پارس ناز پورتال

شیک پوشی به روش پژمان بازغی (بازیگر)

مجموعه : اخبار سینما
شیک پوشی به روش پژمان بازغی (بازیگر)
شیک پوشی به روش پژمان بازغی

 

فارس سینما-پژمان بازغی بازیگر محبوب و موفق سینما و تلویزیون کشور در جدیدترین مصاحبه خود با خبرنگار نشریه آرمانی در رابطه با شیک پوشی آقایان صحبت می کند.

مرد باید خوش‌تیپ باشه!
پژمان بازغی:خوشبختانه شرایط در حال حاضر به گونه‌ای است که اکثر آدم‌ها دوست دارند با سر و وضع آراسته در جامعه حضور داشته باشند به همین دلیل همه به فکر این هستند که چه کنند. خب انصافا من به دلیل موقعیتی که در آن قرار دارم، به نوعی پوششم مورد توجه عده‌ای است و به همین دلیل سعی می‌کنم در انتخاب لباس‌هایم با دقت باشم اما همیشه در انتخاب لباس، آن چیزی که برای من مهم بوده است؛ جدا از زیبایی و به روز بودن و برندی که از آن خرید می‌کنم، راحتی آن است، دوست دارم در آن احساس راحتی کنم زیرا یک لباس هرقدر هم زیبا و مارکدار باشد اما اگر در آن معذب باشید، دیگر برایتان جذابیت ندارد.

 

شیک بپوشید منتهی بهاری
پژمان بازغی:ما در فصلی قرار گرفتیم که طبیعت هم جامعه رنگی به تن کرده است. در نتیجه ما نیز باید از این فصل الهام بگیریم و به سراغ رنگ‌های شاد و جذاب برویم تا به نوعی هماهنگی با طبیعت بهار را اعلام کنیم.آقایان بهتر است که این ریسک را بپذیرند و از پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌های یکنواخت و سرد دست بردارند و به سراغ رنگ‌های شاد بروند و بدین‌گونه با بهار تغییرات را تجربه کنید.
کارمند خوش تیپ باشید
پژمان بازغی:آقایانی که کارمند هستند یا در شرکتی کار می کنند که دائم با ارباب رجوع سرکار دارند یا شغل‌شان به گونه‌ای است که باید دائم در قرارهای کاری حضور داشته باشند اما چندان اهل پوشیدن لباس‌های کلاسیک نیستند و به دنبال یک مدل بینابین می‌گردند، این مدل را نیز باید امتحان کنند زیرا در عین آن‌که به آنها ظاهری رسمی می‌دهد اما جلوه اسپرت هم دارد و از این جهت حسابی به درد این دسته از افراد می‌خورد. شال چارخانه بنفشی که با این لباس ست شده است باعث می‌شود به این مدل که از رنگ زمینه برخوردار است جلوه متفاوتی داده شود.
اسپرت اما زیبا
پژمان بازغی:این لباس هم که حسابی ظاهری بهاری به شما می‌دهد قدم بزرگی برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند در فصل بهار به سراغ لباس‌‌هایی با رنگ شاد بروند. رنگ زیبای قرمز این بلوز حاکی از جسارت درون شماست اما برای این‌که این رنگ به اندازه کافی روشن یا به اصطلاح جیغ است، ترجیحا از مدل ساده‌ای برخوردار است و البته سادگی اش با این شال چهارخانه مرتفع شده است.
بهاری و جذاب
پژمان بازغی:این پیراهن مردانه به درد آقایان سخت‌پسندی می‌خورد که دوست دارند در عین سادگی، ظاهری جذاب و متفاوت داشته باشند. راه‌راه‌های این لباس با رنگ صورتی کمرنگش یک ظاهر بهاری و شیک به شما می‌دهد به طوری‌که خیلی از اطرافیان‌تان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و آنها را به این باور می‌رساند که شما فردی خوش‌سلیقه و شیک‌پوش هستید.
خاص و جذاب
پژمان بازغی:این سبک لباس پوشیدن بسیار زیباست زیرا ضمن این‌که ظاهری متفاوت به شما می‌دهد، این امکان را نیز به شما می‌دهد که سلیقه خودتان را به رخ همه بکشید. فکر می‌کنم این مدل مورد علاقه جوان‌هایی باشد که دوست دارند در عین شیک‌پوشی و متفاوت بودن، راحت باشند. رنگ سفید که در این پیراهن مردانه وجود دارد، جزو رنگ‌هایی است که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد و چشم را هم اذیت نمی‌کند و خرج مشکی که در آن به کار رفته جلوه آن را چند برابر کرده است.با این پیراهن یک شلوار جین آبی کمرنگ که همواره روی بورس است، تیپ شما را کامل می‌کند. بهتر است که کفش‌تان را با رنگ پیراهن یا خرج‌های آن ست کنید.

 

شیک پوشی به روش پژمان بازغی (بازیگر)

عمل زیبایی معروف ترین زنان هالیوود
سریال ستایش مهر ماه تمام می‌شود
حامد بهداد: استعداد من در این سینما رو به نابودی است.؟
مریلا زارعی در نقش یک زن روستایی..(عکس)
دادستانی تهران بازداشت پگاه آهنگرانی را تایید كرد..(بازیگر)
خبر های داغ داغ از لیدی گاگا و آنجلینا جولی..(تصاویر)
جلوه‌های ویژه سریال مختارنامه..(تصاویر)
روزنامه های انگلستان درباره جدایی نادر از سیمین چه نوشتند..(عکس)
مراسم خداحافظی بازیگران هری پاتر برگزار شد..(تصاویر)
وقتی که آنجلینا جولی یک مایوی اسلامی می پوشد..(تصاویر)
جنیفر لوپز از سومین شوهرش طلاق می‌گیرد
مقایسه بازیگران زیبای هالیوودی در نقششان
محمدرضا گلزار و یک آئودی آر.8 ..(عکس)