پارس ناز پورتال

سرنوشت خواهر و برادری که همه را شوکه کرد (عکس)

سرنوشت خواهر و برادری که همه را شوکه کرد (عکس)
یک خواهر و برادر امریکایی بعد از 30 سال جدایی یکدیگر را پیدا کردند، این در حالی است که هردوی آنها در نیروی دریایی یک ایالت امریکا در حال خدمت هستند.این خواهر و برادر هنگامیکه 30 سال پیش والدین آنها از هم جدا شدند و هرکدام سرپرستی یکی از بچه ها را به عهده گرفتند از هم جدا شدند ، این دو ، سالها در جستجوی یکدیگر بودند اما نمیدانستند که هردو در یک محل مشغول خدمت هستند.


بعد از جدایی بچه ها خانم "موری" نام خانوادگی مادربزرگ مادری اش را انتخاب کرد و همین مسئله باعث شد برادرش نتواند او را بیابد. او در این رابطه میگوید: زمانیکه والدین ما از هم جدا شدند من 14 ساله و برادرم 6 ساله بود. بعد از جدایی ما دیگر از هم بیخبر بودیم. من جستجوی زیادی برای یافتن برادرم انجام دادم حتی نام او را در فیس بوک جستجو کردم اما بیش از 1 میلیون نام مشابه وجود داشت و به نظر میرسید شانس پیدا کردن او بسیار کم شده است. تا اینکه یک روز پدرم به صورت کاملا تصادفی با من تماس گرفت و به من اطلاع داد که برادرم در نیروی دریایی خدمت میکند.


وقتی نام او را به یک افسر جوان دادم و از او خواستم وی را پیدا کند اصلا باور نمیکردم که او در همین ایالت و در کنار من باشد. من در کمتر از 15 دقیقه توانستم او را پیدا کرده و صدایش را بشنوم. او یک اسکادران جنگی در ایستگاه هوایی نیروی دریایی است و زمانیکه او را پیدا کردم در محل خدمتش بود. هنوز هم باور نمیکنم که این همه سال او در کنار من بوده و من نتوانستم او را پیدا کنم.نکته جالب در مورد این خواهر و برادر این است که علاوه بر اینکه هر دو در یک محل خدمت میکنند خانه های آنها نیز در یک خیابان قرار دارد و سالهاست که با هم همسایه و همکار هستند.