پارس ناز پورتال

از ریز تا بزرگ این خانواده مدل هستند (عکس)

از ریز تا بزرگ این خانواده مدل هستند  (عکس)
 
تصاویر زیر عکس هایی از خانواده فیلیپس است که به خاطر ظاهر سالم و شاد و لبخندهای متقاعد کننده توانسته اند در صدها فیلم تبلیغاتی بازی کنند.

این خانواده مدل اهل بریتانیا هستند و تاکنون در صفحات تبلیغاتی روزنامه و مجلات از تبلیغ محصولا سوپرمارکت گرفته تا تعطیلات ظاهر شده اند.

جیسون و میشل فیلیپس و پسرانشان لوئیز 15 ، لوکا 5 ساله و دختر یک ساله شان اوی، همگی قرارداد یکی از بزرگترین شرکت های مدلینگ را امضا کرده اند.

 شرکت های تبلیغاتی آنچنان مشتاق استفاده از مدل آنها با هم هستند که آنها هشت بار در ماه با مبلغ بیش از 6000 پوند در ماه کار می کنند. شرکت های تبلیغاتی معتقدند که یافتن خانواده ای که همه اعضا بخواهند در عکس برداری های مدلینگ شرکت کنند نادر است.همچنین فضای یک خانواده واقعی می تواند نتیجه بهتری داشته باشد تا گروه غریبه ای که تنها یک روز برای کار کنار هم جمع می شوند.

 آقای فیلیپس 42 ساله ، از سن 16 سالگی در صنعت مدلینگ کار کرده است و به گزارش پرشین وی تصمیم گرفت تمام خانواده اش را وارد این صنعت کند. او میگوید :"همه فرزندانم از اینکه این کار را با هم انجام می دهیم لذت می برند."

با وجود سبک زندگی زیبا و درآمد زیاد این خانواده زیاد ولخرجی نکرده و پولشان را پس انداز می کنند. پدر این خانواده مدلینگ در این باره می گوید:"چهره خوب همیشگی نیست ، بنابراین با وجود این که از حرفه مان لذت می بریم باید به فکر تامین امنیت مالی خود در آینده باشیم."

 

از ریز تا بزرگ این خانواده مدل هستند  (عکس)
 

از ریز تا بزرگ این خانواده مدل هستند  (عکس)