پارس ناز پورتال

اکران ۵ فیلم سینمایی در اکران عید فطر 92

مجموعه : اخبار سینما
اکران ۵ فیلم سینمایی در اکران عید فطر 92

سخنگوی شورای صنفی نمایش از قطعی شدن اکران ۵ فیلم سینمایی «دهلیز»، «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند»، «جابه‌جا»، «فرزند چهارم» و «هیچ کجا هیچ کس» در اکران عید فطر خبر داد.

به گزارش پارس ناز حبیب کاوش در گفت‌وگو با فارس، در خصوص مصوبات امروز شورای صنفی نمایش در مورد اکران فیلم‌های عید فطر گفت: در جلسه امروز شورای صنفی نمایش مصوب شد فیلم سینمایی «دهلیز» در گروه آزادی، «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» در گروه سینمایی آفریقا، «جابه‌جا» در گروه عصر جدید، «فرزند چهارم» در گروه قدس و «هیچ کجا هیچ کس» در گروه استقلال اکران می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه هنوز فیلم‌های اکران دوم عید فطر مشخص نشده است گفت: شورای صنفی نمایش فراخوانی به همه بخشهای خصوصی و دولتی فعال در عرصه پخش بوده است که اگر فیلمی مناسب با ماه مبارک رمضان داشتند به شورای صنفی نمایش معرفی کنند تا شورای صنفی بتواند تسهیلات ویژه‌ای برای اکران این فیلمها در نظر بگیرند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین با اشاره به تمهید ویژه‌ای برای اکران فیلم‌های عید فطر گفت: اگر هر کدام از ۵ فیلم اکران عید فطر فیلم خود را بعد از شب‌های قدر اکران کنند و در واقع با یک هفته تعویق نسبت به اکران فیلم‌های خود اقدام کنند شورای صنفی نمایش آن یک هفته تعویق را در کف فروش این فیلم‌ها حساب نخواهد کرد.

کاوش در خاتمه با اشاره به اینکه، طرح اذان تا اذان امسال نیز برگزار خواهد شد گفت: امسال نیز با همکاری نیروی انتظامی، وزارت ارشاد، شورای صنفی نمایش، انجمن سینماداران و اداره اماکن از شروع ماه مبارک رمضان طرح اذان تا اذان آغاز خواهد شد و نمایش فیلم‌ها تا زمانی که هر سینما مخاطب داشته باشد ادامه خواهد داشت.