پارس ناز پورتال

زنانی که آنجلینا جولی را به خوبی درک می کنند (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
زنانی که آنجلینا جولی را به خوبی درک می کنند (عکس)

پس از آن كه «آنجلینا جولی» بازیگر مطرح هالیوودی مجبور به انجام عمل ماستكتومی برای پیشگیری از بیماری سرطان سینه شد بسیاری از انجمن‌ها و مراكز حمایت از زنان در سراسر جهان شهامت وی را مورد تقدیر قرار دادند و از اینكه یك چهره مشهور به اطلاع رسانی در مورد حفظ سلامت زنان پرداخته اظهار رضایت كردند. 

اما به غیر از «آنجلینا جولی» زنان معروف و سرشناس دیگری هم وجود دارند كه به منظور اجتناب از ابتلا به بیماری سرطان مجبور به تخلیه كامل هر دو سینه خود شدند.



شارون اوزبورن : این بازیگر پا به سن گذاشته هم متوجه شد حامل ژن سرطان است به همین دلیل ترجیح داد تا قبل از گرفتار شدن به این بیماری پر ریسك اقدامی در جهت پیشگیری انجام دهد. اوزبورن در سال 2012 مورد عمل جراحی قرار گرفت.


كتی بیتس : برنده جایزه پرافتخار اسكار پس از تحمل چند سال بیماری سرطان ناچار شد برای نجات جان خود در سال 2012 تن به عمل ماستكتومی دهد. 


جیولیانا رانسیس :‌ پس از آن كه درمان لامپكتومی بر روی این بازیگر جوان جواب نداد وی نیز در سال 2011 اقدام به عمل جراحی برداشتن سینه ها كرد.


واندا سایكس : زمانیكه به سایكس اطلاع دادند به بیماری سرطان مبتلا است بدون هیچ اتلاف وقتی در سال 2011 خود را به تیغ جراحان سپرد. 


كریستیانا آپلگیت : وی در سن 36 سالگی به سرطان سینه مبتلا شد و در سال 2008 برای درمان مجبور به عمل جراحی شد.

———-