پارس ناز پورتال

نگرانی از بازی در ورزشگاه آزادی

نگرانی از بازی در ورزشگاه آزادی

سرمربی تیم سئول تاکید کرد: حرف قلعه‌نویی را باور ندارم
سرمربی تیم فوتبال اف‌سی سئول کره جنوبی می‌گوید حرف‌های امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال ایران را برای انجام بازی تهاجمی در بازی روز چهارشنبه باور ندارد! او معتقد است که استقلال در سئول "دفاع بیش از حد" انجام خواهد داد.

 "چوی یونگ – سونگ" در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال اف‌سی سئول کره‌جنوبی و استقلال ایران در خصوص این بازی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما می‌خواهیم در خانه خود بازی تهاجمی انجام بدهیم. شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توانیم به یک گل بسنده کنیم و باید چند گل به حریف بزنیم.

وی درباره اینکه "امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال در نشست خبری گفته بود می‌خواهد در مسابقه فردا هجومی بازی کند و به گل برسد"، یادآور شد: من حرف‌های سرمربی استقلال را باور ندارم. ما این تیم را آنالیز کرده‌ایم و شناخت کافی از آنها داریم. آنالیزهای ما نشان می‌دهد که استقلال در سئول یک دفاع بیش از حد انجام خواهد داد.

سرمربی تیم سئول همچنین با ابراز نگرانی از بازی برگشت تیمش با استقلال در ورزشگاه آزادی تهران، تاکید کرد: ارتفاع تهران 1200 متر بالاتر از سطح دریاست و به همین خاطر چگالی اکسیژن بسیار پایین است. تیم‌های میهمان به ارتفاع زیاد تهران عادت ندارند و این می‌تواند عملکرد آنها را دچار افت کند.

چوی در پایان درباره بازیکنان ملی پوش استقلال هم گفت: می‌دانیم که استقلال چند بازیکن ملی‌پوش دارد ولی ما به این مسائل توجهی نداریم و می‌خواهیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم.

تیم فوتبال استقلال فردا چهارشنبه در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شهر سئول کره‌جنوبی میهمان تیم اف‌سی سئول است. دیدار برگشت دو تیم هفته آینده برگزار خواهد شد./مهر