پارس ناز پورتال

معرفی گوشی هوشمند Xperia ZR سونی

معرفی گوشی هوشمند Xperia ZR سونی

معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند ضدآب جهان
کارشناسان در آخرین بررسی‌های خود فهرست بهترین گوشی‌های هوشمند ضدآب جهان را منتشر کردند.
این روزها انواع گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی فروخته می‌شوند و کاربران برای خرید گوشی جدید انتخاب‌های فراوانی پیش‌رو دارند. اما در این میان برخی شرکت‌ها گوشی‌های جدید خود را به صورت ضدآب تولید کرده‌اند.

گوشی‌های هوشمند امروزه به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره تبدیل شده‌اند و تولیدکنندگان این محصولات می‌کوشند انواع امکانات مورد نیاز کاربران را در این محصولات ارائه دهند. در زیر فهرست بهترین گوشی‌های هوشمند ضد آب جهان آورده شده است.

گوشی هوشمند Xperia ZR سونی

 

این گوشی هوشمند شامل نمایشگر لمسی۴/۶ اینچی با کیفیت full HD می‌شود و برای دوربین دیجیتالی آن یک کلید مجزا در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند می‌تواند از شبکه مخابراتی ۴G LTE پشتیبانی کند.

گوشی هوشمندGalaxy SIV Active سامسونگ

 

این محصول نمایشگر لمسی ۵ اینچی دارد و کلید مخصوص دوربین دیجیتالی هم به صورت مجزا برای آن تعریف شده است، تا کاربران در زیر آب هم بتوانند به راحتی با آن عکاسی کنند. این گوشی هوشمند می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب باقی بماند.

گوشی هوشمند Caterpillar CAT B15

 

caterpillar_cat_b15_06این گوشی هوشمند قوی قادر است تا عمق۱/۸ متری آب با شما همراه باشد و بدنه آلومینیومی آن از ورود آب به قسمت داخلی جلوگیری می‌کند. این محصول دوربین ۵ مگاپیکسلی دارد که می‌تواند از فضای زیرآب با کیفیت full HD تصویربرداری کند.