پارس ناز پورتال

معرفی رنگ مو پاییزی


مد تیره در پاییز
هرسال هنرپیشه های معروف ، فصل پاییز را با رنگ موهای تیره ، جشن می گیرند ، امسال هم همینطور بوده مثلا ریحانا . رنگ های تیره و مشکی مد پاییز هستند. این ایده خوبی برای تغییر چهره فعلی شماست علاوه براین رنگ تیره در پاییز رنگارنگ جلوه بیشتری دارد و با لباس های  این فصل متناسب است .

در این مورد با مارگو توماستی که یک آرایشگر و دیزاینر معروف است و با بازیگران مشهوری نظیر کلی کلارکسون کار می کند صحبت کرده ایم و او برخی ترفندهای ساده برای استفاده از رنگ تیره برای شما دارد :

چرا رنگ موی تیره در پاییز محبوب است ؟
پاییز بهترین زمان برای تیره کردن موهاست .مشتری های من اغلب احساس می کنند که پس از تابستان نیاز به تغییر دارند . مو معمولا از فصل گذشته خشک و رنگ و رو فته است و تیره کردن مو، موجب استراحت پس از هایلایت کردن، شده و زندگی جدیدی به آن می دهد . به علاوه اینکه قهوه ای تیره رنگ مورد علاقه من است .

آیا رنگ های تیره برای هر نوع پوستی مناسب است ؟
بله! هر کسی می تواند از رنگ های تیره استفاده کند اما توصیه می کنم از آرایشگر خود کمک بگیرید تا تنی که برای پوست شما مناسب تر است را پیدا کنید . رنگ تیره تن های مختلفی دارد از قهوه ای گرفته تا قرمز و حتی سیاه خالص …کسانی که پوست زیتونی دارند باید از رنگ های گرمتر استفاده کنند ، این کار موجب می شود تا رنگ تک بعدی به نظر نرسد. اگر پوست شما بیشتر زرد است ،قهوه ای متوسط نسبت به سایه های خیلی تیره که موجب می شود خیلی بی حال به نظر برسید، برای شما مناسب تر است . زنان نباید از تن های رنگی قرمز بترسند چرا که این رنگ موجب درخشش موشده و کمک میکند که رنگ تیره، طبیعی تر به نظر برسد .

چگونه می توانیم دوام رنگ مو را افزایش دهیم؟
اگر رنگ شما قهوه ای یا حتی تیره است ،برای رنگ مجدد می توانید تا هشت هفته فاصله قرار دهید (مگر اینکه موهای سفید و خاکستری داشته باشید که باید هر ماه رنگ کنید ) . با این حال، مو بورها ممکن است مجبور باشند هر چهار تا شش هفته به آرایشگر مراجعه کنند چون ریشه موها آشکار خواهد شد . سعی کنید موهای خود را بیش از دو بار در هفته نشویید ، واز شامپو محافظ رنگ مو و نرم کننده استفاده کنید ،برای اطمینان ازدرخشان باقی ماندن رنگ مو .

یک دستور العمل خانگی:
این یک ترفند است که من به مشتری هایی که موهای قهوه ای تا تیره دارند ، می آموزم : یک لیوان بزرگ قهوه دم کنید و بگذارید سرد شود ، سپس قهوه را در بطری اسپری بریزید ، یک بار در هفته پس از شامپو کردن موها آن را روی سراسر مو اسپری کنید و بگذارید برای 5 تا 10 دقیقه بماند ، سپس موها را شسته و نرم کننده بزنید . قهوه به تقویت رنگ کمک می کند و مو را قوی می کند .