پارس ناز پورتال

داستان عشق زبان زد سلن دیون (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
داستان عشق زبان زد سلن دیون (عکس)
شاید بتوان ازدواج 18 ساله “سلن دیون” همسرش “رنه انجلیل” را در فهرست طولانی ترین ازدواجهای هالیوودی قرار داد. اما این خواننده محبوب که برنده جایزه های گوناگونی در زمینه خوانندگی است میگوید دریای زندگی آنها همیشه صاف و آرام نبوده است.

او خطاب به خبرنگار روزنامه ” وگاس دلوکس” عنوان کرد زندگی من و شوهرم همیشه راحت نبوده است و ما دوران سختی نیز داشته ایم. وی اضافه میکند علاوه بر زن و شوهر بودن ما شریک تجاری نیز هستیم و همین امر سبب میشود که گاهی تنش های زیادی بین ما بوجود آید.

سلن دیون و همسرش بیش از 26 سال فاصله سنی دارند، او میگوید تا حدود 7 سال پیش من و شوهرم رابطه خوبی با هم نداشتیم تا اینکه ملاقات با یک دوست خوب و استفاده از نصایح او زندگی را برای ما تغییر داد.

 
داستان عشق زبان زد سلن دیون (عکس)


 او به ما آموخت که چگونه رابطه درستی داشته باشیم و اینکه در مسیر زندگی زناشویی هردوی ما باید حافظ این رابطه باشیم و چگونه مسائل کار و زندگی را با هم نیامیزیم. اکنون ما قوی تر از همیشه هستمیم و زندگی خوبی داریم.
 
سلن دیون زمانیکه با شوهرش آشنا شد تنها 12 سال سن داشت . او در 19 سالگی به صورت رسمی با همسرش وارد رابطه شد در آن زمان همسر او 45 ساله بود. آنها در سال 1991 رسما نامزد شده و در سال 1994 ازدواج کردند. او دارای سه فرزند پسر است. وی همه فرزندانش را از طریق عمل جراحی “آی وی اف” باردار شده است.