پارس ناز پورتال

10 نابغه دیوانه در فیلم های هالیوودی!!+ تصاویر

مجموعه : اخبار سینما
10 نابغه دیوانه در فیلم های هالیوودی!!+ تصاویر
10 نابغه دیوانه در فیلم های هالیوودی!!+ تصاویر

1- Rorschack در فیلم محافظ Watchmen
 
 

 

 مجله امپایر «رورس چاک» را 16 امین و مجله جادوگری ششمین شخصیت معروف کتاب‌های کمیک نامیده اند.
علی رغم بی ثباتی روحی، «رورس چاچ» توسط «نیت اوول» چنین توصیف می‌‌شود: «از نظر تکنیکی زیرک و غیر قابل پیشگویی» و عجیب اینکه مهارت‌های کارآگاهی خوبی داراست همانطوری که نشان داده می‌‌شود وقتی که او قادر است لباس‌های کمدینی را وقتیکه پلیس قادر نیست درون آپارتمانش جا دهد و زمانیکه کسی که نقاب‌ها را از بین برده است ارزیابی می‌‌کند قبل از اینکه دیگران آن را جدی بگیرند.
به هرحال عالی ترین نمایش نشانه هوش و زیرکی در بازی او در فهمش از غیرانسانی و بی عاطفه بودن بشریت است. این فهم از زمان بچگی او آمده است وقتی که استعدادش را در ادبیات، ریاضیات و اموزش‌های مذهبی نشان می‌‌داد. «رورس چاچ» ماسکی روی صورت واقعی اش می‌‌گذارد تا شخصیت برملا شده اش پنهان شود. او جنگ یک تنه اش برعلیه جرم و جنایت تا مدتها بعد از اینکه ابرقهرمان بودن منفور و غیرقانونی می‌‌شود ادامه می‌‌دهد. مور «رورس چاچ» را فردی راست گرا و از نظر اخلاقی غیر قابل انعطاف نشان می‌‌دهد، یک نوع دیدگاهی که او را جزو اقلیت‌های جامعه حتی در بین ابرقهرمان‌های دیگر قرار می‌‌دهد.

2. جیگساو- اره

 
جان کرامر که او را بیشتر با اسم جیگساو می‌‌شناسیم مهندس راه و ساختمان بوده که به خاطر یک تومور مغزی غیرقابل درمان در حال مرگ است. بعد از تلاش ناموفقش برای خودکشی کرامر جنبه جدیدی از زندگی خودش را تجربه می‌‌کند؛ او در این راه آزمایش‌های مرگ باری را برای مردم ترتیب می‌‌دهند تا با شکنجه کردن خود در روند این آزمایشات و پیروز شدن بتوانند قدر زندگی خود را بدانند. او برای هر شخصی طوری برنامه ریزی کرده که آزمایشات آن شخص با شخصیت اخلاقی اش منطبق باشد.
دو عقیده متضاد در مورد مجرمان وجود دارد. برخی معتقدند آنها افراد کندذهنی با ضریب هوشی پایین تر از حد نرمال هستند. این شامل حال مجرمانی است که دستگیر می‌‌شوند. اما جیگساو در دسته دوم قرار می گیرد. آنهایی که با جنایت کردن زندگی لوکسی را برای خود فراهم می‌‌کنند جزو نوابغ هستند.
شایعه شده که ضریب هوشی آل کاپون رهبر مافیا 200 بوده، یک نمونه از ضریب هوشی استثنائی مورد تایید (ضریب هوشی 170 در سن 10 سالگی) مربوط می‌‌شود به انابومر تئودور کازینسکی. او قبل از روگرداندن از اجتماع پژوهشگری موفق در زمینه ریاضیات بود. از دیگر جنایتکاران معروف با از ضریب هوشی بالا می‌‌توانیم ریچارد لوب (دربچگی 160) و ناتان لئوپولد (در بچگی 210) را نام ببریم.

