پارس ناز پورتال

ترفند عجیب برای قانون تک فرزندی (عکس)

ترفند عجیب برای قانون تک فرزندی (عکس)
ثروتمندان علاقه به گسترش کانون خانواده در چین برای مقابله با قانون تک فرزندی در این کشور به یک راه حل تازه که پیشنهاد امریکایی ها بوده است دست پیدا کردند. این پروژه جدید "طراح" نام دارد که طی آن رحم یک زن امریکایی به اجاره خانواده چینی در می آید تا فرزند آنها را به دنیا آورد. در این صورت فرزند متولد شده یک رگ امریکایی دارد و چینی محسوب نمیشود.


علاوه بر این امتیاز این کودک دو رگه تابعیت امریکایی نیز دارد و قادر خواهد بود در سن 21 سالگی والدین خود را نیز تبعه امریکا کند.در صورتیکه خانواده چینی تمایل داشته باشند میتوانند از اسپرم هدیه نیز بهره مند شوند که هزینه آن بیش از رحم اجاره ای خواهد بود. گفته میشود این طرح جدید حدود 120 هزار دلار هزینه دارد که خانواده خواهان باید آن را بپردازند. گفته میشود هر خانواده ای از هر کشوری میتواند از این طرح استفاده کند.

در حالیکه اطلاعات درستی در مورد تعداد خانواده های شرکت کننده در این طرح در دست نیست اما آژانسهای فعال در دو کشور چین و امریکا در این زمینه اعلام کرده اند تعداد خانواده های متقاضی در دو سال گذشته افزایش بی سابقه ای داشته است. گفته میشود این طرح به حدی در میان چینی ها محبوب شده است که کلینیک های باروری و سازمانهای رحم جایگزین در حال ایجاد وب به زبان چینی و استخدام کارمندان مسلط به زمان ماندرین هستند.مدیر یکی از این آژانسها میگوید مشتریان ما از تمام کشورهای دنیا هستند اما علت اصلی حضور فعالانه چینی ها در این طرح دور زدن قانون تک فرزندی در این کشور است.