پارس ناز پورتال

دلیل رد شدن مردان به وسیله خانم ها

دلیل رد شدن مردان به وسیله خانم ها

آخرین باری که کسی به زور از شما کمکی می خواست به یاد دارید ؟! بطور مثال ، دوست ناامید و درمانده خودتان که نمی خواهد تنها به سینما برود و شما را مجبور می کند که حتما" او را همراهی کنید !!

 

چه احساسی به شما دست می دهد ؟ مسلما" خیلی خوشایند نیست .

تحقیقات روانشناسان و محققان علوم اجتماعی ثابت کرده است که" انسان ناخودآگاه از مردمی که همیشه به آنها آویزان هستند ( مثل کنه !!) بیزارند ! " ، این یک امر طبیعی است که برخواسته از اساس و بنیاد ساختار انسان است .

و در مقابل ، ما همیشه به طرف کسی که به ما هیچ نیازی ندارد ، جذب می شویم .

 

طبق مطالعه تجربی بروی زنان ، اصولا" آنان مردانی را که مدام آوازه ی ناامیدی و یأس را سر میدهند قبول ندارند و آنها را رد می کنند ! وقتی شما به کسی نیازمندید ، ضمیر ناخودآگاه شما همیشه این حس را القاء میکند که " من بی ارزش هستم "

 

مطمئنا" ، اگر آخرین باری را که از طرف خانمی رد شده اید را به خاطر بیاورید و دقت کنید ، می بینید که شما بیشتر وقتها نیاز خود را به او نشان داده اید .

 

برای جذب خانم ها ، همیشه اعتماد به نفس خود را حفظ کنید ، در کمال اطمینان به توانایی های خود ایمان داشته باشید، عذر خواهی نکنید ! همیشه متغیر عمل کنید یا حداقل کاملا" طبق خواسته آنها قدم بر ندارید !

 

با اعتماد به نفس شما ، هر زنی آرزو دارد که در اعماق وجود شما نفوذ کند و شاید باورش سخت باشد ، اما شما تمام روز را می توانید با او صحبت کنید بدون اینکه او خسته شود ! با قدرت و جذبه ، آنچنان انرژی مثبتی خواهید داشت که آنها شما را باور خواهند کرد و براحتی می توانید بین خانم ها انگشت نما باشید، و بدون هیچ زحمتی آنها را به طرف خود جذب می کنید !

 

نه اینکه همیشه مثل کنه به آنها بچسبید !!

تا اینجا متوجه شدید علت اصلی رد کردن بعضی مردها توسط خانم ها ، چیست ،

حالا دقیقا" فکرکنید ، چه روشهایی را برای جذب خانم ها تا به حال اجرا کرده اید و پاسخ منفی گرفتید و بیشتر آنها از شما دفع شده اند !

 

روش صحیح آن است که با بررسی بیشتر ، کاملا" بفهمید چه خصوصیاتی او را مجذوب می کند و سعی کنید موقع اجرای آنها کاملا" حرفه ای و واقعی عمل کنید ، چرا که اگر رفتار شما مصنوعی و فریب کارانه به چشم آنها بیاید ، نتیجه ای معکوس خواهد داشت !

 

پس واقعیت این است که شما مثل یک آهن ربا آنها را جذب یا دفع کنید ، پس در نحوه ی رفتار خود ماهرانه عمل کنید !

 

یک لحظه خودتان را جای یک خانم بگذارید و تصور کنید با یک مرد متشخص ، گرم ، با روحیه ، با تجربه و جذاب ! روبرو می شوید که کاملا" اعتماد به نفس و کنترل خود را در همه حال حفظ می کند ، مسلما" با خود می گوید من مرد رویایی خود را پیدا کردم!

 

و حال برعکس آن ، تصور کنید آقایی با حالتی سرخورده ، سرد ، مدام دست و پا می زند تا بتواند یک کلمه با شما حرف بزند ، ارتباط کلامی او بسیار ضعیف است و لباس پوشیدنش مثل این است که جلوی شما اصلا" راحت نیست ! بله ، او فقط وقت شما را تلف می کند و سریع تر می خواهید که از دستش راحت شوید !!

 

تنها به " اشعات و رایحه جذابیت " فکر کنید ، نه اینکه "من می خواهیم تأثیر گذار باشم" ، به یاد داشته باشید چیزهایی که برای شما جذاب است برای یک خانم هیچ وقت جذاب نخواهد بود ، بنابراین همیشه به قضیه از دید یک خانم نگاه کنید.

 

این بدان معنی است که مادامی که دیگر آقایان به سهولت خانم ها را با رفتار جالب خود ، جذب می کنند ، شما همچنان زن ذلیل و ناکام خواهید ماند !