پارس ناز پورتال

معرفی گوشی ضدآب جدید با دوربین شگفت انگیز

معرفی گوشی ضدآب جدید با دوربین شگفت انگیز

گوشی ضدآب جدید با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی عرضه شد

گوشی هوشمند Xperia Z1 در دوربین خود از فناوری G Lens با زاویه گسترده ۲۷ میلیمتری بهره برده و حسگر 20.7 مگاپیکسلی آن امکان تصویربرداری با کیفیت بالا را فراهم می‌کند.

مرکز تولید تلفن‌های همراه سونی از گوشی هوشمند ضدآب جدیدی رونمایی کرده است که Xperia Z1 نام دارد و از اواخر ماه جاری میلادی برای فروش وارد بازار جهانی می‌شود.

 به نقل از سلولار – نیوز گوشی هوشمند Xperia Z1 در دوربین خود از فناوری G Lens با زاویه گسترده 27 میلی‌متری بهره برده است و برای شفافیت تصاویر تهیه شده نیز فناوری F2.0 را در خود جا داده است.

دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند پیشرفته مبتنی بر فناوری CMOS ساخته شده است و حسگر 20.7 مگاپیکسلی آن امکان تصویربرداری با کیفیت بالا را فراهم می‌کند. این دوربین دیجیتالی به پردازنده تصویری BIONZ مجهز شده است.

شرکت سونی برای این گوشی هوشمند ضدآب یک شاتر سخت‌افزاری مجزا برای تصویربرداری در نظر گرفته است و امکان زوم 3x یا همان سه‌برابری را برای کاربران فراهم می‌کند.

گوشی هوشمند Xperia Z1 شامل پردازنده Snapdragon 800 با چهار هسته پردازشگر مجزا می‌شود که هر هسته قادر است، با توان 2.2 گیگاهرتز فعالیت کند.

این گوشی هوشمند از شبکه مخابراتی LTE نیز پشتیبانی می‌کند و با پشتیبانی از استانداردهای IP55 و IP58 به صورت ضدآب و ضدگرد و غبار ساخته شده است./ خبرگزاری فارس