پارس ناز پورتال

واقعیت های جالب در مورد عروس ملکه انگلیس

واقعیت های جالب در مورد عروس ملکه انگلیس

همه ما کیت میدلتون Kate Middelton همسر ویلیام را می شناسیم اما باید بدانید حقایقی راجع به کیت میدلتون وجود دارد که حتی از چشم رسانه ها هم به دور مانده است و ما می خواهیم این 10 واقعیت زندگی کیت میدلتون شاهزاده مورد علاقه مردم را برایتان بازگو کنیم.

آموزش های نظامی
کیت میدلتون قبل از آنکه همسر ویلیام شود در یک دوره فشره کلاس های چگونگی واکنش در برابر موقعیت های خطرناک که توسط نیروهای ویژه بریتانیا برگزار شد شرکت کرد ،بنابراین او در حال حاضر به طور کامل، آماده ی مقابله با هر گونه حمله و موقعیت های خطرناک می باشد و در این زمینه برای حفاظت از خود مهارت های لازم را کرده است.

بالاترین سن به عنوان عروس سلطنتی
کیت میدلتون در حالی که 29 سال سن داشت به عنوان عروس سلطنتی بریتانیا انتخاب شد و این درحالی بود که دیگر شاهزاده خانم های سلطنتی از جمله ملکه الیزابت دوم هنگامی که در سال 1947 عروس سلطنتی شد 21 ساله بود، و هم چنین پرنسس دایانا هم زمانی که به عنوان همسر ولیعهد چارلز انتخاب شد تنها 20 سال داشت .در نتیجه باید گفت کیت میدلتون با 29 سال سن بالاترین سن را در میان عروس های سلطنتی به خود اختصاص داده است.

کیت میدلتون ( کاترین )
نام مستعار ‘ کیت میدلتون ‘ کاترین می باشد و ممکن خیلی از شما از این موضوع باخبر باشید. اما باید بدانید که دلیل استفاده از نام مستعار او به زمانی برمی گردد که او به خانواده ی سلطنتی راه پیدا کرد. در آن زمان از نام مستعار او در کنار نام همسرش به صورت کیت و ویل (ویل مخفف ویلیام ) استفاده شد. نام مستعاری که زمانی که وارد خانواده ی سلطنتی شد به او اختصاص داده شده استد.

فروتنی و تواضع
رسانه ها به تصویر کشیدن ازدواج کیت و ویلیام را بسیار دوست داشتند. داستان زندگی شاهزاده ای نجیب که از خانواده ای ثروتمند و اصیل آمده است.ذاما این تمام ماجرا نیست بلکه باید بدانید پدر و مادر کیت حامی یک وب سایت بسیار بزرگ و میلیاردی می باشند .آنها بیشتر از آنچه که کیت در مورد زندگی خود گفته است ثروتمند هستند تا آنجا که آنقدر پول داشتند که کیت را به دانشگاه مارلبرو که یکی از دانشگاه های خصوصی و بسیار معروف در انگلستان است فرستادند و این تنها فروتنی و تواضع کیت را نشان می دهد.

شیطنت های کیت
به نظرمی رسد که جدیدترین شاهزاده خانم بریتانیا به نام کیت میدلتون بانویی بسیار آرام و نجیب می باشد که تا به حال هیچ گونه شیطنتی از او در زندگی اش سرنزده است.اما تحقیقات نشان داده است که هنگامی که او جوان تر بوده اینگونه نبوده است چرا که معلم مدرسه قدیمی کیت ادعا می کند که شاهزاده خانم در کلاس های درس بسیار شیطنت می کرده و از پنجره ی کلاس همکلاسی هایش را اذیت می کرده و این معلم باورش نشده است که کیت این روزها دیگر بسیار آرام است.

دیوانه ی ورزش
از اندام ظریف و زیبای کیت باید فهمید که حتما اهل ورزش می باشد .بله ! او یکی از بازیکنان مشتاق و ماهر در رشته ی هاکی در مدرسه و هم چنین در دانشگاه بوده است .او حتی در مسابقات پرش ارتفاع و پرش طول که در مدرسه برگزار می شده است شرکت کرده است.

عاشق آشپزی
معمولا هر بانویی که به عنوان عروس سلطتنی وارد خانواه ی سلطنتی می شود دیگر از پخت و پز و رفتن به آشپزخانه به دور است .اما باید بدانید که این در مورد کیت میدلتون صدق نمی کند چرا که یکی از بهترین آشپزهای خانمی می باشد که ترجیح می دهد زمانی که در خانه است شخصا غذای خود و ویلیام را آماده سازد. رژیم غذایی کیت ازغذاهای سالم مانند گوشت بدون چربی ، ماهی آزاد ، لوبیا و سالاد تشکیل شده است.

آرایش
بر اساس گزارشات بیش از یک میلیارد نفر از مردم به تماشای عروسی کیت و ویلیام نشستند تا مدل آرایش کیت را ببینند و از نظر همه قطعا کیت باید به یک ارایشگر بسیار حرفه ای و معروف مراجعه کرده باشد.اما واقعیت این طور نبوده است .بعد از آنکه او به نامزدی ویلیام در آمد تصمیم گرفت تمامی کلاس های ارایشگری را دنبال کند و قبل از آنکه روز عروسی اش فرا برسد به دیدن متخصص آرایش و زیبایی آرابلا پرستون رفت و درس های خاصی در مورد آرایشگری از او گرفت و در نهایت روز عروسی اش خودش خود را آرایش کرده بود که ممکن است این قابل باور نباشد.

مد و لباس
حتی اگر او دارای بودجه و وضعیت مالی بسیار مناسبی برای پوشیدن انواع لباس های بسیار خاص وطراحی های منحصربه فرد می باشد اما او لباسهای خود را از مغازه ها وخرده فروشان عادی بریتانیا خریداری می کند . با این حال او از طرفداران مد و لباس می باشد و با این که لباس های خود را اینگونه ساده و راحت انتخاب می کند اما لباس های او و مدل آنها طرفداران زیادی را به خود اختصاص می دهد .او لباس های خود را باقیمتی بسیار پائین در شهر به فروش می رساند تا به این ترتیب مردم با او احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتری داشته باشند.