 

3. پاتریک بتمن- روانی آمریکایی

 
«ماسک روانی» بانکدار سرمایه گذار جوان پاتریک بتمن اشتباه کردن طبق اجازه و پذیرش خودش است. او در سمت متخصص اورژانس کار می‌‌کند و در شرکت سرمایه گذاری وال استریت Pierce & Pierce سهیم است و در خیابان 81، 55 غربی زندکی می‌‌کند، در قسمت بالا و غرب ساختمان‌های باغی آمریکایی (جاییکه تام کروز هم زندگی می‌‌کند). بتمن با این حال در زندگی مرموزش قاتلی سریالی است که افراد در رنج‌های مختلفی از دانشجو، تا افراد بی خانمان و هرزه  را می‌‌کشد. 
 
 

او با استفاده از اسامی ‌‌و  وسایلی که در یک اتاق کوچک پیدا کرده است رزم نامه ای می‌‌سازد و تنها کسی است که می‌‌فهمد «بزرگ ترین حقه و کلک شیطان ساختن جهانی است که او اعتقاد دارد وجود خارجی ندارد»
دلیل و برهان او درست است؟ همه ما این شخصیت را باور کردیم.

 
5- الکس- پرتقال کوکی
 
او فرد جامعه گریزی است که دزدی می‌‌کند، هتک ناموس می‌‌کند و درنهایت از روی تفنن و سرگرمی‌‌آدم می‌‌کشد. از نظر عقلانی او خودش می‌‌داند که رفتارش اشتباه است، همان طوری که خودش می‌‌گوید: «شما نمی‌‌توانید جامعه ای داشته باشید که همه مثل رفتار من را در هنگام شب دارند». با اینحال او ادعا می‌‌کند که کمی ‌‌به خاطر محرک‌های افرادی که می‌‌خواهند او را اصلاح کنند و افرادی که دوستش دارند گیج شده است. او می‌‌گوید هرگز کاری به آرزوهای آنها در مورد اصلاح کردن اخودش کاری ندارد او فقط قرار است کارهای دیگری بکند.
 

 

 

6- جان دو- هفت

 
هیچ کس نمی‌‌تواند بهتر از او بگوید:
دیوید میلز: صبر کنید، من فکر می‌‌کردم شما مردم بیگناه را می‌‌کشتید.
جان دوو: بی گناه؟ یک مرد چاق…. مرد منزجر کننده که به صورت عریان می‌‌ایستد؛ مردی که اگر در خیابان ببینیدش، با انگشت او را به دوستانتان نشان می‌‌دهید تا آنها هم به تقلید از شما او را مسخره کنند؛ یک مرد، کسیکه اگر در حین غذا خوردن او را ببینید نمی‌‌توانید غذایتان را تمام کنید. من می‌‌دانم شما هم ته دلتان از اینکه او را انتخاب کرده ام از من تشکر می‌‌کنید. این در مورد کسی است که زندگی اش را وقف پول در آوردن می‌‌کند و ضبط اسامی ‌‌افراد جنایتکار و فاسد و متجاوز د رخیابان‌ها!… در اینجا زنی داریم که اگر از نظر ظاهری زشت باشد نمی‌‌تواند به زندگی ادامه دهد. دلال مواد، درحقیقت هرزه ای که مواد مخدر معامله می‌‌کند. و فاحشه‌ای که بیماری را به دیگران سرایت می‌‌دهد فراموش نکنید! تنها در این دنیای کثیف شما می‌‌توانید لحظه ای بگویید اینها آدم‌های بی‌گناهی بودند و قیافه حق به جانب هم به خود بگیرید. اما مهم این است: ما یک گناه کبیره را در هر گوشه خیابان، در هر خانه ای می‌‌بینیم و آن را تحمل می‌‌کنیم. ما تحمل می‌‌کنیم چون برایمان عادی شده است و موضوعی جزئی به نظر می‌‌رسد. ما صبح، ظهر، شب این گناه‌ها را تحمل می‌‌کنیم. و این کاری که ما انجام می‌‌دهیم مدام تکرار می‌‌شود و الگویی برای آیندگان می‌‌شود.
 

