‌اندازی كرده نوشته:«من علاقه زیادی به روزه‌ گرفتن و سم‌زدایی دارم و سالی چند بار برای دفع سموم و بهبود شرایط روحی و جسمی روزه می‌گیرم. »

 

او برای سم زدایی از برنامه معروفی به نام استاد پاكیزگی استفاده می‌كند كه شامل لیمو ، فلفل قرمز تند ، شربت افرا و آب است.

 
Scarlett Johansson اسکارلت جوهانسون  از عشق به فست‌فود تا پیتزای سبزی‌ها!

 

 
رژیم سوپراستارهای معروف جهان را داشته باشید

این بازیگر جوان 27 ساله به‌رغم سن و سال كمش سابقه حرفه‌ای درخشانی دارد و اكنون یكی از پول‌سازترین و محبوب‌ترین سوپراستارهای هالیوود محسوب می‌شود.این بازیگر 2 رگه دانماركی- آمریكایی به گفته خودش برخلاف بسیاری از بازیگران هالیوودی چندان در قید ورزش مداوم و رژیم غذایی سفت و سخت نبوده و حتی در چند نوبت به‌شدت اضافه وزن داشته است.
 
 اما بازی در فیلم اكشن" آیرن من 2" در كنار" رابرت داونی جونیور" و" گوینت پالترو" شرایط را تغییر داد. او در این فیلم نقشی بسیار پرتحرك و سنگین برعهده داشت و همین قضیه او را وادار كرد تمرینات ورزشی و رژیم غذایی سنگینی را دنبال كند. او 7روز هفته روزی 90 دقیقه انواع و اقسام تمرینات هوازی، استقامتی و قدرتی را انجام داد. او كه قبلا علاقه زیادی به فست فود داشت به‌خاطر این فیلم این غذاها را كنار گذاشته و به غذاهای سالم و مملو از سبزی و پروتئین روی آورده است.
 
او كه عاشق فست فود بوده صرفا رژیم غذایی خود را به خوردن پیتزای سبزی‌ها و نوشابه رژیمی محدود كرده است. از سوی دیگر او خوردن انواع و اقسام پنیر و غذاهای چینی شامل برنج سفید، مرغ پخته، تخم مرغ و سوپ را به برنامه غذایی خود اضافه كرد. حاصل این برنامه ورزشی سنگین و رژیم غذایی دشوار بازی تاثیرگذار او در نقش یك مامور مخفی بزن بهادر د"ر آیرن من 2" بود. اما نكته جالب این‌كه جوهانسون بعد از آن فیلم نیز همین الگوی ورزشی و غذایی را به‌طور كامل ادامه داده است.
 
Leonardo Di Caprio لئوناردو دی کاپریو  یك‌برنامه سخت برای«سر آغاز»

 

 
رژیم سوپراستارهای معروف جهان را داشته باشید

این سوپراستار محبوب و بازیگر بی‌نظیر در حال حاضر بیشترین خواهان را در میان فیلمسازان هالیوودی دارد و بسیاری از كارگردانان و تهیه‌كنندگان برای حضور او در فیلم‌های‌شان سر و دست می‌شكنند. دی كاپریو سال قبل فیلم استثنایی" سرآغاز" به كارگردانی "كریستوفر نولان" را روی پرده داشت كه فیلمی سراسر حادثه و اكشن بود.
 
 شاید تنها نكته منفی در مورد این بازیگر 34 ساله این باشد كه گاهی از وضعیت بدنی ایده‌آل فاصله گرفته و دچار اضافه وزن می‌شود. اما او برای بازی در فیلم «سرآغاز» با یك رژیم غذایی ضربتی و برنامه ورزشی سنگین توانست حدود 14 كیلو وزن كم كند. برنامه غذایی دی كاپریو برنامه‌ای بسیار سنگین و حتی خطرناك و ناسالم بود و چنان دریافت كالری در آن محدود می‌شود كه فرد به مرز بی‌هوش شدن می‌رسد.
 
 اما دی‌كاپریو این كار را انجام داد و سپس با یك رژیم غذایی مبتنی بر غذاهای ارگانیك و سالم و برنامه ورزشی دقیق توانست وزن و تناسب اندام خود را به تعادل برساند. برنامه ورزشی او مبتنی بر تركیبی از تمرینات قدرتی و استقامتی با تمركز بیشتر روی اندام‌ها بوده است. حاصل كار، بازی بی‌نظیر دی‌كاپریو در سرآغاز بود كه به شكل عجیبی توسط اعضای آكادمی اسكار نادیده گرفته شد.
 
