پارس ناز پورتال

انواع موتورسیکلت های لوکس و معمولی تابستانی (عکس)

انواع موتورسیکلت های لوکس و معمولی تابستانی  (عکس)
به تازگی موتورسیکلت های عالی با فناوری های خلاقانه و طراحی های منحصر به فرد به بازار عرضه می شوند و افراد جدیدی را به زمره دوستداران خود اضافه می کنند. موتور سواری به همین موتورهای گازی و بی ارزش و فقط کار راه بیندازی که در خیابان می بینیم، منحصر نمی شود. موتورسیکلت هایی در دنیا طراحی می شوند که خیلی ها آرزوی سوار شدن آنها را دارند.
 

میان همه انواع لوکس و معمولی، موتورسیکلت هایی نیز وجود دارند که بسیار جالب توجه و بیشتر برای تفریح و سفر مناسب هستند. ما 10 دستگاه از آنها را در این مطلب انتخاب و معرفی کرده ایم.

کاواساکی نینجا 300



موتورهای معمولی پیشرفت های بسیاری نسبت به گذشته داشته اند. این مدل جدید کاواساکی ترکیبی از طراحی موتورهای نینجا اسپرت بزرگ تر در بدنه ای کوچک تر و زینی با ارتفاع 78 سانتی‌متری است. این موتور برای تازه کارها و افراد ناشی امکانات خوبی در نظر گرفته است که می توان به کلاچ آن اشاره کرد که به نیروی کمی نیاز دارد و از قفل شدن چرخ های عقب هنگام کم کردن دنده جلوگیری می کند. این موتورسیکلت، 296 سی‌سی قدرت، موتور دو سیلندر منطبق بر دنده شش سرعته دارد. نینجا 300 بسیار پرسرعت تر و مقاوم تر از نینجا 250 است.

قیمت پایه این موتورسیکلت، 4799 دلار آمریکا و مدل  ABSدار، 5499 دلار آمریکا است.

 


هوندا CB500F/CB500X

موتور CB500F کاملا اسپرت و هیجان انگیز است. رانندگی با این موتور بسیار آسان است و به اصطلاح خوب راه می رود. قیمت پایه مدل معمولی 5499 دلار آمریکا است. اما مدل ABS فقط در رنگ مشکی و با قیمت پایه 5999 دلار عرضه می شود.

مدل CB500X نیز مشابه دیگر اعضای خانواده هوندا CB500 است. البته اصلاحاتی همچون فنربندی بلندتر و فرمان بزرگ تر دارد.

انواع موتورسیکلت های لوکس و معمولی تابستانی  (عکس)

Zero Motorcycles Zero S

در این فهرست ما موتورسیکلت برقی هم انتخاب کرده ایم که شامل Zero S می شود؛ مدلی که با باتری کار می کند. خانواده Zero S، 54 اسب بخار قدرت دارند. مدلZF8.5  (با قیمت 13995 دلار) توان پیمودن 113 کیلومتر  (جاده و داخل شهر) و مدلZF11.4  (15995 دلار) 150 کیلومتر را دارند.

ZF11.4 در داخل شهر می تواند حدود 221 کیلومتر را بپیماید. هزینه شارژ دوباره ZF11.4 حدود 1.20 دلار است. درست است که موتورهای بنزینی گزینه های بهتری از نظر سرعت هستند اما برای انجام کارهای روزمره و رفت و آمدهای ساده و تفریحات عصرگاهی، موتورهای برقی نیز گزینه های بدی به نظر نمی رسند.


انواع موتورسیکلت های لوکس و معمولی تابستانی  (عکس)


Star Bolt

این موتورسیکلت با طراحی مشابه فرم های R-Spec و تزئینات بهتر و قیمت مناسب عرضه می شود. شاید بتوان این موتور را جایگزینی برای موترسیکلت های فوق العاده عالی هارلی دیویدسون به حساب آورد. Bolt از فریم جدیدی استفاده می کند که با موتور 950 سی‌سی تناسب کامل دارد. Bolt هیچ نوع فلز کرومی در خود ندارد و فقط رنگ براق دارد. بدنه این موتور باریک است و طراحی اش به گونه ای است که فقط 245 کیلوگرم وزن دارد؛ بسیار سبک تر از مدل Star 950 همین کمپانی با موتور مشابه است. زین موتور کوتاه و 68 سانتی‌متر است.

این موتور امکانات مدرنی نیز همچون سرعت نگار دیجیتال و لامپ ال‌ای‌دی نیز دارد. دیسک های ترمز در جلو و عقب قرار دارند اما متاسفانه ABS ندارد.

قیمت این موتور سیکلت از 7990 دلار آمریکا شروع می شود.

انواع موتورسیکلت های لوکس و معمولی تابستانی  (عکس)


سوزوکی Boulevard C90T B.O.S.S.

