پارس ناز پورتال

تاثیر رنگ ها و متولدین ماه ها

تاثیر رنگ ها و متولدین ماه ها

متولد هر ماه تحت تاثیر کدام رنگ است ؟

 

متولدین فروردین : سرخ : رنگ سرخ سبب شده تا متولدین فروردین به دفعات عصبانی شوند ولی به محض آن که شراره های خشم خاموش شد به سرعت تبدیل به آدم هایی شاد و بانشاط میشوند.

متولدین فروردین افرادی آرمان گرا ٬ مصمم و با اراده هستند و از احساسات گرایی خوششان نمی آید .

هیچ کس نمیتواند مثل آنها قاطع و خشن باشد ولی در این حال کمتر کسی معصومیت و عاطفه آنها را دارد .

آنها هرگز تحمل شکست را ندارند و به گونه ای افراطی راجع به نتیجه نهایی هر چیز ٬ از عشق گرفته تا مسابقه فوتبال ٬ بسیار خوشبین هستند.

آنها جنگجویان خوبی هستند و با مغز خود خیلی ماهرانه میجنگند و مخالفت دیگران و موانع و مشکلات برای آنها سرگرمی و مایه نشاط است و از آن لذت میبرند .

آنها هیچگاه منتظر موفقیت نمینشینند بلکه با شتاب به سوی آن میروند و به همین علت کمتر به دیگران وابسته اند.

 

متولدین اردیبهشت : صورتی : متولد اردیبهشت خیلی به ندرت نگران میشود ؛ هنگامی که کارها مطابق خواست او انجام نمیگیرد٬ اخم میکند اما عصبانی نمیشود !

خویشتن داری و صبر از صفات ذاتی رنگ درونی اوست و به مدد همین خصوصیات کارای خود را خیلی راحت انجام میدهد و چیزی نمیتواند مانع او شود .

وفاداری و صداقت نسبت به خانواده و دوستان از صفات بارز اوست ؛ همچنین به شجاعت و دلاوری او باید مدال طلا داد چرا که هیچکس مثل او نمیتواند این همه از خود مقاومت نشان دهد.

ممکن است سمج و لجوج باشد ولی بردباری او مثال زدنی است.

 

متولدین خرداد : نقره ای : رنگ درونی متولدین خرداد آنها را به افرادی دلسوز ٬ مهربان ٬ خونگرم و صادق تبدیل ساخته که حرکاتی سریع تر از بقیه ولی دلپذیر دارند.

متولدین خرداد از کارهای یکنواخت و تکراری بدشان می آید و به همین علت کارهای روزانه باعث میشود که فکر کنند همچون پرنده ای در قفس اسیر شده اند.

این افراد ذاتا بیقرار هستند و همواره در پی هیجان و تغییر و تنوع هستند و اگر در یک جا ثابت بمانند افسرده میشوند.

آنها با مهارت های ذاتی خویش چنان در ذهن مخاطب طوفان به راه می اندازند که هیچ کس متوجه تغییر مسیر ذهن نمیشود و اینگونه است که میتوانند به اسکیموها یخ بفروشند و به افراد بدبین رویا !

 

متولدین تیر : خاکستری : تیرگی رنگ درونی متولد تیر سبب میشود که گاهی اوقات بداخلاق شود.

چنانچه از کسی ساعت را پرسیدید و با اخم جواب داد ٬ یا در سر میز غذا از کسی نمکدان خواستید و با عصبانیت به شما پرخاش کرد احتمالا او یک متولد تیر است که دوباره دچار بدخلقی شده و از زمین و زمان بیزار است .

در این حالت فکر نکنید که از دست شما عصبانی است بلکه او از دنیا ناامید شده است و این حالت او موقتی و گذراست و فورا به همان آدم دلنشین همیشگی تبدیل میشود .

متولد تیر همچنین قوه تخیل پرقدرت خود را به خوبی تحت کنترل دارد و تمام حالات درونی خود و دیگران را فورا دریافت کرده و در حافظه قوی خود ثبت میکند.

 

متولدین مرداد : طلایی : رنگ درونی متولدین مرداد غروری شاهانه به او بخشیده به طوری که همیشه میتواند میزبان باشکوهی باشد .

او به سختی میتواند حس برتری جویی خود بردیگران کنترل کند و همواره رفتاری فخر فروشانه دارد.

او برعکس متولدین فرودین که اغلب سعی میکند از یک چاه خشک آب بیرون بکشد٬ انرژی خود را بیهوده تلف نمی کند و از همین رو یک سازمان دهند خوب است و به راحتی میتواند وظایف و اعمال خود را سامان دهد .

هر گاه که از خودنمایی دست میکشد دستوراتی که صادر میکند بسیار موثر هستند .

 

متولدین شهریور : نارنجی : نخستین موضوعی که در مورد متولدین شهریور جلب توجه میکند آن است که وی طوری رفتار میکند که انگار مسأله مهمی درذهن خود دارد و او در تلاش است که آن را حل کند یا گاهی اوقات احساس مبهمی به شما دست میدهد که انگار او از چیزی نگران است .

