پارس ناز پورتال

راز قانون جاذبه و هیپنوتیزم

راز قانون جاذبه و هیپنوتیزم
 

اگه شما از اون دسته افرادی هستید که هنوز فیلم راز (secret) رو ندیدید و کتابش رو هم نخوندید به شما پیشنهاد میکنم 100% این فیلم یا کتاب رو تهیه کنید و من به شما قول میدم شما بعد از آن همیشه ازمن سپاسگذار خواهید بود !

این فیلم تا بحال پرفروشترین فیلم روانشناسی درکل دنیا بوده و به شما راز بکاربردن قانونی رو یاد میده که تا بحال انسان های موفق برای رسیدن به موفقیت هاشون در زندگی بکار میبردند .

اما اگه شما این فیلم رو دیدید ولی به هر دلیلی این قانون رو اجرا نکردید یا شاید نتونستید بطور صحیح اجراء کنید و حتی دلسرد شده اید و باخودتون فکر کردید این قانون همیشه صادق نیست، میخوام بهتون بگم حتما این مطلب رو بخونید چون مشکلات اجرای صحیح رو بهتون گوشزد میکنه و کمکتون میکنه بتونید این قانون رو درست اجرا کنید و به آرزوهاتون از این راه برسید .

همینطور اگه شما از اون دسته افرادی هستید که این فیلم رو دیدید و تونستید با اجرای این قانون به اهداف مورد نظرتون برسید با خوندن این ایمیل یاد میگیرید راه سریعتر و صحیح تری برای رسیدن به آرزوهاتون بیابید .

 

مرور سریع رازقانون جاذبه : ابتدا ببینیم این راز بزرگ زندگی چیست؟ این رازی است برای همه ، هر آدمی در هر زمانی از تاریخ در هر نقطه از این جهان پهناور با هر شرایط عام و خاص انسانی و در هر جامعه ای با هر سلیقه و گرایشی میتونه با استفاده از این راز به آرزوهای خودش برسه .

رازی برای همه که همه موفقیت ها را هم در برمیگیره ،شاید بشه اونو راز خوشبختی بنامیم چون هر چه که آرزو دارید با این راز بدست می آورید شادی، سلامت و ثروت .

انون جاذبه یکی از مهمترین قوانین کائنات است وکائنات بر پایه این قانون ساخته شده و مهم نیست شما کی هستید ، در چه برهه ای از زمان ،کجایید و چکار میکنید؟ چون به هر حال درهرجا از این جهان هستی باشید با یک نیروی بیکران کار و زندگی میکنید .

 

نیروی تحت امر قانونی به نام قانون جاذبه : وقتی به اطراف خودتون نگاه میکنید چیزهای زیادی رو می بینید که عوامل مختلفی باعث بوجود اومدن اونها در اطراف شما شده اند اما این قانون میگه در نهایت تمام چیزهایی درزندگی شما وارد میشه شما خودتون اون رو به زندگی خود جذب کرده اید میپرسید چطور؟؟؟

توسط واقعیت ذاتی تصاویری که شما در ذهن دارید و به آن فکر میکنید و در واقع هرچیزی که شما بیشتر به اون فکر کردید و روی اون تمرکز کردید شما به زندگی خودتون دعوتش کردید !

ساده ترین مثال برای این موضوع غول چراغ جادوست ، هر چیزی رو که روی اون تمرکزکنید بزودی در کنار خودتون می بینید و این اصل در کوتاهترین جمله به اینصورت بیان میشه : افکار تبدیل میشوند به حوادث .

اما این یک قانونه ثابته ما میخواهیم روش استفاده از این قانون رو باهم بررسی کنیم و راه حل عملی که در کتاب راز ارائه میشه رو باهم گام به گام مرور میکنیم.

 

روش کاربرد قانون جاذبه برای موفقیت : برای اینکه دقیقا متوجه نحوه اجرای کار بشید حتما قبل از مطالعه بقیه متن و همین حالا ، یک هدف برای خودتون در نظر بگیرید .

این هدف هر چیزی میتونه باشه : مثلا شفای یک بیماری که در بدنتون دارید ، یا ازدواج با همسر ایده آلتون ، یا بدست آوردن شغل مورد علاقتون ، پیداکردن مقدار زیادی پول  ، خلق یک اثر هنری فوق العاده ، یا هر آرزوی دیگه که واقعا تو زندگی دارید حتی اگه به نظر غیر ممکن باشه و رخ دادن اون یک معجزه به حساب بیاد !!! حالا اگه هدفتون رو دقیقا مشخص کردید با هم مراحل اجرای کار رو پی میگیریم …

 

گام نخست : تمرکز : باید هدف خودتون رو با دقت ترسیم کنید و روی اون هدف تمرکز کنید و دقیق اون رو ببینید و مشخصا بخواهید که حتما به اون هدف برسید .

 

گام دوم : تصور : اینکه اون رو تصور کنید که رخ داده یعنی خودتون رو در حالتی که به اون آرزوتون رسیدید ببینید نه اینکه درحال انتظار رخدادنش هستید یا فکرکنید حتما رخ میده بلکه باید دقیقا تصور کنید که اون واقعه مورد نظر در زندگی شما رخ داده مثلا خودتون رو درکنار اون آرزوتون ببینید .

