پارس ناز پورتال

سوء استفاده از دختران زیر 16 سال (عکس)

سوء استفاده از دختران زیر 16 سال (عکس)
برگزاری رقابتهای ملکه زیبایی و یا مد لباس برای کودکان و نوجوانان زیر شانزده سال بر اساس تصویب مجلس سنای فرانسه قانون شکنی است و جرم محسوب می شود و برگزار کنندگان چنین رقابتهایی در صورتی که جرم آنها در دادگاه ثابت شود، با مجازات تا 2 سال زندان و پرداخت 30000 یورو روبرو خواهند شد.


از پدیده های دنیای سرمایه داری غرب حضور ویژه زنان در مد لباس است. بهترین بهانه هم برای استفاده از زنان در اقتصاد طرح شعار فریبنده برابری حقوقی آنان با مردان بود.

سوء استفاده ابزاری از زنان به این ترتیب آغاز شد و برای این کار باید سازوکاری تعریف می شد تا هم به سود سرشار رسید و هم کاری کرد که زنان با پای خود و خیلی ارزان در دسترس قرار گیرند. بنابراین مسابقاتی مانند ملکه زیبایی به راه افتاد که ملاک اصلی در آن اندام زنانه بود. تبلیغات گسترده به راه افتاد و به عطش رسیدن به شهرت دامن زده شد. دیری نپائید سیل زنان داوطلب به راه افتاد. اما ناگهان بسیاری از آنان به یکباره دیدند که از صنعت مد لباس و همچنین پورنوگرافی و پشت ویترین ها سردرآوردند.


متاسفانه به این اندازه هم بسینده نشد و بدتر اینکه پای دخترکان معصوم را نیز به میانه این معرکه کشاندند تا بجای آنکه از آنان مادرانی مصمم برای نسل سازی تربیت کنند عروسکانی ساختند بی هویت.
در اثر این فرهنگ غلط و تبلیغات گسترده صورت گرفته در پس آن، خانواده های غربی نیز برای آنکه فرزندشان از مسابقه شهرتی که شاید از این رهگذر نصیب دخترشان شود، آنها را از سنین پائین وارد دنیای مد کردند غافل از اینکه عمر این دنیا بسیار کوتاه تر از دنیای آدم هاست.