پارس ناز پورتال

مردی که ترس برای او معنایی ندارد (عکس)

مردی که ترس برای او معنایی ندارد (عکس)
ترس گاهی اوقات می تواند جان انسان ها را از مرگ نجات دهد از این رو نبود آن چیزی خوبی نیست زیرا می تواند مشکلات فراوانی را به همراه داشته باشد. افرادی که نترس می شوند معمولا دست به کارهایی می زنند که شجاع ترین انسان ها نیز از آن واهمه دارند.

"جوردی کرنیک" مردی است که تا چند سال پیش از هر چیز کوچکی ترس داشت و ممکن بود با دیدن یک سوسک هم بسیار وحشت زده شود اما این روزها او به یک نترس واقعی تبدیل شده است و از هیچ چیزی وهم ندارد.

 این مرد 38 ساله چند سال به بیماری "کوشینگ" مبتلا بود و این بیماری باعث شد تا پزشکان مجبور به برداشتن غده ای در بدن او شوند که تولید آدرنالین می کرده است. با از بین رفتن غده این هورمون، دیگر ترس نیز برای او بی معنا شده است.
 
اکنون 4 ماه از عمل جراحی این مرد می گذرد و او تا به حال دست به کارهای بسیار خطرناکی زده است ولی به نظر می رسد هیچان از زندگی او کمی دور شده است. او حتی چتربازی و ترن های هوایی را بسیار خسته کننده و تکراری می داند.

 
 
 


 این مرد قصد دارد به ماجراجویی ادامه دهد تا شاید روزی ورزش یا کار خطرناکی باشد که او را به وجد آورد. او در طول 4 ماه گذشته ورزش های رزمی، کار در شهربازی، تمام کردن دوره چتربازی و پرش از صخره را به انجام داده است.



منبع: باشگاه خبرنگاران