پارس ناز پورتال

رژیم آسان و کامل برای لاغری

مجموعه : رژیم و تغذیه
رژیم آسان و کامل برای لاغری

    معمولأ همه رژیم های لاغری بی شباهت به شکنجه نیستند و باعث میشوند که انسان از زندگی سیر شود ولی با مقداری تغییر و رعایت این رژیم نه تنها لاغر میشوید بلکه روحیه اتان هم بهتر میشود.

    صبحانه :

    همیشه صبحانه بخورید تا خوشحال تر باشید. روزتان را با یک لیوان شیر گرم و کم چربی شروع کنید. یک تکه به اندازه کف دست نان سبوس دار و یک عدد تخم مرغ پخته هم به آن اضافه کنید.

    نهار :

    به اندازه یک بشقاب سوپ خوری سالاد میوه که حداقل از پنج نوع میوه و به رنگ های مختلف درست شده است. یک فنجان ماست کم چربی و یک مشت کوچک گردو و بادام.

شام :

شام را زود بخورید. حدود ساعت شش بعد از ظهر یک بشقاب سالاد و یک تکه مرغ بدون پوست یا گوشت قرمز بدون چربی بخورید. برای خوشمزه شدن گوشت به آن فلفل و زعفران بزنید زیرا این ادویه ها شادی آور میباشند ولی زیاده روی در آنها خوب نیست.

دسر :

بعد از نهار برای دسر یک تکه کوچک شکلات تیره بخورید. دکترها معتقد هستند که خوردن شکلات باعث خوشحالی و عوض شدن روحیه میشود.

بعد از شام به عنوان دسر یک خوشه کوچک انگور بخورید. متخصصین اعتقاد دارند که خوردن انگور در روز باعث چاقی میشود ولی خوردن آن در شب لاغر میکند. در یک پژوهش اخیر دانشمندان به این نتیجه رسیدند که مصرف مقدار اندکی انگور از تشکیل سلول های چربی جدید جلوگیری میکند. البته انگور سلول های چربی قدیمی را از بین نمیبرد و دارای مقدار زیادی شکر است.