پارس ناز پورتال

زنی که همزمان با ۱۴ مرد ازدواج کرد (عکس)

زنی که همزمان با ۱۴ مرد ازدواج کرد (عکس)

پلیس آمریکا از دستگیری یک زن ۳۵ ساله‌ خبر داد که با ۱۴ مرد ازدواج کرده و از حساب بانکی هزاران مرد دیگر هم سوء استفاده کرده بود. به گزارش بروزترین ها بابی آن فینلی پس از دستگیری به ماموران گفت که به دلیل شکست عشقی مجبور شده ۱۴ بار ازدواج کند و به دلیل مشکلات مالی از مردان درخواست استفاده و برداشت از حساب‌های بانکی‌شان را می‌کرده است.

این زن ۳۵ ساله در ادامه یادآور شد: من ۹ فرزند دارم و به دلیل این که پول‌هایی را که از همسرانم در مصارف غیرقانونی خرج کردم، توسط ماموران پلیس دستگیر شدم. رییس پلیس ایالت آلابامای آمریکا در این باره به شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز، خاطرنشان کرد: این زن تاکنون بیش از یکصد هزار دلار از حساب‌های بانکی مردان مختلف برداشت کرده است.



علاوه بر این، اکثر افرادی که توسط این زن فریب خورده و اغفال شده‌اند نظامیان و ماموران ارتش آمریکا هستند. همچنین بسیاری از آنان به دلیل حفظ آبروی خود تاکنون علیه این زن شهادت نداده‌اند. این مقام مسئول پلیس در ادامه عنوان کرد: این زن طی دو دهه گذشته با شگردهای مختلف دست به این ازدواج‌ها و برداشت‌های غیرقانونی از حساب بانکی مردان کرده است. به طور حتم این زن جوان با اثبات تمامی جرایمش به حبس محکوم می‌شود.