پارس ناز پورتال

راه حل بر طرف کردن مو های زیر پوستی

راه حل بر طرف کردن مو های زیر پوستی

موهای زیر پوستی

برای آنکه از شر این موهای زیرپوستی خلاص شوید چند راه‌حل ساده به شما پیشنهاد می‌کنیم.

استفاده از مرطوب كننده ها
به شما توصیه می‌کنیم بعد از هر بار حمام رفتن و دوش گرفتن نواحی که احتمال زیرپوستی شدن موها در آن بیشتر است یعنی پاها، زیربغل و کشاله‌های ران را با یک کرم مرطوب کننده خوب ماساژ دهید. این کار به موها اجازه می‌دهد که کاملا طبیعی رشد کنند.

اکسیژن‌رسانی
سعی کنید 2 بار در هفته پوست‌های مرده را از روی بدن خود با یک گماژ خوب تمیز کنید. سلول‌های مرده پوست را به مرور زمان ضخیم می‌کنند اما یک کیسه کشیدن آرام می‌تواند سبب حذف این سلول‌ها بدون آسیب دیدن اپیدرم شود.

جلوی رشد موها را بگیرید
به کمک عصاره برخی میوه‌های اسیدی مثل لیمو می‌توان رشد موها را تا حدی کند کرد. در ضمن حذف سلول‌های مرده روی پوست مانع از رشد زیرپوستی موها می‌شود.

محلول اسید استیل سالیسیلیک

این محلول را تهیه کرده و دو بار در روز به مدت یک هفته روی سطح پوست بمالید تا به مرور زمان ورقه ورقه شود و موهای برگشته به داخل پوست آزاد گردد. در صورتی که نتیجه‌ای حاصل نشد، بهتر است به پزشک مراجعه کنیم تا با تشخیص دقیق تر بتوان راه درمانی مناسبی ارائه داد.

هشدار
به موهای زیرپوستی دست نزنید
در صورتی که شما مدام به کمک وسایل تیز در حال درآوردن موها از زیر پوست باشید به پوست خود صدمه رسانده و آن را زخمی می‌کنید. اگر مویی در حال رشد زیر پوستی است آن را به کمک یک گماژ محلی و مرطوب کردن همیشگی خارج کنید. در صورتی که روی آن جوش زده و دردناک شده است سعی کنید آن را تا زمانی که کاملا از بین برود عفونی نکنید.