 

7-‌هانیبال لکتور- سکوت بره‌ها

 
همان قدر دیوانه که در ظاهر نشان می‌‌دهد، لکتور پرتره ای است از فهم عمیق رفتار بشریت. او این احساس را به ما می‌‌دهد که گویی نیمی ‌‌از آنچه را انجام داده ایم درک کرده ایم، ما خواهیم فهمید او زندگی زنده ای در مسیر درست دارد و ما کار اشتباه را انجام می‌‌دهیم.
 

 

8- جوکر- شوالیه سیاه

 
شوالیه سیاه همیشه در یادها خواهد ماند. بتمن نابغه ای در زمینه تکنولوژی است اما جوکر فهم وسیع تری از بشریت دارد. او کسی بود که «شهروندان خوب» را در یک کشتی کوچک و «جنایتکاران» را در کشتی دیگری گذاشت. هرقدر ماشه تفنگ را نگه داری بالاخره به کس دیگری شلیک می‌‌کند مساله مشکل این است که کسی نمی‌‌خواهد آن یک نفر باشد.
 
 

9. جیسون بورن- بورن نهایی

 
ظاهرا مت دیمون نابغه مجنون مورد نظر ماست.
اگرچه جیسون بورن با قدرت‌های فیزیکی اش و توانایی اش در کشتن هزاران انسان تنها  شناخته شده است، اما کاراکتر این فرد عمیق تر از این حرفها است و باید به عنوان فردی نابغه نیز به او بنگریم.
بورن یک ماشین است و نبوغش حول یک محور می‌‌چرخد و آن هم قتل است. او به چند زبان صحبت می‌‌کند، می‌‌تواند برنامه حمله به یک ساختمان را در کمتر از یک ثانیه ترتیب دهد و می‌‌تواند به سادگی زمانی که آدامس می‌‌جود راه‌های زنده ماندن را نیز فراهم کند. جملات زیر را بخوانید:
من می‌‌توانم شماره پلاک هر شش ماشینی که بیرون هستند را بهت بگویم. من می‌‌توانم بگویم پیش خدمت‌های ما چپ دست اند و مردی که جلوی پیشخوان نشسته است 250 پوند وزن دارد و می‌‌داند چگونه خودش را حلق آویز کند. من می‌‌دانم بهترین جا برای گشتن دنبال اسلحه اتاقک بیرونی تریلر خاکستری است و می‌‌توانم به سرعت از یک عمارت حدود نیم مایل بیرون بدوم قبل از اینکه دست‌هایم شروع به لرزیدن کند.
 

 

10. تام ریپلی- آقای ریپلی بااستعداد

 
 
او زندگی اش را با استعدادش در زمینه جعل اسناد می‌‌گذراند، با دروغگویی و جعل کردن هویت افراد، اما بزرگترین حقه اش این بود که همزمان در نقش دو شخصیت ظاهر می‌‌شد. اگرچه مردم درنهایت جنایت‌های او را فهمیدند اما هیچ وقت دستگیر نشد.
 
چهره بدون گریم بازیگران سریال ساختمان پزشکان ..!
جلوه‌های ویژه سریال مختارنامه..(+تصاویر)
ممنوعیت تبلیغات بازیگران سرشناس ایرانی (+تصاویر)
فارسی وان زنانه و مردانه به زودی..!
تصاویری از بازیگران قهوه تلخ در متروی تهران..!
اجاره کامل سالن بولینگ برای فرزندان آنجلینا جولی..!
صحنه شهادت مختار (+عکس)
آنجلینا جولی در نقش ملکه مصر + (عکس)
عکسی از هدیه تهرانی و بازیگر معروف هالیوود..!
سریال قهوه تلخ ۱۲۰ قسمتی می شود – شوک جدید از مجموعه ۲۵ قهوه تلخ..!
عکسی از سوتی ته خنده و جدید از سریال ستایش..!
عکس شخصی مهناز افشار در رسانه ها خبرساز شد ..!
کار جالب جنیفر لوپز برای دور نبودن از فرزندانش
زیباترین زن هندوستان باردار شد +(عکس)