پارس ناز پورتال

تبلت آندرویدی با زبان فارسی

تبلت آندرویدی با زبان فارسی

مدل  Axpad V1 از تبلت‌های ارزان قیمت برند AXTROM در بازار داخلی است.
این تبلت که به صفحه نمایش هفت اینچی مجهز است و از سیستم‌عامل Google Android Ver 4.0.3 بهره‌مند است، دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده VIA WM 8850 Chipset – Cortex-A9 CPU 1.5GHz، حافظه هشت گیگابایتی و… است.

در مورد صفحه نمایش این دستگاه هم باید بگوییم که یک صفحه نمایش 7 اینچی لمسی خازنی از نوع LCD است که قادر است تصاویر را با رزولوشن 480×800 پیکسل نمایش دهد. این صفحه نمایش قابلیت دریافت چندین لمس همزمان را نیز داراست.

سیستم‌عامل موجود روی این دستگاه نیز، نسخه 4 از سیستم عامل محبوب آندروید است که یکی از خوبی‌های این نسخه، پشتیبانی کامل آن از زبان فارسی است که مشکلات کاربری با آندروید 3/2 به قبل را رفع کرده است.

در مورد دوربین هم باید بگوییم که وجود یک دوربین 3/1 مگاپیکسلی در قسمت جلویی برای انجام مکالمات تصویری، چندان فرقی با نبود دوربین ندارد. کیفیت این دوربین بسیار پایین است و برای ثبت عکس‌های خاطره‌انگیز به هیچ عنوان مناسب نیست. اما برای انجام مکالمات تصویری، عملکرد آن رضایت بخش است.

باتری این تبلت هم یک باتری لیتیومی 3000 میلی آمپر – ساعتی است که عملکرد متوسطی را ارائه می‌دهد. با استفاده مداوم از آن، می‌توان حدود 6 الی 8 ساعت با آن کار کرد که عملکرد متوسطی محسوب می‌شود.

به طور کلی، تبلت 7 اینچی Axpad V1، با اینکه برترین تبلت 7 اینچی در سطح متوسط نیست، اما جزو بهترین‌ها در رده قیمتی ارزان قیمت محسوب می‌شود. با وجود صفحه نمایش خوب و البته بسیار حساس به لمس‌ها که عملکرد بسیار خوبی دارد و البته سخت افزار مناسب این دستگاه، تمامی دستورات به سرعت درک و اجرا خواهند شد.

 

همچنین پشتیبانی این دستگاه از درگاه USB، باعث می‌شود در موارد مختلف، کارآیی‌های بسیاری به آن افزوده شود که بسیاری از دیگر تبلت‌ها از وجود آن بی‌بهره‌اند.

پس اگر تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی برای شما یک اولویت محسوب می‌شود، با وجود امکان اتصال فلش مموری به این دستگاه،Axpad V1 یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین انتخاب‌ها برای شما محسوب می‌شود.
این دستگاه با قیمتی در حدود 400 هزار تومان و با ضمانت آواژنگ به بازار عرضه شده است.