پارس ناز پورتال

چرخ های کروی و عجیب یک خودرو مدرن (عکس)

چرخ های کروی و عجیب یک خودرو مدرن (عکس)
به گزارش پارس ناز، پیشرفت خودروها از نظر ظاهری  این روزها محدود به زیباتر شدن یا تغییراتی در امکانات آن هاست اما در آینده شاهد تغییرات بنیادی خواهیم بود که خودرو را بسیار عوض کرده و از حالت امروزی اش خارج می کند. این طرح ها معمولا برای سال های 2020 به بعد کشیده شده اند.

"نیکولاس ایوانس" طراحی است که علاقه خاصی به سنت شکنی و خارج کردن خودروها از ظاهر کسل کننده امروزی خود دارد. او تا به حال طرح های مختلفی کشیده است که "R1" یکی از جدیدترین این طرح ها است.

خودروی "R1" طرحی است که برای سال 2030 اماده شده و طرح آن با تمامی خودروهایی که تا به حال ساخته شده متفاوت است. این خودرو چرخ هایی کروی دارد که متفاوت با چرخ های امروزی هستند.

"R1" بدنه ای کشیده به مانند یک جعبه دارد و چرخ ها از بدنه کاملا جدا هستند. چرخ این خودرو کروی بوده و به روی زمین قلت می خورد و به گفته طراح، سرعت این خودرو می تواند 10 برابر مدل های امروزی باشد.

چرخ های کروی کمک می کند تا خودرو در جهت های مختلف حرکت کرده و حتی می تواند بدون تکان دادن فرمان به سمت چپ و راست برود. این چرخ های کروی از هیدروژن پر شده اند و ایمنی بالایی دارند. این خودرو می تواند دنیای خودرو را در آینده دجار تغییرات گسترده ای کند.