پارس ناز پورتال

زنی که شوهرش او را به یک مدل زیبا تبدیل کرد (عکس)

زنی که شوهرش او را به یک مدل زیبا تبدیل کرد (عکس)
یک متخصص جراحی پلاستیک بعد از اینکه زن مورد علاقه خود را پیدا کرد سعی کرد او را تا حد ممکن به همسر ایده آل رویایی اش نزدیک کرده و سپس از او خواستگاری کند.

این دکتر که "دیوید مالتوک" نام دارد همسرش ورونیکا را در سال 2007 هنگامی که برای انجام عمل جراحی زیبایی زنان به او مراجعه کرده بود ملاقات کرد و از اولین ملاقات احساس کرد او میتواند شریک زندگی اش باشد ، اما از آنجایی که این خانم اندام زیبایی نداشت آقای دکتر تصمیم گرفت ابتدا او را به زن رویایی اش تبدیل کرده و سپس از او خواستگاری کند. بعد از مدتی آشنایی او پرده از علاقه اش برداشت و از ورونیکا خواست با کمک وی به زن دیگری تبدیل شود . او به وی پیشنهاد داد اعمال جراحی مثل لیپوساکشن، تزریق چربی و ژل و بوتاکس را آغاز کند.


این پزشک 49 ساله طی چند سال انواع اعمال جراحی زیبایی از تزریق بوتاکس تا لیپوساکشن را در نواحی مختلف بدن این خانم 38 ساله انجام داد و از او یک مدل زیبا و خوش اندام و یک زن ایده آل برای هر مردی خلق کرد. این خانم معتقد است اکنون به تابلوی تبلیغاتی کارهای همسرش تبدیل شده است اما عنوان میکند از زندگی مشترکش کاملا راضی است.

گفتنی است دکتر "مالتوک" خود نیز از تیغ جراحی بی نصیب نمانده است و برای داشتن اندامی متناسب و ورزیده انواع اعمال جراحی را انجام داده و معتقد است با ورزش و رژیم غذایی میتواند این اندام را حفظ کند.
او حتی در مسابقات پرورش اندام آماتور امریکا شرکت کرده و موفق شده است به مقام پنجم برسد. خانم مالتوک معتقد است رژیمهای تغذیه ای همسرش بسیار سخت است و او حاضر نیست غذاهای بد طعمی که همسرش تهیه میکند را بخورد.