این احتمال واقعا" وجود دارد زیرا نگرانی برای او کاملاً طبیعی است و لبخند دلپذیر او همیشه مشکلات بزرگ او را مخفی میکند .

این انسان کمال گرا را نمیتوانید در محافل اجتماعی پیدا کنید و احتمال اینکه تا دیروقت شب در محیط کار او را بیابید بسیار بیشتر از آن است که در میهمانی او را ببینید !

 

متولدین مهر : آبی : رنگ آبی آسمانی فطرتی هنری به او بخشیده که از نور و موسیقی ملایم به شدت لذت میبرد و تأثیر آرامش و هماهنگی بر سلامتی متولد مهر معجزه آساست .

هنگامی که در بستر بیماری می افتد قرار گرفتن در محیط عاطفی و خواندن کتاب های دلپذیر تأثیر فوق العاده ای بر سرعت بهبود او خواهد گذاشت .

متولد مهر در هنگام گفتگو با دیگران ابتدا تاجایی که می تواند وراجی میکند و بعد مشتاقانه به حرف های طرف مقابل خود گوش میدهد ٬ در دعواهای دیگران همیشه نقش میانجی را بر عهده میگیرد و اوضاع را آرام میکند و صلح و صفا برقرار میسازد .

 

متولدین آبان : سفید : چنانچه از یک متولد آبان بپرسید که میتواند به شما کمک کند یا نه ٬ به سادگی میگوید : بله  یا نه !

او جواب را رک و راست و بی رحمانه بر زبان میراند و درپاسخ هم م گوید که شما پرسیدید و او جواب داد .

متولد آبان اصلاً اهل تملق گویی و دروغ بافی نیست یعنی منش خود را بالاتر از آن میداند که دست به چنین کاری بزند بنابراین اگر شما در موردی تعریف کرد یقین داشته باشید که از صمیم قلب گفته و ارزش آن را بدانید .

 

متولدین آذر : بنفش : متولد آذر افلب اوقات شاد و خونگرم است ولی هنگامی که از صمیمیت فطری آنها سوء استفاده شود آنگاه از کوره در میرود .

عصیان علیه صاحبان قدرت و قوانین و مقررات دست و پاگیر در میان متولدین آذر شایع است ، او هرگز از دعوا و در گیری فرار نمیکند و از کسی کمک نمیخواهد .

همچنین متولدین آذر هرگز تحمل این را ندارد که کسی آنها را به ناذرستی و عدم صداقت متهم کند و یک اتهام غیر منصفانه و بیجا ممکن است خشم آنها را شعله ور کند ٬ پس در نحوه بیان کلمات با متولدین آذر خوب دقت کنید چرا که آنها اول دست به عمل میزنند و بعد به عواقب آن می اندیشند !

 

متولدین دی : قهوه ای : رنگ قهوه ای ٬ عمل گرایی متولد دی را نشان میدهد .

او برای حکمرانی اصلاً احتیاج ندارد که به خودنمایی بپردازد و ترجیح می دهد که دیگران جلو باشند و او قدرت پشت صحنه بماند .

البته گاهی متولد دی از یاد می برد که بلند پروازی و جاه طلبی خود را مخفی نماید و تا موقعی که رئیس گروه نشود ٬ دست به کار نمیزند .

به یاد داشته باشید که متولد دی همیشه به گونه ای رفتار میکند که تصور میکنید که مانند پر نرم و بی آزار است اما در حقیقیت مانند میخ محکم و کوبنده است .

 

متولدین بهمن : زرد : متولدین بهمن ترکیبی از خونسردی ٬ عمل گرایی و بی ثباتی هستند .

به نظر میرسد که با افراد همدلی دارند و فقط با چند کلمه صحبت م توانند اضطراب آنها را کاهش داده و آرامشان کنند و این توانایی آنها احتمالاً به خاطر سیستم عصبی قوی و پرتوان آنهاست .

متولدین بهمن معمولاً در انزوای خاصی فرو میروند و مردم معمولاً به درستی آنها را درک نمیکنند زیرا به خوبی نمیتوانند با دنیای خیالی و آرمانی آنها ارتباط برقرار کنند .

متولدین بهمن علیرغم آنکه دوستان زیادی در اطراف خود دارند ولی دوستان صمیمی و نزدیک چندانی ندارند .

 

متولدین اسفند : سبز : رنگ بخشنده فطرت آنها سبب شده تا اصولاً عاری از هر نوع حرص و طمع باشند و سرشت دلپذیر ٬ جذاب و در عین حال تنبل متولدین اسفند شما را تحت تأثیر قرار میدهد .

او نسبت به همه قید و بندهایی که محدود کننده هستند بی اعتناست به شرط آنکه آزادی خیال پردازی را از او نگیرند و بتواند بنا به خواست خود زندگی کند .

او همچنین در مقابل توهین ها ٬ تهمت ها و نظرات دیگران نیز بی تفاوت است ٬ بنابراین خیلی به ندرت ممکن است عکس العمل شدیدی از او ببینید .

البته فکر نکنید که کلاً آدمی بی خیال است زمانی که احساساتش جریحه دار شود با زیرکی خاص خود به نیش و کنایه میپردازد و طرف مقابل را مورد ریشخند و استهزاء قرار میدهد.