پارس ناز پورتال

این زوج به لیلی و مجنون هالیوود مشهورند (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
این زوج به لیلی و مجنون هالیوود مشهورند (عکس)
در این روزها ازدواج بیشتر هالیوودی ها چندان پایداری ندارند و به محض کوچکترین اختلاف و بهانه ای زندگی شان فرو می ریزد اما داستان در مورد“داستین هافمن” و همسرش که کارنامه 32 سال زندگی مشترک را یدک می کشند کمی متفاوت است.لیزا ۵۸ ساله دومین همسر این هنرپیشه معروف است و جالب است بدانید وقتی این دو برای اولین بار در یک میهمانی خانوادگی با هم آشنا شدند داستین هافمن ۲۷ ساله و لیزا ۱۰ ساله بوده اند.

لیزا می گوید همان زمان که برای اولین بار او را دیدم به همه گفتم من روزی همسر او خواهم شد. آنها در سال ۱۹۸۰ ازدواج کردند و اکنون دارای ۴ فرزند هستند.داستین هافمن معتقد است ۳۲ سال زندگی مشترک، مدت زمان زیادی نیست اما چون در میان ستاره های هالیوودی عدم تعهد و خیانت ها فراوان به چشم می خورد این ازدواج به امری جالب و شگفت انگیز تبدیل شده است.
 
داستان عجیب تر اینكه  هالیوود همواره می كوشد در فیلم هایش به روابط رابطه آزاد زنان و مردان رنگ و روی عاشقانه دهد اما در دنیای واقعی ستارگانش نه تنها از عشق خبری نیست بلكه اگر موردی هم مانند عشق داستین هافمن یافت شود مایه تعجب همگان است.با این حساب معلوم می شود مشاهیر هالیوود گرچه از عنوان ستاره برخوردارند اما قادر نیستند حتی به زندگی خود نور و روشنایی و آرامش ببخشند.