پارس ناز پورتال

نانسی عجرم به دنبال دلجویی از ایرانی ها(خواننده)

مجموعه : اخبار سینما
نانسی عجرم به دنبال دلجویی از ایرانی ها(خواننده)
نانسی عجرم به دنبال دلجویی از ایرانی ها!؟
 
 
 
این خواننده زن که مواضع خصمانه اونسبت به غیرعرب شهرت خاصی پیدا کرده با فراتر گذاشتن پای خود از جنگ لفظی با ایرانی ها هر یک از علاقمندان او که با شناسه اینترنتی ایران وارد سایت او میشدند با پیغام گستاخانه ای ازسوی وی مواجه میشدندکه در آن ایرانی ها را موجوداتی کثیف تلقی میکرد.
 
اما ظاهرا او تصمیم گرفته برای دلجویی ازایرانی ها بزودی ترانه فارسی بخواند. خواننده پاپ لبنانی که هنوز گستاخی او علیه ایرانیان فراموش نشده درتلاش برای دلجویی از طرفدارانی است که بخاطر توهین او به هموطنانمان او را تحریم کرده اند.
 
به گزارش البرز نانسی عجرم یکی از خوانندگان پاپ بیروت که کار خوانندگی را از 8سالگی آغاز و در 12سالگی اولین ترانه خود را در تلویزیون المستقبل پخش کرد چندی پیش با توهین به هموطنانمان ،کسانی که با مشخصه اینترنتی ایران وارد سایت وی میشدند را “موجود کثیف “خطاب میکرد.
 
این خواننده زن که مواضع خصمانه اونسبت به غیرعرب شهرت خاصی پیدا کرده با فراتر گذاشتن پای خود از جنگ لفظی با ایرانی ها هر یک از علاقمندان او که با شناسه اینترنتی ایران وارد سایت او میشدند با پیغام گستاخانه ای ازسوی وی مواجه میشدند.
 
دراین پیغام آمده بود: A request from Nancy Ajram , You are not allowed to enter nancy ajram official website , becos you are from Dirty country (Iran) So Go Away and dont try again ! ترجمه:این یك پیغام از طرف نانسی عجرم است شما از یك كشور كثیف(ایران)هستید.
 
گمشو و دیگه سعی نكن وارد بشی. این عمل گردانندگان سایت شخصی نانسی عجرم موجب ناراحتی بسیاری از ایرانیان و طرفداران فارسی زبان این خواننده پان عربیسم لبنان شده بطوریکه پس از آن ترانه های او ازسوی هموطنانمان تحریم شد. این ناراحتی موجب شده تا نانسی بفکر دلجویی از ایرانیان بیافتد.بطوریکه او در گفتگوبا شبکه ال بی سی از آمادگی خود برای اجرای یک ترانه ویژه طرفداران ایرانیش خبرداد.
 
وی دراین گفتگو که اشاره ای به علت این تصمیم نکرده مدعی شد: من درایران هواداران بسیاری دارم که ترانه هایم را آنقدر دوست دارندکه آنها را به زبان عربی حفظ کرده وبرای همدیگر میخوانند!. وی سپس افزوده است : به احتمال بسیار در آینده ترانه ای را به صورت ویژه برای هوادارانش در ایران ارائه خواهد کرد.
 
گزارش تصویری سریال تلویزیونی..«سه، ‌پنج، ‌دو»
راز خوش اندام بودن زن معروف هالیوود
خبر مهم : دفاع نیوشا ضیغمی از محمدرضا گلزار
عکس هایی از خواننده معروف با بازیگران سینما..!
عکس های جمعی از هنرمندان بر روی صحنه تئاتر..!
مشاجره لفظی آناهیتا همتی در برنامه زنده تلوزیونی..!
پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود کیست..؟
تاریخ و محل تولد اکثربازیگران کشور
خط تولیدی جواهرات براد پیت و آنجلینا جولی
اکران فیلمی از گل‌شیفته فراهانی: ماه رمضان در تهران..!
زمانی که گوگوش با چادر در مراسم سینه زنی اشک ریخت..!
چهره بدون گریم بازیگران سریال ساختمان پزشکان ..!
جلوه‌های ویژه سریال مختارنامه..(+تصاویر)
ممنوعیت تبلیغات بازیگران سرشناس ایرانی (+تصاویر)
فارسی وان زنانه و مردانه به زودی..!
تصاویری از بازیگران قهوه تلخ در متروی تهران..!
اجاره کامل سالن بولینگ برای فرزندان آنجلینا جولی..!