پارس ناز پورتال

گشت ارشاد سحر قریشی را گرفت + (بازیگر)

مجموعه : اخبار سینما
گشت ارشاد سحر قریشی را گرفت + (بازیگر)
گشت ارشاد سحر قریشی را گرفت

 
 
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سینماپرس (خبرگزاری سینمای ایران)، سحر قریشی به تازگی به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است و پیش از این حضور بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد، جمشید هاشم‌پور،نیوشا ضیغمی، میرطاهر مظلومی‌ و ساعد سهیلی قطعی شده است.

فیلم سینمایی «گشت ارشاد» به تهیه‌كنندگی و كارگردانی سعید سهیلی روز دوشنبه در تهران كلید ‌خورده است.
فیلمبرداری فیلم سینمایی «گشت ارشاد» به تهیه‌كنندگی و كارگردانی سعید سهیلی كه پیش‌تر قرار بود 25 تیرماه آغاز شود، در نهایت در 10 مرداد ماه كلید خورد.

بر اساس این گزارش، «گشت ارشاد» داستان سه جوان جنوب شهری است كه به خاطر به دست آوردن پول، دست به كارهای خطرناكی می‌زنند. همچنین داستان فیلم به مسائل مربوط به گشت ارشاد پلیس هم ارتباط دارد.
سعید سهیلی پیش از این كارگردانی فیلم‌های «ازدواج در وقت اضافه»، «چار چنگولی»، «چهار انگشتی»، «سنگ، كاغذ، قیچی»، «تارا و تب توت فرنگی»، «غوغا»، «شب برهنه»،‌ «سهراب»، «مردی از جنس بلور» و «مردی شبیه باران» را برعهده داشته است.

برخی از عوامل «گشت ارشاد» عبارتند از: كارگردان و تهیه‌كننده: سعید سهیلی، مدیر فیلم‌برداری: تورج منصوری، طراح صحنه و لباس: عباس بلوندی، طراح گریم: مهرداد میركیانی، صدابردار: آرش برومند، مشاوره پروژه: بهروز شعیبی، منشی صحنه: بهناز تاجیك، دستیار اول كارگردان: علی مردانه، مدیر تولید: رضا نوروزی.