پارس ناز پورتال

الهام امین زاده اولین معاون زن رئیس جمهور

مجموعه : مجله خبری روز
الهام امین زاده اولین معاون زن رئیس جمهور

روحانی دو معاون جدید منصوب کرد / الهام امین زاده اولین معاون زن رئیس جمهور
رئیس جمهور در احکام جداگانه ای دو معاون خود را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، در حکمی دکتر الهام امین‌زاده را به عنوان معاون حقوقی رییس‌جمهور منصوب کرد.
متن حکم دکتر روحانی بدین شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
سرکار خانم دکتر الهام امین‌زاده

به موجب این حکم و بنا به صلاحیت‌های علمی، تواناییهای حقوقی، سوابق تقنینی و شایستگی‌های اخلاقی، شما را به عنوان «معاون حقوقی رییس‌جمهور» برمی‌گزینم.

امید است با عنایات الهی در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی و با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، موفق باشید.
حسن روحانی

انتصاب دکتر نوبخت به عنوان «معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور»
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، در حکمی دکتر محمدباقر نوبخت را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور منصوب کرد.
متن حکم دکتر روحانی بدین شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
جناب آقای دکتر محمدباقر نوبخت

بر اساس اصل 126 قانون اساسی و نظر به مراتب شایستگی و سوابق طولانی خدمت موفق در مسئولیت‌های اجرایی و تقنینی، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان «معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور» برمی‌گزینم.

امید است با عنایات الهی و همکاری اعضای محترم دولت در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، موفق باشید.
حسن روحانی