پارس ناز پورتال

مردی که بد قولی معروف است (عکس)

مردی که بد قولی معروف است (عکس)

دیر کردن و تاخیر برای رسیدن به قرار های کاری عملی جالب نیست زیرا شخصیت هر فردی به خوش قول بودن و البته اعمیت دادن به زمان است که شکل میگیرد. افرادی که تاخیر دارند معمولا افرادی که دیرکرد دارند قابل اعتماد نخواهند بود.

  دیرکردن برای رسیدن به جایی به دلایل مختلف ممکن است به وجود آید برای مثال گیر کردن در ترافیک یا پیش آمد مشکلی عجیب می تواند دلایل خوبی برای دیر کردن باشد اما به تازگی افرادی با بیماری دیرکردن نیز پیدا شده اند.

"جیم دونبار" مردی 57 ساله است که تا به حال برای هیچ کاری نتوانسته است به موقع خود را به مقصد برساند و همیشه به عنوان یک مرد بی مسئولیت شناخته می شود. او در آخرین جلسه ای که با پزشکان داشت نیم ساعت دیر رسید و الببه متوجه موضوعی بسیار عجیب شد.



آقای دونبار به گفته پزشکان دچار بیماری "دیرکردن" شده است که مشکلی بسیار نادر بوده و کمتر کسی در دنیا به آن مبتلا میشود. او همیشه هنگام تاخیر خود می گوید که دست او نیست که دیر می رسد ولی کسی حرف او را باور نمی کند.

این مرد اسکاتلندی در خاطرات خود میگوید یک بار برای رفتن به سینما 11 ساعت زودتر حرکت کرده است اما بازهم 20 دقیقه دیر برای تماشای فیلم رسیده است و خودش هم دلیل این دیرکرد را نمی داند. او هم اکنون تحت درمان های روانشناختی خاصی قرار گرفته است تا بهبود یابد.