پارس ناز پورتال

دلیل جباری برای مشت زدن به صورت مدیر عامل استقلال


تا جباری به فکر مشت زدن نیفتاده، با وی برخورد کنید
زمانی که جباری با افتخار از مشت زدن به صورت مدیر عامل استقلال صحبت کرد، نگران بودیم روزی فرا برسد که داستان درگیری‌اش با اصفهانی‌ها به تیتر روزنامه‌ها تبدیل شود و از این رو همین امروز باید برخورد قاطعی با این بازیکن صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، زمانی که بحث پیوستن مجتبی جباری به تیم سپاهان مطرح شد، بسیاری از رسانه‌ها از باشگاه سپاهان درخواست کردند برای جذب این بازیکن دقت عمل بیشتری به خرج دهد.

جباری از لحاظ تکنیکی بازیکن خوبی به شمار می‌رود و در طول سال‌های گذشته همواره یکی از بهترین‌‌های پست خود محسوب می‌شده است اما از نظر سازگاری با کادر فنی و حاشیه‌های جانبی همواره بازیکن دردسرسازی برای تیم‌هایش بوده است.

وی زمانی که در تیم استقلال بازی می‌کرد، در مقاطع مختلف با سرمربیان این تیم به مشکل برخورده است اما فصل گذشته بیشترین مشکل را با مدیریت باشگاه استقلال پیدا کرد و در در نهایت نیز با اوج دلخوری با انتشار بیانیه‌هایی از سوی طرفین جدایی جباری از استقلال پس از 9 فصل صورت گرفت.

جباری پس از جدایی از استقلال، پیشنهاد بهتری از تیم‌های دیگر نداشت و پس از پیشنهاد سپاهانی‌ها راهی دیار نصف جهان شد اما همان زمان بسیاری از رسانه‌ها به مدیران تیم اصفهانی در مورد جذب جباری هشدار دادند زیرا تجربه رفتاری گذشته جباری نگرانی‌هایی را در مورد تکرار آن در اصفهان به وجود آورده بود.

جباری که صراحتاً اعلام کرده بود به خاطر اختلافاتش با مدیر عامل باشگاه استقلال از این تیم جدا شده، در آستانه دیدار این تیم با سپاهان در مصاحبه‌های سریالی با رسانه‌های مختلف از علاقه قلبی‌اش به آبی‌پوشان تهرانی خبر داد و با بازگویی داستان مشت زدن به صورت فتح الله‌زاده، تلاش کرد طوری وانمود کند که جدایی از استقلال به دلخواه وی نبوده و در صورت مساعد شدن شرایط به این تیم باز می‌گردد.

عنوان شدن این صحبت‌ها که معلوم بود برای جلب نظر هواداران استقلال بیان شده، نارضایتی سپاهانی‌ها و هواداران این تیم را در بر داشت اما در ادامه کادر فنی سپاهان نیز به این نتیجه رسید که جباری دلش به سپاهان نیست.

غیبت چند روزه جباری در تمرینات سپاهان حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده اما بر اساس اعلام باشگاه اصفهانی هنوز در این مورد تصمیم گیری نهایی صورت نگرفته است اما آن چه که مشخص است اصفهانی‌ها انتظار برخورد قاطعی با جباری را دارند.

جباری که در تیم استقلال به بازیکن سالاری عادت کرده بود، تصور می‌کرد در سپاهان نیز وضعیت به همین منوال است، از این رو می‌طلبد مدیران اصفهانی در قبال این مساله برخورد مناسبی داشته باشند تا مانع از پا گرفتن بازیکن سالاری در این تیم شود.

شاید غیبت جباری به ضرر سپاهان شود و خلاء این بازیکن به چشم بیاید اما تکیه بر اصول تیمی و ریشه کن کردن بازیکن سالاری آن قدر ارزش دارد که قید این بازیکن در صورتی که قرار نیست خودش را جزیی از باشگاه سپاهان بداند، زده شود.

زمانی که جباری با افتخار از مشت زدن به صورت مدیر عامل استقلال صحبت کرد، نگران بودیم که مبادا روزی فرا برسد که داستان درگیری‌اش با اصفهانی‌ها را این طور با افتخار تعریف کند و پیش از فرا رسیدن آن روز باید برخورد قاطعی صورت بگیرد.

بازیکنی که زمانی با افتخار از مشت زدن به فتح‌الله‌زاده که نه به عنوان مدیرعامل بلکه به عنوان بزرگتر باید احترامش را نگه می‌داشت، صحبت کرد، بعید نیست که روزی همین برخورد را با اصفهانی‌‌ها نیز داشته باشد و برای اینکه چنین روزی فرا نرسد، همین امروز باید تکلیفش را مشخص کرد./فارس