اگر آرزوی شماموفقیت در کنکورباشه باید خودتون رودر حالی که در رشته مورد علاقتون در دانشگاه درس میخونید ببینید و این تصور رو باید بادقت وضوح خیلی بالا ببینید ( نگران نباشید ، با تمرین میتونید این تصاویر رو واضح تر ببینید ) .

 

گام سوم : باور : باید چیزی رو که در تصورتون دیدید باور کنید که رخ داده نه اینکه قراره رخ بده ، نباید دیگه به نحوه رخ دادنش فکر کنید ، سعی نکنید با فکر به اطمینان برسید که رسیدن به این آرزوتون مثلا قبولی شما تو کنکور تو آسمونها نوشتن بلکه ایمان داشته باشید که اتفاق افتاده .

اگراین 3 گام رو درست انجام بدید در واقع شما سفارشتون رو به کائنات دادید و ازاین به بعد تنها کاری که باید انجام بدید اینه که هزینه عملی شدن این آرزوتون رو به کائنات پرداخت کنید تا اون آرزوتون رو به واقعیت بدل کنه .

 

گام چهارم : داشتن احساس خوب : حس خوب و عالی داشتن همون هزینه ایه که شما باید به کائنات بدید که شما رو به آرزوتون برسونه .

به عبارت بهتر میدونید که خدای خالق آسمان وزمین که بی نیاز مطلقه به گفته انبیاء عاشق شماست وبرای اینکه شما رو به آرزوهاتون برسونه فقط بابت هزینش ازشما مثل هر عاشق دیگه خواستار شادی دل شماست و ازتون تقاضای ذوق و لبخند داره نه چیزی بیشتر .

پس با هر لحظه شادمانی و احساس شعف شما در واقع دارید مبلغی رو برای عملی شدن آرزوهاتون کائنات پرداخت میکنید و به محض اینکه به اندازه کافی این حس خوب رو به کیهان بدید سفارش شما حاضر و آماده در اختیارتون خواهد بود و البته یادتون باشه اگه حس منفی مثل ناراحتی ، عصبانیت و… هم به کائنات ارسال کنید در واقع انگار مبلغی از پول پرداختیتون رو که دادید پس گرفتید !

مثلا امروز که این سفارش رو به کائنات دادید اگر فردا از صبح تا شب حال خوبی داشتید یعنی کلی از هزینه اجرای این خواسته تون رو پرداخت کردید و بر عکس اگه فردا حالتون بد باشه و حس منفی به دنیا انتقال داده باشید درواقع شما در حساب ، کلی هم به کیهان بدهکار شدید و منتظر باشید که از اون آرزو دور بشید .

 

گام آخر : آماده و منتظر دریافت باشید: این گام آخر رو هم باید درست بردارید .

باید بدونید که وقتی شما سفارشی به کائنات میدید اون سریعترین و نزدیکترین و بهترین راه رو برای خلق رویای شما پیدا میکنه اما مشکل اینجاست که عقل حسابگره و میخواد راه منطقی همه چیزو پیدا کنه واین باعث میشه که همیشه بخواد رفتار ما رو با منطق خودش توجیه کنه .

درواقع به همین خاطر هم هست که درزندگی ما معجزه ای رخ نمیده چون عقل مانع رخدادن معجزات میشه .

مثالا” وقتی شما میخواهید باور کنید که به آرزوتون میرسید و آرزوی شما شفای پاهای خدایی نکرده فلجتونه عقل سریعا میخواد راههای ممکن رو حدث بزنه و وقتی بیاد حرف دکتر میافته گه گفته تو هرگز نمیتونی راه بری عقل شما مثل یک دشمن مانع باوری اون آرزوی ارزشمند شما میشه و شما را از داشتن همچین آرزویی منع میکنه و یاس و ناباوری رو در دل شما میکاره و خیلی محترمانه میگه این که نشدنیه وشما رو منصرف میکنه .

همینجاست که قدرت خودمون رو بجای قدرت خدادرنظر میگریم و فراموش میکنیم خدای با قدرت لایتناهی میتونه در چشم به هم زدنی جهان رو کن فیکون کنه .

در حالیکه این راز به ما میگه اصلا به شما مربوط نیست چگونه این اتفاق رخ میده شما فقط باید به کائنات سفارش بدید یعنی آرزو کنید بخواهید نه اینکه خودتون درتلاش باشید راه رخدادن اون آرزو رو محیا کنید ، درواقع تنها وظیفه شما در این مرحله اینه که آماده دریافت سلامتی کامل باشید.

مشکل ما اینجاست که عقل در واقع راههای ممکن رو همون راههایی میدونه که خودش میتونه با نیروی شما به اون دست پیدا کنه در حالیکه ما به کمک راز از یک نیروی بیکران برای رسیدن به اهدافمون بهره میگیریم نه نیروی محدود خودمون .