Christian Bale کریستین بیل  چگونه 30 كیلو وزن كم كرد؟

 

 
رژیم سوپراستارهای معروف جهان را داشته باشید

این بازیگر بی‌نظیر در زمینه تغییر فیزیك بدنی خود یك استثناست. او به‌خاطر بازی در فیلم" ماشینیست" با یك رژیم غذایی باورنكردنی تقریبا تمام چربی بدن خود را از بین برد و با كاهش حدود 30 كیلو وزن، ركورد بیشترین میزان كاهش وزن را به نام خود ثبت كرد.
 
 او برای این كار به‌مدت طولانی فقط آب ، سیب و قهوه و گاهی یك قوطی ماهی تن خورد سپس بلافاصله بعد از خاتمه این فیلم بازی در فیلم "بتمن "را آغاز كرد كه علاوه بر وزنی كه كم كرده بود مقدار بیشتری هم وزن اضافه كرد تا برای بازی در نقش بتمن اندامی عضلانی و ورزیده داشته باشد.
 
او سال قبل به‌خاطر بازی در فیلم" مشت‌زن" بازهم وزن خود را به شكل قابل توجهی كاهش داد تا بتواند در نقش یك مشت‌زن معتاد باورپذیر باشد. بازی استثنایی او بالاخره جایزه اسكار را برایش به ارمغان آورد.
 
 به غیر از این كاهش و افزایش غیرعادی وزن رژیم غذایی بیل، مبتنی بر یك وعده غذایی هر 3، 4 ساعت یك‌بار است و هر وعده از یك بخش چربی سالم(مثل روغن زیتون)، 2بخش پروتئین و 3بخش كربوهیدرات تشكیل شده است. بخش پروتئینی بیشتر بر مبنای مرغ ، ماهی(بیشتر ماهی سالمونتخم مرغ و بوقلمون است. بیل از خوردن قندوشكر خودداری كرده و سبزی‌های خام و پخته در برنامه غذایی‌اش حضور دارند.
 
Jennifer Aniston جنیفر آنیستون  تاثیرات رژیم « زون»!

 

 
رژیم سوپراستارهای معروف جهان را داشته باشید

این خانم بازیگر 42 ساله و ستاره سریال خانوادگی" فرندز"، گرچه كم‌كم پا به سن می‌گذارد اما كماكان میان علاقه‌مندان سینما محبوب و پرطرفدار است و فیلم‌هایش با استقبال خوبی روبه‌رو می‌شود. او كه عمده شهرتش را مدیون بازی در نقش‌های كمدی است، سال‌ها‌ست كه از رژیم زون  پیروی می‌كند.
 
 این رژیم شامل خوردن غذاهایی است كه از 40 درصد كربوهیدرات ، 30 درصد پروتئین و 30 درصد چربی تشكیل شده‌اند. او برای تناسب اندام و افزایش تمركز ذهنی حركات كششی ذهن و جسم انجام می‌دهد. او در بین تمام حركات كششی ذهن و جسم بیش از هر چیز از تمرین" درخت "استفاده می‌كند زیرا معتقد است تعادل مناسبی در بدن فراهم می‌كند.
 
Drew Barrymore درو باریمور  روزانه 8 كیلو متر می‌دود!

 
رژیم سوپراستارهای معروف جهان را داشته باشید


این ستاره 36 ساله هالیوود زندگی حرفه‌ای بسیار پر فراز و نشیبی داشته و مشابه همین وضعیت حرفه‌ای، به لحاظ بدنی نیز بارها با اضافه وزن زیاد برای او اتفاق افتاده است و با رژیم‌های سخت و ورزش شدید توانست بر اضافه وزن خود غلبه كند. اما در چند سال اخیر به‌نظر می‌رسد باریمور به لحاظ حرفه‌ای به وضعیت متعادلی رسیده و شاید تاثیر همین ثبات باعث شده شرایط بدنی متعادلی داشته باشد.
 
 او در سال 2004 و برای بازی در فیلم پرفروش "فرشتگان چارلی" حدود 9 كیلو وزن كم كرد. او قبلا یك گیاهخوار كامل بود اما به گفته خودش چند سالی است كه پروتئین حیوانی را به برنامه غذایی خود اضافه كرده است. از سوی دیگر او برای حفظ تناسب بدنی خود به ورزش‌های هوازی به‌خصوص دویدن روی آورده است. باریمور هفته‌ای 3 بار هر بار بیش از 8 كیلومتر می‌دود.