پارس ناز پورتال

راز هایی که زنان به مردها نمی گویند !

راز هایی که زنان به مردها نمی گویند !

رازهایی که اغلب خانم ها برای همسرانشان فاش نمیکنند !

بیشتر مردها زن ها را انسان هایی مرموز میدانند ؛ البته خانم ها هم از این وضعیت خوشحال هستند و احساس رضایت میکنند!

در ذهن بیشتر زن ها این افکار وجود دارد : واقعاً چه اتفاقی میافتد اگر همه واقعیت و رازهای زندگیم را به همسرم بگویم؟ آیا با بیان این واقعیتها او بیشتر میتواند مرا درک کند؟از همه مهم تر اینکه شاید اگر او حقایق را بداند، کمتر مرا سرزنش کند.

 

شاید اگر اجازه دهید همسرتان حداقل بصورت مختصر به رازهای درونی شما و علت مخفی کردن آن پی ببرد به نفع شما خواهد بود و تا حدی زیاد از این استرس و نگرانی خلاص میشوید ، البته این به نفع مردها نیز است، چرا که داشتن یک خانم خوشحال و خوشرو همیشه برای آنها خوشایند تر است.

 

در ادامه به ده مورد از مخفی کاری های خانم ها از زبان خودشان اشاره میکنم که بعضی از آنها شما آقایان را شوکه میکند؟ برخی دیگر را نیز خود تا حدی به آن مضنون بودید ولی هیچگاه جرأت پرسیدن آن را نداشتید! البته دامنه وسعت این رازهای درونی بسیار گسترده است ولی بهتر است حداقل از همین ده مورد نیز مطلع باشید…

 

» دروغ مصلحتی : ما خانم ها بیشتر وقت ها اگر جنسی بخریم فرقی نمیکند لباس ، دارو  یا … باشد و تخفیفی روی آن بگیریم ، قیمت اصلی و بدون تخفیف آن جنس را به همسرمان میگوییم ؛ این تنها یک دروغ مصلحتی است و دلیلی ندارد حقیقت را بگوییم.

در بعضی خریدهای غیرضروری مانند لوازم آرایش و … یک مقدار پول آن را از کارت اعتباری و بقیه را نقدی پرداخت میکنم، به این صورت است که شوهرم دقیقا" نمیداند که چقدر هزینه کردم! البته ما قبول داریم که روراستی بهتر است و مخفی کردن عادت بدی است اما وقتی به دردسرهای بحث هایی که در اثر گفتن حقیقت به همسرمان پیش می آید فکر کنید میبینید که ما حق داریم!

 

 » خسته اما پر حرارت : ما خانم ها تمام مدت به رابطه ج نسی با همسرمان فکر میکنیم اما حقیقت این است که آخر شب اینقدر خسته هستیم که حوصله و نیروی لازم را برای ان را نداریم.

 

» تعهد در رابطه : ما هم به اندازه شما از فکر تعهد به زندگی هراسان و عصبی میشویم!

درست است که بیشتر دختران با رویای ازدواج با یک شاهزاده جذاب، لباس عروسی مجلل و زیبا و روزهای خوش بعد آن بزرگ میشوند اما خوب ما هم انسانیم مثل شما مردها ، وقتی تمام این رویاها تبدیل به زندگی با یک نفر متفاوت از رویاهایمان میشود ترس تمام وجودمان را میگیرد.

شما باید ما را حمایت کنید تا با وجود یک زندگی متعهد ، ببینم که چطور با همسرم یک گروه دونفری با اهداف و افکار هماهنگ را دنبال کنیم و بخواهیم که همین طور نیز بمانیم.

 

» نیاز به مرد : شاید خود را مستقل و مدرن جلوه دهیم ولی حقیقت این است که ما همیشه به شما به عنوان یک مرد نیاز داریم و دوست داریم  پا به پای مردها پیش برویم اما شما مردها بدانید ما در همه جا میخواهیم زیر بال و پر مرد خود باشیم تا از ما مراقبت کنید.

این رفتار شما از نحوه رابطه نزدیک تا تعمیر اتومبیل، حمل چمدان های سنگین در مسافرت ، کشتن حشرات موذی که همیشه ما از کشتن آنها میترسیم، همگی برای ما باعث غرور و افتخار است و با حضور شما مردها احساس امنیت بیشتری میکنیم!

