پارس ناز پورتال

دختری که از شیشه شکننده تر است (عکس)

دختری که از شیشه شکننده تر است (عکس)
ابی بنت یک دختر 4 ساله از اهالی انگلستان است که دارای بیماری ژنتیکی بسیار خاص شده است به طوری که این بیماری او را به نوعی شکننده کرده است و هر لحظه ممکن است جانش را حتی به دلیل بسیار عجیب از دست بدهد.بیماری های متفاوت و نادری در دنیا هستند که تا به حال برای آنها درمان خاصی پیدا نشده است از این رو از این بیماران باید همیشه با مشکلات خود دست و پنجه نرم کنند تا از دنیا بروند.
 
 
 
این دختر بچه به سختی می تواند راه برود و از آنجایی که شکننده شده است حتی یک باد ملایم نیز می تواند جان ابی را بگیرد. ای بیماری به قدری نادر است که از میان هر یک میلیون کودک شاید یکی به آن مبتلا شود.مادر ابی می گوید ما این روزها او را از با دبسیار ترسانده ایم تا مبدا تنهایی نزدیک آن برود و جانش را از دست بدهد. او در ادامه آورده است که دخترش تنها می تواند نزدیک به 10 متر جرکت کند پس باید همیشه مراقب او بود.

بیماری ابی بیشتر به ماهیچه های بدن او اثر گذاشته است و آن ها را از بین می برد به طوری که در طی 2 سال کاملا عضله های بدن از بین رفته اند و نمی توان کار زیادی از آنها کشید. این بیماری نادر توسط پزشکان برای درمان رد می شود و قربانی تنها باید تا انتهای عمر آن را تحمل کند.