C90T B.O.S.S. فقط در یک رنگ مشکی مات عرضه می شود. این رنگ مشکی در همه جای موتور از لوله اگزوز گرفته تا خورجین و چرخ ها را فراگرفته است. موتور این دستگاه 1462 سی‌سی و دوقلو V با دنده 5 سرعته است. صندلی و زین بزرگ، مشکی، راحت، جای پای راحت و شیشه جلوی زیبا باعث شده اند تا این موتورسیکلت برای مسافرات های جاده ای بسیار مناسب باشد. این موتور امکاناتی همچون سرعت نگار، ساعت، کیلومتر شمار و … دارد.

قیمت پایه این موتور 14 هزار دلار آمریکا است.

انواع موتورسیکلت های لوکس و معمولی تابستانی  (عکس)


بی‌ام‌و R 1200 GS

با نگاه به این موتور نه تنها تصور می کنید، می توانید با آن همه دنیا را بگردید بلکه به نظر می رسد در همه لحظه ها آماده و در دسترس است. GS فنربندی قابل تنظیمی با باک بنزین 20 سانتی متری و 5.3 گالنی، ABS استاندارد و فضایی برای دو مسافر را دارد. موتور آن دو سیلندر و 1170 سی‌سی است و به موتور کمک می کند تا ثقل مرکزی پیدا کند که برای هندلینگ بهتر در جاده های شنی بسیار مناسب است. دنده این موتور شش سرعته و مسافرت با آن بسیار آسان است. بی‌ام‌و ادعا می کند مصرف سوخت این موتور در جاده 57 مایل در گالن است.

قیمت پایه این موتور از 15800 دلار آغاز می شود.

انواع موتورسیکلت های لوکس و معمولی تابستانی  (عکس)


Triumph Trophy SE

Trophy SE، موتورسیکلتی مدرن با طراحی و امکانات عالی است. از جمله امکانات آن باید به فنربندی قابل تنظیم آن اشاره کرد. این موتور با موتور 1215 سی‌سی و سه سیلندر و دنده شش سرعته کار می کند. از ویزگی های آن می توان به سیستم صوتی گران، کروز کنترل، ترمز ABS، خورجین دوگانه و صندوق عقب اشاره کرد.

قیمت این محصول 19 هزار دلار آمریکا است.

انواع موتورسیکلت های لوکس و معمولی تابستانی  (عکس)


Star 1300 Deluxe

V Star 1300 Deluxe یکی از قابل احترام ترین موتورسیکلت های موجود در بازار است و ویژگی های بسیار عالی دارد. به طور مثال، خورجین قفل‌دار و تیزه‌گیر (قطعاتى‌ براى کاستن‌ مقاومت‌ هوا) و صفحه نمایش عریض دارد. داشبورد موتور داکی برای آی‌پاد دارد و از رادیو ماهواره ای XM پشتیبانی می کند. اتصال بلوتوث و سیستم جی‌پی‌اس گارمین Zumo 665 از دیگر امکانات این موتور فوق العاده هستند. موتور آن 1304 سی‌سی خنک کننده دوقلو V است و حدود 317.5 کیلوگرم وزن دارد.

قیمت این موتور از 12390 دلار آمریکا آغاز می شود. 

انواع موتورسیکلت های لوکس و معمولی تابستانی  (عکس)


Moto Guzzi California 1400 Custom

California 1400 Custom پیرو خط تولید کلاسیک و فناوری های مدرن است. این موتورسیکلت ایتالیایی موتور 90 درجه 1380 سی‌سی دوقلو V دارد که قابل تنظیم برای سه حالت گشت و تفریح، ورزش و باران است. ترمزهای آن Brembo هستند و با ABS سازگاری دارند. این موتور کروز کنترل استاندار نیز دارد. موتورسواری با کالیفرنیا 1400 بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است.

قیمت پایه این موتور 14990 دلار آمریکا است. آنهایی که به دنبال موتور برای سفر هستند باید 3 هزار دلار بیشتر هزینه کنند تا لوازم ضروری سفر همچون خورجین و صفحه نمایش عریض هم داشته باشند.

انواع موتورسیکلت های لوکس و معمولی تابستانی  (عکس)


هوندا Gold Wing F6B

نسخه ویرایش شده موتورهای سفری و با امکانات هوندا، یعنی F6B نیز امکانات و ویژگی های قابل توجهی دارد. این موتور با وزن حدود 363 کیلوگرم خود تقریبا سبک محسوب می شود. موتور آن 6 سیلندر 1832 سی‌سی با دنده 5 سرعته است. این موتور شباهت بسیاری به مدل Gold Wing دارد اما حدود 4 هزار دلار ارزان تر از آن است.

قیمت پایه آن از 19999 دلار آمریکا آغاز می شود.


انواع موتورسیکلت های لوکس و معمولی تابستانی  (عکس)