پارس ناز پورتال

اجاره عجیب و ساعتی انسان ژاپنی (عکس)

اجاره  عجیب و ساعتی انسان ژاپنی (عکس)
اوسان رنتال (یا اجاره مرد میانسال) جدیدترین و عجیب ترین خدمات اجاره ای در ژاپن است. همانطور که از نامش پیداست، این سرویس به افراد امکان اجاره مرد ژاپنی میانسال با اجاره بهای ساعتی 1000 ین (10 دلار) را می دهد.

در سرزمین آفتاب تابان، سرویس اجاره انسان عجیب و غریب زیادی وجود دارد. ولی اجاره مرد میانسال جدیدترین آنهاست و معلوم نیست که چرا کسی باید برای یک آدم میانسال پول بدهد؟ مسلم است که حتماً برای آنها بازاری وجود دارد که چنین سرویس هایی پدید آمده اند.


شرکت اوسان فعلاً دو گزینه برای چنین سرویسی دارد، اولی مرد 46 ساله ای به نام تاکانوبو نیشیمونو است که استاد کالج فشن و استالینگ از اوزاکا است و دومی میکیو سندوئو است که قبلاً بازیکن بیسبال بوده و حالا تحلیلگر ورزشی است. هر دوی آنها آدم های جالبی به نظر می رسند.


این شرکت ادعا می کند که این افراد می توانند کارهایی از این قرار برای مشتری انجام دهند: انجام بازی های ویدئویی، گپ زدن، همراهی کردن در خرید، یا انجام کارهای روزانه. سفارش این سرویس نیز بسیار ساده است، تنها کاری که باید بکنید این است که فرد موردنظر را در وبسایت انتخاب کنید و در سبد خرید مجازی قرار دهید و هزینه را بپردازید.