پارس ناز پورتال

هات داگ چندش آور و عجیب و غریب ژاپنی ها (عکس)

هات داگ چندش آور و عجیب و غریب ژاپنی ها (عکس)
در نگاه اول شاید تصور کنید این تصاویر فتوشاپی است و یا به نوعی کامپیوتری و غیر قابل باور است ولی ما به شما اطمینان می دهیم که این هات داگ کاملا واقعی است و در ژاپن عرضه می شود.ژاپن به داشتن غذاهای عجیب و غریب معروف است. امروز نیز می توانیم یک گزینه ی دیگر به غذاهای عجیب و غریب ژاپن اضافه کنیم.هات داگ سیاه یکی از فست فودهای محبوب است که در منطقه ی آکیهابارای ژاپن فروخته می شود. این هات داگ بیش از 30 سانتی متر طول دارد و به نظر می رسد چند ساعت پخت اضافه آن ضروری است.حدود یک سال است که همبرگرهای سیاه در ژاپن فروخته می شود و اینبار نوبت به هات داگ سیاه رسیده است.

 
 
 
هات داگ چندش آور و عجیب و غریب ژاپنی ها (عکس)


این هات داگ با نان سیاه عرضه می شود ولی سبزیجات و سس استفاده شده در آن رنگ خود را حفظ کرده اند.مردمی که تبلیغات این هات داگ را در بیلبوردها مشاهده می کنند مشتاقانه به سراغ این فست فود می روند تا برای یکبار هم که شده آن را امتحان کنند.شاید پیش خودتان بگویید این غذا که مانند لاستیک به نظر می رسد چگونه می تواند برای بدن انسان مفید باشد؟
 

هات داگ چندش آور و عجیب و غریب ژاپنی ها (عکس)


بعضی از مردم ادعا می کنند که برای سیاه کردن نان و سوسیس از جوهر سیاه رنگ ماهی مرکب استفاده می کنند اما طبق گزارش های متعدد از رسانه های ژاپنی در واقع این غذا با استفاده از پودر زغال چوب بامبو خوراکی _ که به عنوان یک رنگ دهنده مواد غذایی در سراسر آسیا مورد استفاده قرار می گیرد.
 
به این رنگ در آمده است.می دانم که به نظر شما بد می آید اما باید بدانید که طعم و مزه ی آن تغییری نکرده و به سلامتی شما نیز ضرر نمی رساند.گفتنی است هر کدام از این هات داگ های سیاه رنگ 6 دلار قیمت دارد.