پارس ناز پورتال

بازگشت کیف پول به صاحبش بعد از 24 سال (عکس)

بازگشت کیف پول به صاحبش بعد از 24 سال (عکس)
همانطور که گم کردن وسیله ای باعث آشوب شدن ذهن می شود پیدا شدن آن نیز می تواند شوق و ذوق خاصی را به همراه داشته باشد. لحظه گم کردن کیف پول می تواند یکی از سخت ترین لحظه های زندگی باشد اما دوباره پیدا شدن آن می تواند حالت جالبی را به همراه داشته باشد.

 
"شرویل" مردی است که توانست پس از 24 سال از گم کردن کیفش بار دیگر آن را پیدا کند. این مرد آمریکایی پس از پیدا کردن کیفش گفته است: "در تمام این مدت دیگر حتی چهره کیف را هم فراموش کرده بودم اما با دیدنش همه خاطرات ناگهان دوباره به ذهنم بازگشت."
 


 این مرد امریکایی در سال 1989 برای اسکی به یکی از پیست های شمال آمریکا رفته بود که کیفش را در آنجا گم می کند و در آن زمان مجبور شده بود تمام کارت ها و حساب های بانکی اش را مسدود یا عوض کند. بعد از گذشت 24 سال از گم شدن کیف هفته پیش یک نفر با شرویل تماس گرفته و کیف گمشده را به او بازگرداند.
 

 
 

این کیف پس از بازگشت به صاحبش از نظر ظاهری تغییری نکرده بود اما درون کیف به مانند آن بود که سوخته یا آتش گرفته باشد اما محتویاتش به غیر از پول های نقد همگی در کیف باقی مانده بودند. او در این کیف توانست کارت های بانکی سابق و حتی کارت دانش آموزی اش را پیدا کند.