در نهایت اگر ما ایمان قویتری داشته باشیم و بدونیم مشکل ما برای خودمون خیلی بزرگه نه برای خدا و بتونیم باور کنیم هر چیزی ممکنه رخ بده حتی اگه قبل از وقوع اصلا به عقل ما خطور نکنه مطمئنا به زودی نتیجه اعتماد به ایمانمون رو می بینیم و باز هم ایمان قویتری پیدا میکنیم  .

این خلاصه ای بود از نحوه بکار بردن قانون جاذبه برای رسیدن به موفقیت و اما حالا میخواهیم ببینیم ازهیپنوتیزم چطور میتوانیم در اجرای بهتر قانون جاذبه کمک بگیریم …

 

هیپنوتیزم و کاربرد آن دراجرای راز قانون جاذبه

یایید از روی همین پنج گامی شرح داده شد به مشکلاتی که در مسیر اجرای ما ممکن است پیش بیاید توجه کنیم و ببینیم هیپنوتیزم چگونه به کمک ما میاید تا از پس این مشکلات بر بیاییم .

 

گام اول تمرکز : در حالت عادی برای شما تمرکز کردن شاید کار سختی باشد و شاید هم راحت ، اما همان طور که میدانید با هیپنوتیزم ما به تمرکز فوق العاده ای میرسیم که اولین گام موفقیت در هر کاری محسوب میشود .

 

گام دوم تصور : تصور و تخیل هم میدانید که در حالت عادی خیلی ساده نیست ولی ما میتونایم تخیل خودمان را با هیپنوتیزم به حد اعلاء خودش برسانیم چون هیپنوتیزم قوه تخیل را به بالاترین کارایی خودش میرساند .

 

گام سوم باور : اگر تا این مرحله هیپنوتیزم فقط راه را هموارتر میکرد اما در این مرحله هیپنوتیزم میتواند مثل یک ناجی برایمان عمل کند .

چون مشکلترین گام دراجرای قانون جاذبه مساله باور چیزی است که رخ نداده درحالیکه میخواهیم تصورکنیم رخ داده و این معمولا مهمترین سد پیش روی ماست و اغلب افراد از همین مرحله است که یا از ادامه اجراء منصرف میشوند یا به بیراهه میروند و نمیتوانند به هدفشان برسند .

مثلا با توجه به همان مثال باید تصور کنید پاهای سالمی دارید درحالیه که پا درد دارد و به شما فشار میاورد و این واقعیت و گریزناپذیر است !!

یا اینکه در حالیکه شدیدا از نداشتن یک شریک زندگی رنج میبرید باید تصور کنید و باور کنید همسر رویاهایتان را در کنار خود دارید .

خوب واقعا این کار در زندگی عادی اصلا کار ساده ای نیست و این دقیقا همان چیزی است که هیپنوتیزم به شما میدهد چون فقط در حالت هیپنوتیزم میتوناید تصور کنید بودن چیزی را که در وجود خارجی ندارد و این دقیقا ارزش آموختن هیپنوتیزم را برای رسیدن به آرزوهایمان روشن میکند .

 

گام بعدی انتشار احساس خوب : ما در زندگی عادی وقتی مشکلی داریم و چه بسا این مشکل آنقدر حالمان را بد کرده که حتی حس حرف زدن راجع به خوبیها هم برایمان مشکل است و دیگر نمیتوانیم حس خوبی داشته باشیم اینجا هم هیپنوتیزم کارایی خودش را به ما اثبات میکند .

چون باید بدانید با ورود به حالت هیپنوتیزم ما از همه احساسات تهی میشیم و حال بدمان را از یاد میبریم و در پایان هیپنوتیزم میتوانیم حس خوب را به خودمان القاء کنیم .

مثلا میتوانیم بر روی یک خاطره شیرین متمرکز شویم و آنچنان این حس خوب را درخودمان تقویت کنیم که تمام وجودمان مملو ازاین حس کم نظیر بشود و در اصل با هیپنوتیزم توانستیم حال بد خود را به حال خوب تبدیل کنیم .

 

گام نهایی دریافت : مشکلی که ما درهنگام دریافت داریم و مفصل راجع به ان صحبت کردیم این بود که عقل توجیه گر امکان باور چیزی که رخ نداد را به ما نمیدهد و همچنین ما را از باور چیزی که رخدادنش را نمیتواند توجیه کند برحذر میکند .

اتفاقی که در عالم هیپنوتیزم می افتد این است که این نیروی مخالف عقل مثل حالت رویا کاملا تعطیل میشود و ما به راحتی هر آرزویی را میتوانیم تصور و باور کنیم .

درحالت هیپنوتیزم تصور به وقوع پیوستن آرزوها ساده وامکان پذیر است و درواقع هیپنوتیزم ما را آماده میکند تا هر رویداد خوب و دلخواهی در زندگی را بپذیریم.

آیا فکرنمیکنید کسانی که درتاریخ از انها به عنوان جادوگر نام برده شده کسانی بوده اند که هم هیپنوتیزم را بلد بوده و هم از راز قانون جاذبه مطلع بودند ؟؟؟