 

» پنهان کاری در رابطه : این که در حرفهایمان موقع رابطه ج نسی بسیار از شما تعریف میکنیم خیلی هم صادقانه نیست و یک سری ریزه کاری ها را مخفی میکنیم ، خوب خیلی عاقلانه نیست که همه چیز را راست بگوییم اما این را بدانید که رابطه جنس… با شما به عنوان شریک زندگی و کسی که از صمیم قلب میخواهیم خیلی شیرین تر است!

 

» ترس از شباهت به مادر : ما به مادرمان عشق میورزیم و آنها را تحسین میکنیم و همواره به آنها به دید عزیزترین موجود مینگریم، اما هیچ وقت دوست نداریم که از زبان شما مردها این را بشنویم که عین مادرت هستی!

این جمله تمام وجود ما زنان را می لرزاند، از آن به بعد فکر میکنیم که شما به خاطر اینکه مثل مادرمان هستیم با ما ازدواج کردید و حتماً بعد از این هم انتظار دارید مثل او کامل و بی نقص باشیم، خیلی وحشتناک است و ما را تبدیل به موجوداتی حساس و عصبی میکند، اگر واقعا" به رابطه همراه با آرامش علاقه دارید هرگز این واژه را به کار نبرید!

 

» حسادت کم : ما زن ها همیشه از اینکه حواس تان به ما باشد لذت میبریم و فکر میکنیم که برایتان مهم هستیم اما فکر نکنید که ما را به بردگی خریدید ، اگر حواس تان به ما کم شود ممکن است کمی حسادت کنیم !

 

» راز نگهداری : درست است که ما زن ها بیش از حد با دوستانمان گرم میگیریم اما نه آنقدر که شما از این قضیه میترسید ، بله ما شکایت میکنیم از اینکه چقدر تفریحات شما ما را عذاب میدهد و حتی راجع به مسائل زناشویی مان نیز با دوستانمان تبادل نظر میکنیم! اما خیالتان راحت باشد در مورد چیزهایی که غرور شما را لطمه دار میکند مانند اینکه در آغوش ما گریه کردید و… هرگز صحبتی نخواهیم کرد.

مسلما" یک سری مسائل در زندگی خیلی با ارزش تر از آن است که با دیگران سهیم کنیم و مطمئناً درست نیست درمورد اینکه چه حرفهایی بین من و همسرم  رد و بدل میشود یا احساسات عاطفی بین خودمان چیزی به دوستانمان نمیگوییم، این عواطف و زیبایی ها تنها متعلق به خود من است.

 

» قدردانی و تشکر : ما خانم ها قدر تمام کارهای شما را در زندگی میدانیم ولی حقیقت این است که نمیتوانیم ببینیم که دیگر کارها را نیز انجام نم دهید!

ایراد گرفتن و اعتراض استعدادیست درون ما زنان لجباز که میتوانیم به آنچه میخواهیم برسیم ؛ مرتباً به نحوه انجام کار شما ایراد میگیریم  و … شاید هم همین دلیل این است که دیگر تمایلی به کمک در کارها ندارید.

ما میتوانیم با هم یک معامله دو طرفه کنیم ! اگر شما مردها در انجام خواسته های ما دقت کنید آن وقت قول میدهیم که هیچ وقت از شما ایراد نگیریم و همواره از شما تعریف کنیم ، موافقید؟!!

 

» عشق همیشگی : ما در زندگی به شما مردها همواره عشق میورزیم ولی خوب در حال قانع کردن خود بر این هستیم که دیگر نباید عاشق شویم! شاید این حس بصورت بالقوه هنوز در وجود ما هست.

بیشتر زنها عادت دارند همیشه عاشق باشند ؛ حقیقت این است که وقتی جنسی مونث احساسات خود را با همسرش به زبان می آورد و از عمق و علاقه میانشان صحبت میکند هیچ عکس العمل خارق العاده ای از جانب مردش نمیبیند، و مرد همچنان مات و مبهوت به او نگاه میکند !

چرا شما مردها فکر میکنید با این برخورد همیشه ما عاشق شما میمانیم؟ ما هم انسانیم نه بازیگر فیلم های رومانتیک، در لحظه ای که ما اظهار عشق میکنیم شاید دیگر کمتر بتوانیم با شما با این لحن حرف بزنیم و با این بی تفاوتی ها دیگر تمایل و توانی برای بیان دوباره این احساسات لطیف را ناخودآگاه از دست میدهیم ولی خوب در آخر باز هم این ما هستیم که به خاطر زندگی مشترک در این موارد از خود گذشتگی میکنیم …