پارس ناز پورتال

چگونه موهای فری فری خود را گرامی بداریم؟

مجموعه : نکات سلامت مو
چگونه موهای فری فری خود را گرامی بداریم؟

چگونه موهای فری فری خود را گرامی بداریم

چه عاشق موهای فرتان باشید چه هر روز بیصبرانه منتظر باشید که صافشان کنید، باید اعتراف کنید که موهای فر به طور کلی خیلی جذابند. هر چه باشد یک چیز دلبرانه و مطبوع راجع به مو فرفری‌ها هست!

 

موهای فر طبیعت خودتان را با آغوش باز بپذیرید

اگر شما در گروه “من از فر موهایم متنفرم” قرار می‌گیرید، وقت آن رسیده که از مقاومت در برابر قدرت فر دست بردارید. ما در اینجا می‌خواهیم به شما کمک کنیم که یاد بگیرید چطور با طبیعت فر مویتان رفتار کنید و آن را دوست بدارید.

 

ما می‌خواهیم شما زیبایی طبیعیتان را بپذیرید و یاد بگیرید ظاهرتان را دوست بدارید. جاستین پیکوک، آرایشگر موی شناخته شده در بوستون برای کمک به خانم‌های مو فرفری برای اینکه گیسویشان را دوست داشته باشند، چند راهنمایی درمورد پذیرش طبیعت فر موها ارائه کرده است. امیدواریم وقتی خواندن این مطلب را تمام کردید شما هم به اندازه‌ی ما از موهای فرتان لذت ببرید!

 

بیکوک می‌گوید “ما اغلب با آنچه موهایمان می‌خواهند باشند مقابله می‌کنیم، ساعت‌ها روی مدلی وقت می‌گذاریم که حتی هیجانی برای از خانه بیرون رفتن با آن را نداریم، برای کسانی با بافت موی فر طبیعی، من فکر نمی‌کنم شما متوجه باشید که چقدر خوشبختید!”

 

از خیلی لحاظ، خانم‌های مو فرفری شانس بزرگی آورده‌اند. نمی دانید چرا؟ این ها چند دلیل هستند که پیکوک آورد:

 

شما همیشه می‌توانید در فرصت کوتاهی یک شنیون ساده درست کنید.

موهای شما همیشه حجم دارد.

به خاطر حجم طبیعی مویتان، اثر سشوار روی موهای شما بیشتر می‌ماند.

برای اینکه مویتان را فر نگه دارید مجبور نیستید هر روز دوش بگیرید.

فکرش را هم نمی‌کنید چقدر متنوع می‌توانید باشید!

 

هنوز قانع نشده‌اید؟ چطور است کمی قضایا را سرگرم کننده کنیم؟ از آنجایی که خانم‌های مو فرفری زیاد از ظاهرشان خسته می‌شوند، پیکوک دوست دارد به مشتریانش راه‌های مختلف آراستن موی فر را نشان دهد. این‌ها را امتحان کنید و به ما نظرتان را بگویید.

 

پس از استفاده از کرم موی فر کننده، بخش‌های ۲ سانتی‌متری از موهایتان را بپیچانید.

موهایتان را یا با سشوار با سر پخش کننده یا با آرام فشردن و ساییدن خشک کنید.

پس از ازبین بردن همه‌ی رطوبت، بخش‌های عمودی از مو را دور یک اتوی فر کننده‌ی ۲ سانتی‌متری در جهت فرها بپیچید.

 

از چسب بافت برای ترکیب کردن موج موها استفاده کنید. پیکوک می‌گوید “این راه فوق العاده‌ای برای حفظ ظاهرتان است، درو بریمور (Drew Barrymore) همیشه در این زمینه الهام بخش است، او همیشه بافت طبیعی موهایش را حفظ می‌کند و تنها با تعداد کمی فر آرایششان می‌کند.”

 

حرف آخر؟ دفعه‌ی بعد که به سراغ صاف کننده رفتید کمی بیشتر فکر کنید! موهای فر می‌توانند جالب، دلبرانه و جذاب باشند… در واقع هرجور که دلتان بخواهد! خانم‌ها پول زیادی صرف کرم‌های فر کننده و اتوی مو می‌کنند تا فری که شما مجانی دارید را داشته باشند! پس قدرش را بدانید!