پارس ناز پورتال

برنامه اشتراک ایمیل برای دارندگان سایت و وبلاگ

برنامه اشتراک ایمیل برای دارندگان سایت و وبلاگ

امروز فکر کردم کمی وقت صرف کنم و راهی ساده را برای ایجاد اشتراک ایمیلی به مدیران وب سایت ها و وبلاگ نویسان عزیز معرفی نمایم. داشتن یک سیستم اشتراک از طریق ایمیل برای یک وب سایت یا وبلاگ تاثیر زیادی در بالا بردن ترافیک آن دارد.
چرا باید کاربران خود را از طریق ایمیل مطلع کنم؟

با داشتن یک یک برنامه اشتراک ایمیل شما می توانید:

    به صورت خودکار برای برای کاربران و طرفداران خود آخرین مطالب و به روز رسانی ها را ارسال نمایید که بی شک سبب افزایش ترافیک وب سایت یا وبلاگ شما می شود.

    به کاربران خود اجازه می دهید از آخرین تغییرات در وب سایت یا وبلاگ شما مطلع شوند.

    به کاربران خود می توانید امتیازات ویژه ای بدهید که سبب دلگرمی آنها و مخاطبان جدید می شود.

    کاربران وفادار خود را حفظ کنید چون آنها گوهری برای وب سایت یا وبلاگ شما هستند.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که فعالان اینترنتی می کنند این است که بعد از اینکه وب سایت آنها به موفقیت دست پیدا کرد اقدام به راه اندازی یک سیستم اشتراک برای کاربران نمی کنند. در دنیای اینترنت بازاریابی از طریق ایمیل یعنی همه چیز البته ایمیل را باید برای کسی بفرستید که آنرا می خواهد! و با قرار دادن یک فرم اشتراک شما ایمیل این افراد را دریافت خواهید کرد. به این طریق افرادی که شما را برای اولین بار است در اقیانوس اینترنت پیدا کرده اند می توانند یک عمر  با شما بمانند. این فرصتی است که نباید آنرا از دست بدهید. شما به روشی نیاز دارید که همیشه در دسترس باشید مهم نیست که چقدر به وب سایت خود اعتماد دارید و چقدر وب سایت مفیدی دارید، بعضی مواقع کاربران علاقه خود را به وب سایت شما از دست می دهند، آدرس شما را فراموش می کنند یا بوک مارک شما پاک می شود بعضی مواقع آنها به یک اشاره کوچک نیاز دارند تا به سوی شما بیایند و اطلاع رسانی صحیح به کمک ایمیل راهی ایده آل برای انجام این کار است.

به کمک FeedBurner یک سیستم اشتراک ایمیلی بسازید.

استفاده از RSS ها خبرنامه هایی که به زبان XML نوشته برای راهی استاندارد برای ایجاد یک سیستم خبر رسانی از طریق زبان XML است. اگر می خواهید بازدید کننده مناسبی داشته باشید فرقی نمی کند از Word Press, Blogger, TypePad یا هر سیستم دیگری استفاده می کنید به احتمال زیاد دارای یک سیستم اطلاع رسانی RSS هستید.

Feed Burner یک سرویس مدیریت اطلاع رسانی رایگان است، که به متعلق به گوگل است و به شما این امکان را می دهد تا به کمک آن به کاربران خود از طریق ایمیل اشتراک آخرین مطالب خود را ارائه دهید.کاربران شما با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود در گوگل به راحتی می توانند در سیستم اشتراک شما عضو شوند.

کاربران را از طریق گوگل در خبرنامه خود عضو کنید و برای آنها ایمیل بفرستید

برای ایجاد یک فرم اشتراک در وب سایت یا وبلاگ خود می توانید این مراحل ساده را پشت سر بگذارید و به مرور ترافیک خود را بالا ببرید:

    ابتدا یک حساب کاربری FeedBurner در گوگل بسازید البته اگر در گوگل یک حساب کاربری دارید می توانید از همان حساب کاربری استفاده کنید برای این منظور ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید سپس به این آدرس بروید.

    در حساب کاربری Feed Burner خود آدرس RSS یا فید خود را در قسمت burning وارد کنید. و پس از گذراندن مراحلی ساده باید آنرا فعال نمایید.

    حالا زمان آن است که کد مربوط به اشتراک ایمیل خود را دریافت نمایید. بعد از اینکه روی RSSخود در Feed Burner کلیک کردید صفحه ای خواهید دید که ۵ زبانه دارد: Analyze, Optimze, Publicize, monetize و Troubleshootize حال روی Publicize کلیک کنید. و سپس روی Email Subscirption کلیک کنید. حال با کلیک کردن روی Activate آنرا فعال کنید. در این هنگام است که کد مربوط به وب سایت یا وبلاگ خود را دریافت خواهید کرد. در اینجا هم تنظیماتی در اختیار شما قرار دارد که بسته به ظاهر و ساختار وب سایتتان می توانید آنها را انتخاب نمایید.

    و قرار دادن کدی که در اختیار شما قرار می گیرد در وب سایتتان به سادگی یک copy و paste است. با کپی کردن این کد HTML در صفحه ای که می خواهید فرم اشترک ثبت نام خود را قرار دهید همه چیز تمام است. حال در این صفحه فرمی دارید که کاربران شما با اشتراک در آن می توانند آخرین مطالب شما را دریافت نمایند.

به محض اینکه این مراحل را با موفقیت به اتمام رساندید کاربران شما می توانند در سیستم اشتراک شما عضو شوند. و از طریق ایمیل از آخرین مطالب شما مطلع گردند. FeedBurner به صورت خود کار ایمیلی حاوی آخرین مطالب برای کاربران شما ارسال می نماید شما حتی می توانید مشخص کنید ایمیل شما چه زمانی از روز ارسال گردد. البته کارهای بیشتری هم با Feed Burner می توانید انجام دهید ما در یاد بگیر دات کام  هم از این سیستم استفاده کرده ایم صفحه ای اشتراک در خبرنامه در این آدرس قرار دارد فقط اینجا کلیک کنید. آیا می خواهید در خبرنامه ما عضو شوید؟!