پارس ناز پورتال

معرفی یک آرایش پاییزی

معرفی یک آرایش پاییزی
 

پاییز همیشه همراه خود رنگ‌های گرم می‌آورد و سایه‌های آرایش این فصل: قرمز، ارغوانی تیره، طلایی، سیاه و شرابی همه نشان دهنده رنگ‌های طبیعت هستند. در این فصل برای متفاوت جلوه كردن، انتخاب‌های متفاوتی خواهید داشت.

آرایش تیره
فكر نكنید كه یك آرایش تیره و سیاه شما را ترسناك جلوه خواهد داد.  این نوع آرایش هم برای روز و هم برای شب مناسب خواهد بود. این سه قدم را برای انجام چنین آرایشی دنبال كنید.

1- به آرامی با مداد چشم سیاه و نرم بالا وپایین پلك را بكشید، توجه كنید كه كاملاً این خط چشم چسبیده به مژه‌ها باشد.
2- بعد آن را با برس مخصوص یا حتی انگشتانتان كاملاً صاف كنید.
3- سپس با برس نرم متوسط كمی سایه تیره بالای پلك بزنید. هر چه بالاتر از مژه‌ها می‌روید این سایه باید كم رنگ‌تر شود. غروب خورشید را در نظر بگیرید، در افق رنگ‌ها پررنگ‌تر هستند و هر چه بالاتر می‌رود كم‌رنگ‌تر می‌شود. همین رنگ را در زیر چشم هم استفاده كنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. برای صاف كردن گوشه ها از سایه كم‌ رنگ استفاده كنید تا با آن مخلوط شود و در آخر ریمل سیاه را به مژه‌ها بزنید.

نكته: وقتی آرایش چشم‌ها زیاد باشد، لب‌ها باید بسیار ساده آرایش شود. سعی كنید برای لب از رنگ‌های روشن و تقریباً براق كننده استفاده كنید.

 

آرایش پر رنگ
وقتی لب‌ها با رنگ‌های تندی مثل شرابی تیره، جگری تند یا برنز آرایش شود، بسیار شیك و در عین حال تجملی جلوه خواهید كرد.
انتخاب رنگ‌تان هر چه باشد، بگذارید لب‌ها اول باشند و به چشم آیند و بعد سایر قسمت‌های صورت به دنبال آن باشند. با چنین آرایشی برای لب‌ها باید سایه چشم بسیار كم‌رنگ و ملایم باشد.

نكته: وقتی می‌خواهید برای لب از رنگ‌های تند استفاده كنید، با فرچه لب این كار را بكنید تا دقیق‌تر و راحت‌تر این كار انجام شود.

آرایش براق

اگر تا به حال خجالت می‌كشیدید كه از آرایش‌های براق استفاده كنید، دیگر نترسید. برای دادن برجستگی بیشتر به چشم‌ها، روی پلك بالایی از سایه بژ براق یا طلایی استفاده كنید. در خط چسبیده به مژ‌ه‌ها سایه را پر‌رنگ‌تر كنیدو بعد ریمل بزنید.

نكته: لب‌ها را هم می‌توانید براق یا رنگی كنید. برای مطبوع‌تر كردن این آرایش می‌توانید پایین مژ‌ه‌ها را هم كمی از همان سایه بژ یا طلایی بزنید.

آرایش بنفش
بنفش رنگی‌ كاملاً خودنمایانه و جلوه‌گر است. اما این رنگ سایه‌های مختلفی دارد. با آرایش بنفش چهره‌ای كاملاً جدید به دست خواهید آورد. می‌توانید از آبی متمایل به ارغوانی، بنفش یاسی و یا از ارغوانی تیره استفاده كنید. برای دلخواه ‌همه، سایه‌های بنفش وجود دارد از مخلوط كردن این رنگ‌ها با هم نترسید چون به چهره شما توازن می‌دهد و خیلی بهتر است كه همان یك رنگ را برای همه قسمت‌های صورت استفاده كنید.
نكته: در این آرایش از رژ گونه كمتر استفاده كنید.
منبع:  پرداد